Algemeen Thailand Trip report Maart-April 2025

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja 4000 baht is toch bijna 100 euro en als er dan ook nog een drankrekening bijkomt van 3500 baht. Dan vind ik het niet echt een goedkoop avondje meer. Dan hoef je voor de goedkope financiën niet meer naar Thailand te gaan. Ja eten kan je er dan waarschijnlijk wel goedkoop.
Ik denk ook niet dat goedkoop de belangrijkste reden is dat @Samui69 naar Thailand afzakt. Aan de andere kant, als hij evenveel in Nederland zou drinken als daar zo te lezen, was hij echt een godsvermogen kwijt.
Ik geef ook lang niet zoveel uit als hij dat doet, maar vind de verhalen wel prachtig om te lezen.

Ja 4000 baht is toch bijna 100 euro en als er dan ook nog een drankrekening bijkomt van 3500 baht. Dan vind ik het niet echt een goedkoop avondje meer. Dan hoef je voor de goedkope financiën niet meer naar Thailand te gaan. Ja eten kan je er dan waarschijnlijk wel goedkoop.
Ik ga natuurlijk niet ontkennen dat het serieus geld is, maar 1 ding wil ik duidelijk hebben: ik ga nooit voor de goedkoopste ervaring, maar voor de leukste en/ of spannendste (mits het in mijn plan past)
Ik ga ook niet naar Thailand omdat het zo goedkoop zou zijn, ik ga naar TH omdat ik het daar naar mijn zin heb, overdag en in de nachtelijke uren. Ik ben vervolgens ook geen fan van de goedkopere opties, zoals Soi 6, beachroad of eender welke open air beerbar.
En je vergeet de Barfine, die komt er ook nog bij.
Go go bars is leuk om even een drankje te doen en om in de stemming te komen, maar niet echt om meiden op te pikken. Veel van die meiden gaan na sluitingstijd naar een club om nog een klantje op te pikken. Daar vragen ze dan vaak de helft van wat ze in de go go vragen.
Het is verre van mijn ervaring dat gogodames na sluitingstijd nog naar een club gaan. Ze hebben een zwaar beroep met vaak verantwoordelijkheden overdag. Maar als ze er dan zijn zou het zomaar kunnen dat ze een andere going rate aanhouden. Soms uit nood, soms omdat de venue een andere aanpak vereist.

Ik zie het zo, een flesje Spa Blauw koop ik in de supermarkt voor 80 cent, bij een tankstation voor 2,50 en op een festival voor een euro of 5.
In dit geval is de 7-11 de supermarkt, een beerbar, waar ik het niet naar de zin heb, het tankstation en het festival is de gogo bar.

Ik begrijp vervolgens best waarom er gereageerd wordt op de prijzen die ik drop, maar prijs is geen leidraad voor mij, plezier hebben is mijn leidraad. Een hogere prijs betalen wil overigens niet zeggen dat de service navenant omhoog gaat, al mag ik deze trip zeker niet klagen over wat ik er voor terug krijg. Dat dit ook met een 1000 baht dame te verkrijgen is, zal ik niet ontkennen. Ik heb er gewoon geen zin om daar achteraan te gaan. Ik weet dat ThaiFriendly cheap as fuck kan zijn, maar de methodiek (iemand neuken die aan je deur klopt) is niet de mijne.

Pattaya heeft voor ieder wat wils. Mijn 'wils' is het bezoeken van gogo's :)
De rest, soi 6, beerbars, beachroad, TF en in mindere mate massagesalons in welke vorm dan ook, zijn mijn 'dingen' gewoon niet.
Op een Thais feest kwam ik een keer een Nederlander tegen die van plan was om een container vol met frikandelen naar Thailand te verschepen, voor de handel, of het hem gelukt is weet ik niet.
Leuk om de verhalen te lezen en in combinatie met de foto's komen er weer veel herinneren boven.
Naar mijn weten zal dat niet gelukt kunnen zijn. Frikadellen (of het vlees daarin verwerkt) mogen niet worden ingevoerd in Thailand. Of die regel moet inmiddels vervallen zijn?
Laten we overigens niet overdrijven, Nederlanders (en Belgen) zijn niet de een erg grote groep buitenlanders. Dus of het echt handel zou zijn, waag ik te betwijfelen.

