Vervolg dag 23, donderdag 10 april
Natuurlijk ga ik naar de buren, inderdaad XS. Voor 01.00uur is het naar mijn idee nog best druk. Er zijn in ieder geval nog meer dan voldoende dames. Dat maakt voor mij niet uit, ik heb hier mijn supertrio, Whann, Baitoey en Toey.
Baitoey-479 die ik voorheen (bedoel vorige trip) nauwelijks zag want altijd onderweg van en naar een barfine spendeert veel tijd bij ons. Ze klaagt als een malle, want het zijn zwaardere tijden meldt ze. Er zijn inmiddels en dat valt mij ook op, gewoon minder klanten. Dat was ook al ingezet in BKK van het weekend en iets zegt mij dat het echte 'feest' voor een aantal maanden gewoon even over is.
Ik zie een groep van 7 jonge gasten binnenkomen en ze gaan VIP zitten. Ik merk op dat het zo wel heel makkelijk is om VIP te gaan zitten. Het kan al vanaf 5K. Dat zijn niet de kosten voor de VIP, dat is gewoon de waarde die je dan aan drank moet gaan besteden. Ik zou letterlijk praktisch iedere avond daar VIP kunnen zitten. Maar in je eentje is dat niet leuk. Ik wacht tot NTMD weer eens mee zal gaan. Het lijkt november dit jaar te worden.
Ook Whann zegt dat het simpel is en dat 7 van die jonge gasten nauwelijks iets opleveren voor de dames die mee mogen de VIP in. Ze houden het ook maar 45 minuten vol, als ik het goed zag was het 8K, net iets meer dan 1100 baht per persoon. Ik vind ze cheap, maar dat slaat natuurlijk nergens op.
Ze doen ook geen barfines valt me op. Baitoey zegt tegen Whann iets van "I told you I was right'?
Ze voorspelden dit gedrag en calculeerden dat ze niets gingen missen. Sterker nog, je kunt veel beter bij Samui zitten. Die zit wel overal aan met zijn klauwen en pakt Whann met regelmaat op haar bek (ze antwoord altijd vol overtuiging) maar dan krijg je wel gewoon je drankjes.
Als Whann op haar donder krijgt omdat ze blijft zitten, terwijl het haar dans shift is, doe ik iets wat ik liever niet doe. Ik koop 5 drankjes, dan kan ze blijven zitten. Ze antwoord dat dit niet haar bedoeling was. Het maakt me niet uit, ik wil haar naast me hebben. Ze antwoord ook met haar mond en tong. Shit, ik ben nog nooit zo goed gezoend door iemand, die vervolgens geen seks met me heeft (of heeft gehad)
Let op de combinatie die ik aangeef.
Ik geef niet aan dat Whann de beste zoener is die ik heb gehad. Het gaat om: zo overtuigend zoenen en toch geen seks.
Whann stelt voor dat we na sluiting kunnen gaan eten met Toey (en haar BF, ja daar komt het verhaal wat ik beloofde) en nog 2 andere dames van XS.
Ik geef aan dat ik daar wel voor open sta. Ze geeft aan dat ik niet voor de deur van XS moet wachten, maar even naar Opium (nu dus Dragon) loop. Prima, ik begrijp waarom.
10 minuten later zijn we weer compleet. Baitoey gaat niet mee, ze moet er morgen rond 9.30uur uit, iets met verlenging driver license ofzo.
Met z'n 5 lopen we een zijstraat in en daar staat een kleine, maar flink opgepimpte, auto klaar. Met daarin inderdaad de boyfriend van Toey. Dat op zich is niet zo bijzonder, maar haar BF denkt dat Toey niet aan barfines (i.c.m. seks) doet. Niets is minder waar, gisteren zelfs nog een trio met een Duitser. Het is overduidelijk dat Toey niet beschikbaar is voor LT. Ik ben zijn naam even kwijt, maar hij staat steevast om 4 uur in de nacht klaar om haar op te halen. Hij is de mannelijke versie van Toey, van onder tot boven onder de tattoos. In dezelfde stijl ook nog eens. Ze zijn net een ANWB setje, maar dan toch wel behoorlijk anders.