Dank voor je compliment, ik probeer mijn best te doen er een goed leesbaar verhaal van te maken. Soms verrast het mij dat ik zo gedetailleerd weet te zijn.
Ik denk ook niet dat goedkoop de belangrijkste reden is dat @Samui69 naar Thailand afzakt. Aan de andere kant, als hij evenveel in Nederland zou drinken als daar zo te lezen, was hij echt een godsvermogen kwijt.
Ik geef ook lang niet zoveel uit als hij dat doet, maar vind de verhalen wel prachtig om te lezen.
Je slaat de spijker op de kop. Goedkoop is niet waar ik naar op zoek ben. Ik ga voor ervaringen, soms bij toeval goedkoop, soms zeker niet bij toeval verre van goedkoop. Ik had bijvoorbeeld niet mee kunnen gaan met het eten na sluitingstijd omdat ik direct wist dat ik de rekening zou krijgen. Maar wanneer zit je in NL ergens om half 5 in de ochtend met een leuk groepje mensen in een restaurant?

Mochten we ooit samen ergens zitten voorzie ik geen probleem dat we anders om gaan met geld uitgeven :)

PS ik drink geen druppel in NL, dat is een mooie bijkomstigheid die goed doet voor mijn oneindig lijkende budget haha

Laatst bewerkt:
Ik begrijp vervolgens best waarom er gereageerd wordt op de prijzen die ik drop, maar prijs is geen leidraad voor mij, plezier hebben is mijn leidraad.
uiteraard moet je zelf weten hoe je je geld wilt uitgeven , maar voor degene die nog nooit in Thailand zijn geweest krijgen wel een bepaald beeld van Thailand die zeer eenzijdig is.

Maar wat mij opvalt is dat je nogal eens een te hoge drankrekening krijgt. maar als ik jou verslag leest, die overigens best luchtig weg leest, verbaast mij dat dat niet zo. Je vraagt er een beetje zelf om met je gedrag. Je gedraag je, zoals ze in Thailand zeggen als een 4 weeks king.

Maar goed, plezier heb je zo te lezen wel gehad.

Laatst bewerkt:
ja die bedoel ik. Wel grappig, ik werd daar geserviced door een sexy geklede dame, maar op geen enkele manier dacht ik dat er een barfine mogelijk zou zijn. Maar het hielp niet dat ik echt voor de frikadellen kwam :)
Er was ook geen barfine; na een paar keer een biertje gedronken te hebben, geen ladydrink dus, gaf ze me haar line en wilde wel voor openingstijd een keertje langskomen.........

uiteraard moet je zelf weten hoe je je geld wilt uitgeven , maar voor degene die nog nooit in Thailand zijn geweest krijgen wel een bepaald beeld van Thailand die zeer eenzijdig is.

Maar wat mij opvalt is dat je nogal eens een te hoge drankrekening krijgt. maar als ik jou verslag leest, die overigens best luchtig weg leest, verbaasd mij dat dat niet zo. Je vraagt er een beetje zelf om met je gedrag. Je gedraag je, zoals ze in Thailand zeggen als een 4 weeks king.

Maar goed, plezier heb je zo te lezen wel gehad.
Ik vind het verslag geweldig goed en herken er veel van (te veel drank en te weinig sex en te veel geld uitgeven:LOL:).
Iemand die voor de eerste keer gaat en zich wil voorbereiden moet natuurlijk niet van 1 reisverslag uitgaan, er is genoeg info te vinden op diverse internationale forums, waar ok genoeg verslagen tussen zitten van mensen die een geweldige tijd hebben met weinig geld per dag. Dat is het mooie van Pattaya, met vrijwel elk budget kun je een leuke vakantie hebben.

Ik ga natuurlijk niet ontkennen dat het serieus geld is, maar 1 ding wil ik duidelijk hebben: ik ga nooit voor de goedkoopste ervaring, maar voor de leukste en/ of spannendste (mits het in mijn plan past)
Ik ga ook niet naar Thailand omdat het zo goedkoop zou zijn, ik ga naar TH omdat ik het daar naar mijn zin heb, overdag en in de nachtelijke uren. Ik ben vervolgens ook geen fan van de goedkopere opties, zoals Soi 6, beachroad of eender welke open air beerbar.

Het is verre van mijn ervaring dat gogodames na sluitingstijd nog naar een club gaan. Ze hebben een zwaar beroep met vaak verantwoordelijkheden overdag. Maar als ze er dan zijn zou het zomaar kunnen dat ze een andere going rate aanhouden. Soms uit nood, soms omdat de venue een andere aanpak vereist.