Met zes personen in dat kleine autootje rijden we ergens voorbij 3rd road. Ik weet niet specifiek waar ik ben, maar het restaurant is wel heel typisch Thais in ieder geval. Het valt me op dat het behoorlijk druk is. We hebben het inmiddels over half 5 in de morgen.
Ze bestellen weer veel te veel. De rollen zijn duidelijk, Whann zorgt voor mij, Samui zal, als een echte Hans Klok, de rekening laten verdwijnen.
Het wordt zeker half 7 voor we klaar zijn. Ik heb een top avond gehad met Moon en vervolgens met Whann. Ook hier zoent ze.
Maar er gebeurt nog iets met Toey en haar boyfriend. Ze krijgen een enorme ruzie over iets. Volgens Whann gaat het in ieder geval over iets waar Toey absoluut geen gelijk in heeft en haar vriend dus wel. Ze kiest dus niet zomaar haar kant omdat het haar vriendin zou zijn. Haar BF loopt boos weg en gaat vervolgens in de auto zitten. Hij wacht tot we klaar zijn, want heeft het respect voor mij om mij naar mijn hotel te brengen, maar wil niet met Toey zijn nu. Best opmerkelijk. Ik meld nog aan Whann dat ik met alle plezier even een motorbiketaxi pak. Niets van dat alles. Ik ga netjes thuis gebracht worden. Waar nou die ruzie over gaat weet ik nog steeds niet. Maar Toey had niet gelijk volgens Whann en dat werd haar heel duidelijk gemaakt. Met tranen als gevolg. Als hij eens zou weten dat ze wel degelijk ST's doet? Of zou hij het weten en de kop in het zand steken?
Ik word volgens plan bij LK Metropole voor de deur afgezet. Whann stapt ook even uit. Even denk ik het gaat toch niet gebeuren? En inderdaad, het gaat niet gebeuren.
Wel weer een volle tongzoen die lang genoeg duurde om alles weer wakker te krijgen. Tering, hoe dan? En waarom niet even afscheidsseks? Wederom begrijp ik er weer niets van. Ik moet het accepteren.
Ik loop zeer confused (tijdelijk?) haar leven uit. Gelukkig hebben we de foto's (en Facebook) nog.
Oh ja, de rekening viel enorm mee. Fles Sangsom en veel fris erbij en extreem veel eten. 3K totaal. En ja, er was zoveel over dat er doggybags werden aangerukt. De fles Sangsom ging mee met Whann, daar hoort die ook!
Oh en ik schijn ook nog 3 lottery tickets gekocht te hebben. Later hoor ik van Whann dat Toey 8K heeft gewonnen. Leuk voor haar. Kan ze weer een tattoo nemen.
Ik vind het verslag geweldig goed en herken er veel van (te veel drank en te weinig sex en te veel geld uitgeven

).
Iemand die voor de eerste keer gaat en zich wil voorbereiden moet natuurlijk niet van 1 reisverslag uitgaan, er is genoeg info te vinden op diverse internationale forums, waar ok genoeg verslagen tussen zitten van mensen die een geweldige tijd hebben met weinig geld per dag. Dat is het mooie van Pattaya, met vrijwel elk budget kun je een leuke vakantie hebben.
Dank Goro, leuk om te lezen dat je het waardeert. Ik ben het me je eens dat iemand die voor het eerst gaat zeker mijn gedrag beter niet kan volgen en zich inderdaad een beetje breder inleest. De andere kant is dat je wel eens alle 'mogelijkheden' moet proberen. Ik heb soi 6 gedaan, TF is mij best bekend, iBar, Myst etc etc. Voor iedereen wat wils en voor ieder budget
Ik snap nu helemaal hoe je er in staat. Ik ben nooit in Thailand geweest dus ik heb geen idee hoe het daar allemaal in zijn werking gaat. Hoor alleen vaak dat mensen daar heen gaan om een goedkope vakantie te hebben. Jij gaat duidelijk voor plezier en kwaliteit. Mooi hoor hoe je alles beschrijft. Leuk om te lezen. Maar ook goed om te weten dat er voor iedereen wel iets is en dit echt jouw ding is. Dan valt alles beter in de context.
Het klopt exact hoe je het schrijft. Misschien eens Thailand overwegen dan? haha