Ik zie het zo, een flesje Spa Blauw koop ik in de supermarkt voor 80 cent, bij een tankstation voor 2,50 en op een festival voor een euro of 5.
In dit geval is de 7-11 de supermarkt, een beerbar, waar ik het niet naar de zin heb, het tankstation en het festival is de gogo bar.

Ik begrijp vervolgens best waarom er gereageerd wordt op de prijzen die ik drop, maar prijs is geen leidraad voor mij, plezier hebben is mijn leidraad. Een hogere prijs betalen wil overigens niet zeggen dat de service navenant omhoog gaat, al mag ik deze trip zeker niet klagen over wat ik er voor terug krijg. Dat dit ook met een 1000 baht dame te verkrijgen is, zal ik niet ontkennen. Ik heb er gewoon geen zin om daar achteraan te gaan. Ik weet dat ThaiFriendly cheap as fuck kan zijn, maar de methodiek (iemand neuken die aan je deur klopt) is niet de mijne.

Pattaya heeft voor ieder wat wils. Mijn 'wils' is het bezoeken van gogo's :)
De rest, soi 6, beerbars, beachroad, TF en in mindere mate massagesalons in welke vorm dan ook, zijn mijn 'dingen' gewoon niet.
Ik snap nu helemaal hoe je er in staat. Ik ben nooit in Thailand geweest dus ik heb geen idee hoe het daar allemaal in zijn werking gaat. Hoor alleen vaak dat mensen daar heen gaan om een goedkope vakantie te hebben. Jij gaat duidelijk voor plezier en kwaliteit. Mooi hoor hoe je alles beschrijft. Leuk om te lezen. Maar ook goed om te weten dat er voor iedereen wel iets is en dit echt jouw ding is. Dan valt alles beter in de context.

Een freelancer van straat oppikken voor een snelle wip is ook niet mijn ding. Voor mij is het voorspel even belangrijk. Dat kan zijn in een club of een bar of zelfs in een shopping mall. Zo kan je al even zien wat voor vlees je in de kuip hebt, en of een beetje een deftige conversatie mogelijk is. Maar misschien moet ik in juni mijn beurs ook eens een nachtje wat verder opentrekken en op jacht gaan in een go-go, waarschijnlijk in LK Metro (dichtbij hotel). Nog een maand geduld.

Vervolg dag 23, donderdag 10 april

Natuurlijk ga ik naar de buren, inderdaad XS. Voor 01.00uur is het naar mijn idee nog best druk. Er zijn in ieder geval nog meer dan voldoende dames. Dat maakt voor mij niet uit, ik heb hier mijn supertrio, Whann, Baitoey en Toey.

Baitoey-479 die ik voorheen (bedoel vorige trip) nauwelijks zag want altijd onderweg van en naar een barfine spendeert veel tijd bij ons. Ze klaagt als een malle, want het zijn zwaardere tijden meldt ze. Er zijn inmiddels en dat valt mij ook op, gewoon minder klanten. Dat was ook al ingezet in BKK van het weekend en iets zegt mij dat het echte 'feest' voor een aantal maanden gewoon even over is.

Ik zie een groep van 7 jonge gasten binnenkomen en ze gaan VIP zitten. Ik merk op dat het zo wel heel makkelijk is om VIP te gaan zitten. Het kan al vanaf 5K. Dat zijn niet de kosten voor de VIP, dat is gewoon de waarde die je dan aan drank moet gaan besteden. Ik zou letterlijk praktisch iedere avond daar VIP kunnen zitten. Maar in je eentje is dat niet leuk. Ik wacht tot NTMD weer eens mee zal gaan. Het lijkt november dit jaar te worden.

Ook Whann zegt dat het simpel is en dat 7 van die jonge gasten nauwelijks iets opleveren voor de dames die mee mogen de VIP in. Ze houden het ook maar 45 minuten vol, als ik het goed zag was het 8K, net iets meer dan 1100 baht per persoon. Ik vind ze cheap, maar dat slaat natuurlijk nergens op.

Ze doen ook geen barfines valt me op. Baitoey zegt tegen Whann iets van "I told you I was right'?

Ze voorspelden dit gedrag en calculeerden dat ze niets gingen missen. Sterker nog, je kunt veel beter bij Samui zitten. Die zit wel overal aan met zijn klauwen en pakt Whann met regelmaat op haar bek (ze antwoord altijd vol overtuiging) maar dan krijg je wel gewoon je drankjes.

Als Whann op haar donder krijgt omdat ze blijft zitten, terwijl het haar dans shift is, doe ik iets wat ik liever niet doe. Ik koop 5 drankjes, dan kan ze blijven zitten. Ze antwoord dat dit niet haar bedoeling was. Het maakt me niet uit, ik wil haar naast me hebben. Ze antwoord ook met haar mond en tong. Shit, ik ben nog nooit zo goed gezoend door iemand, die vervolgens geen seks met me heeft (of heeft gehad)

Let op de combinatie die ik aangeef.

Ik geef niet aan dat Whann de beste zoener is die ik heb gehad. Het gaat om: zo overtuigend zoenen en toch geen seks.

Whann stelt voor dat we na sluiting kunnen gaan eten met Toey (en haar BF, ja daar komt het verhaal wat ik beloofde) en nog 2 andere dames van XS.

Ik geef aan dat ik daar wel voor open sta. Ze geeft aan dat ik niet voor de deur van XS moet wachten, maar even naar Opium (nu dus Dragon) loop. Prima, ik begrijp waarom.

10 minuten later zijn we weer compleet. Baitoey gaat niet mee, ze moet er morgen rond 9.30uur uit, iets met verlenging driver license ofzo.

Met z'n 5 lopen we een zijstraat in en daar staat een kleine, maar flink opgepimpte, auto klaar. Met daarin inderdaad de boyfriend van Toey. Dat op zich is niet zo bijzonder, maar haar BF denkt dat Toey niet aan barfines (i.c.m. seks) doet. Niets is minder waar, gisteren zelfs nog een trio met een Duitser. Het is overduidelijk dat Toey niet beschikbaar is voor LT. Ik ben zijn naam even kwijt, maar hij staat steevast om 4 uur in de nacht klaar om haar op te halen. Hij is de mannelijke versie van Toey, van onder tot boven onder de tattoos. In dezelfde stijl ook nog eens. Ze zijn net een ANWB setje, maar dan toch wel behoorlijk anders.

Met zes personen in dat kleine autootje rijden we ergens voorbij 3rd road. Ik weet niet specifiek waar ik ben, maar het restaurant is wel heel typisch Thais in ieder geval. Het valt me op dat het behoorlijk druk is. We hebben het inmiddels over half 5 in de morgen.

Ze bestellen weer veel te veel. De rollen zijn duidelijk, Whann zorgt voor mij, Samui zal, als een echte Hans Klok, de rekening laten verdwijnen.

Het wordt zeker half 7 voor we klaar zijn. Ik heb een top avond gehad met Moon en vervolgens met Whann. Ook hier zoent ze.

Maar er gebeurt nog iets met Toey en haar boyfriend. Ze krijgen een enorme ruzie over iets. Volgens Whann gaat het in ieder geval over iets waar Toey absoluut geen gelijk in heeft en haar vriend dus wel. Ze kiest dus niet zomaar haar kant omdat het haar vriendin zou zijn. Haar BF loopt boos weg en gaat vervolgens in de auto zitten. Hij wacht tot we klaar zijn, want heeft het respect voor mij om mij naar mijn hotel te brengen, maar wil niet met Toey zijn nu. Best opmerkelijk. Ik meld nog aan Whann dat ik met alle plezier even een motorbiketaxi pak. Niets van dat alles. Ik ga netjes thuis gebracht worden. Waar nou die ruzie over gaat weet ik nog steeds niet. Maar Toey had niet gelijk volgens Whann en dat werd haar heel duidelijk gemaakt. Met tranen als gevolg. Als hij eens zou weten dat ze wel degelijk ST's doet? Of zou hij het weten en de kop in het zand steken?

Ik word volgens plan bij LK Metropole voor de deur afgezet. Whann stapt ook even uit. Even denk ik het gaat toch niet gebeuren? En inderdaad, het gaat niet gebeuren.

Wel weer een volle tongzoen die lang genoeg duurde om alles weer wakker te krijgen. Tering, hoe dan? En waarom niet even afscheidsseks? Wederom begrijp ik er weer niets van. Ik moet het accepteren.

Ik loop zeer confused (tijdelijk?) haar leven uit. Gelukkig hebben we de foto's (en Facebook) nog.

Oh ja, de rekening viel enorm mee. Fles Sangsom en veel fris erbij en extreem veel eten. 3K totaal. En ja, er was zoveel over dat er doggybags werden aangerukt. De fles Sangsom ging mee met Whann, daar hoort die ook!

Oh en ik schijn ook nog 3 lottery tickets gekocht te hebben. Later hoor ik van Whann dat Toey 8K heeft gewonnen. Leuk voor haar. Kan ze weer een tattoo nemen.

Ik vind het verslag geweldig goed en herken er veel van (te veel drank en te weinig sex en te veel geld uitgeven:LOL:).
Iemand die voor de eerste keer gaat en zich wil voorbereiden moet natuurlijk niet van 1 reisverslag uitgaan, er is genoeg info te vinden op diverse internationale forums, waar ok genoeg verslagen tussen zitten van mensen die een geweldige tijd hebben met weinig geld per dag. Dat is het mooie van Pattaya, met vrijwel elk budget kun je een leuke vakantie hebben.

Dank Goro, leuk om te lezen dat je het waardeert. Ik ben het me je eens dat iemand die voor het eerst gaat zeker mijn gedrag beter niet kan volgen en zich inderdaad een beetje breder inleest. De andere kant is dat je wel eens alle 'mogelijkheden' moet proberen. Ik heb soi 6 gedaan, TF is mij best bekend, iBar, Myst etc etc. Voor iedereen wat wils en voor ieder budget ;)
Ik snap nu helemaal hoe je er in staat. Ik ben nooit in Thailand geweest dus ik heb geen idee hoe het daar allemaal in zijn werking gaat. Hoor alleen vaak dat mensen daar heen gaan om een goedkope vakantie te hebben. Jij gaat duidelijk voor plezier en kwaliteit. Mooi hoor hoe je alles beschrijft. Leuk om te lezen. Maar ook goed om te weten dat er voor iedereen wel iets is en dit echt jouw ding is. Dan valt alles beter in de context.

Het klopt exact hoe je het schrijft. Misschien eens Thailand overwegen dan? haha

Laatst bewerkt:
Een freelancer van straat oppikken voor een snelle wip is ook niet mijn ding. Voor mij is het voorspel even belangrijk. Dat kan zijn in een club of een bar of zelfs in een shopping mall. Zo kan je al even zien wat voor vlees je in de kuip hebt, en of een beetje een deftige conversatie mogelijk is. Maar misschien moet ik in juni mijn beurs ook eens een nachtje wat verder opentrekken en op jacht gaan in een go-go, waarschijnlijk in LK Metro (dichtbij hotel). Nog een maand geduld.
Zo dacht ik er vroeger ook over. Daarom deed ik altijd LT. Bij een beerbar eerst gezellig een praatje maken met een leuke dame en bij het juiste gevoel haar barfinen. Daarna samen met haar op stap . In mijn beginjaren was dat zelfs soms naar een gogo omdat ik vaak farmfresh dames barfinede die toch wel nieuwsgierig naar een gogo waren. Dus de dame een leuke avond geven en daar had ik in de nacht die volgde profijt van.
Ik was dus vaak de gids voor de farmfresh dames.

Zo dacht ik er vroeger ook over. Daarom deed ik altijd LT. Bij een beerbar eerst gezellig een praatje maken met een leuke dame en bij het juiste gevoel haar barfinen. Daarna samen met haar op stap . In mijn beginjaren was dat zelfs soms naar een gogo omdat ik vaak farmfresh dames barfinede die toch wel nieuwsgierig naar een gogo waren. Dus de dame een leuke avond geven en daar had ik in de nacht die volgde profijt van.
Ik was dus vaak de gids voor de farmfresh dames.
Dus, met andere woorden, je hebt je voor hen opgeofferd. :ROFLMAO: :ROFLMAO: :p

555. Goed lezen Hotnurse. I geef de dame een leuke avond om in de nacht dit met rente terug te krijgen.
Ik heb nogal wat bareigenaren gekend die hun farmfresh dames graag met mij mee gaven. Mede omdat ik een woordje Thai spreek. Natuurlijk vooral voor zichzelf. Bijvoorbeeld Nui van de vroegere Victory bar in soi 8.

Een ANWB koppel 🤣🤣🤣

prima einde toch. En 6.30 is al mooi weer bijna in het Nederlandse ritme.

Wanneer ga je weer?

Ja, toen ik dat schreef moest ik zelf ook zeker glimlachen, 'een ANWB koppel, maar dan anders' haha
ja was een prima einde.
ergens eind november dit jaar is de verwachting. Incl. @Johnnie Walker
Na slechte ervaringen met pijpen in Cambodia en alleen maar bushes in Vietnam zijn die 2 bij mij standaard in de intake...

Ik doe eigenlijk nooit een intake, maar als ze al in de bar/gogo echt zoenen, zijn we al met een half been in mijn hotelkamer. Heel soms vraag ik of ze van 'kin hoy' houden. Het gros moet dan lachen dat ik deze Thai slang weet ;)
Ben je zoveel oerwouden tegengekomen in Vietnam? Bij mij viel het wel mee......, tenminste in Hanoi en HCMC, wel bossages in Da Nang en Nha Trang, maar we dwalen af.

Ik was 10 jaar geleden voor het laatst in Vietnam en ook toen wel veel haar daar haha!

Dag 24, vrijdag 11 april

Ik word gek genoeg fijn wakker. Om 12 uur check-out en weer opgehaald door Minta Taxi Pattaya. Als altijd op tijd en een safe drive. Onderweg een enorme bui gehad. Ik vrees dat BKK slecht weer gaat brengen, maar een half uur later kom ik aan in een heerlijk, half bewolkt BKK. Zo heb ik het graag. Onbewolkt brengt een extreme hitte deze tijd van het jaar. Dit keer weer voor een 'nieuw' hotel gekozen. Nieuw betekent in dit geval een nog niet eerder door mij gekozen hotel.

Het is deze geworden:

https://maisonhotelbangkok.com/

Right in the heart of Soi 4 en op precies 100 meter van Nana. Kenners van BKK kennen de locatie, naar mijn weten zat Annie's massage hier ooit.

Ook nu weer erg tevreden met mijn keuze. Voor iets van 6200thb heb ik een kamer voor 2 nachten. Normaal zou ik eindigen in Ibis Styles/Novotel op soi 4. Maar beiden waren ze uitverkocht.

In de vooravond eet ik met Drifting Clouds, we spreken af in de Smokin' Pug op Lang Suan road. Redelijk in de buurt van soi 4 in ieder geval. Het is daar goed eten en heel veel cheaper dan Coals van vorige week. We ouwehoeren weer even bij en rekenen samen 2600thb af. Een koopje voor wat we krijgen.

https://www.smokinpugbbq.com

Ruim voor 22uur ben ik op Nana plaza. DC niet, hij is gewoon niet zo'n gogo fan.

Ik heb weer heel snel de beste plek. Dat is achter de carrousel. Dan zit je bij de trap naar de kleedkamer en je krijgt de dames voor je als ze klaar gaan staan om hun dansronde te gaan doen. Je hebt letterlijk altijd dames in je buurt. Ik maak een blunder door #936 niet te herkennen, maar op zich is het niet vreemd, ze is al in burgerkleding. Zodat haar signature tieten niet zo opvielen. Ze heeft al een barfine, zo te zien. Jammer!

Ze is niet boos op mij en een knipoog van haar doet vermoeden dat ik alleen de beurt kwijt ben. Niet persé de dame zelf. Ik was in voor een herhaling eigenlijk.

#236 is er ook weer eens, die dame die ik volgens een buurman en een servicedame vorige week niet had moeten weigeren. Ik spreek weer even met haar, ze is gewoon echt heel lekker. Pua (of zoiets) is haar naam, echter vind ik haar niet zo onderhoudend. Ze lacht wel mooi, maar zorgt er niet voor dat ik een goed gevoel krijg. Tijdens de auditie speel ik wel met haar erg mooie, zachte en handmade borsten. She had a very good doctor!

Omdat er geen rust in mijn donder zit, maak ik ook met Pua de afspraak, dat als ik terugkom en ze is nog vrij we zwaar aan de zuip gaan, met mogelijke gevolgen. Niet op mij wachten is ook wat ik benoem. Ik wil niet persé veel beter, ik wil nog even los. Ik schat in dat dit voor het laatst nu kan. Zaterdag kan het in principe niet enorm laat (of vroeg) worden. Althans, dat verwacht ik.

Pua lijkt het te begrijpen, maar helemaal zeker is dat nooit. Ik zou beter moeten weten, natuurlijk is dit gedoemd te mislukken.

Het is dan bijna middernacht. 10 minuten later zit ik in Baccara. Nee, ik schrijf het verkeerd, ik zit in een lege Baccara. Ik krijg uiteraard Soda naast me en ja, ik speel even met die grote borsten. Maar het doet me niet veel of wellicht zelfs niets. Soda is ook behoorlijk aangeschoten merk ik. Normaal kan dat leuk zijn met haar, maar ik voel nu mijn eigen weerstand. Mede versterkt door de resultaten van laatste sessie van vorige week. Ik heb een fout gemaakt door toch nog even naar Baccara te gaan. 2 drankjes later maak ik die fout weer goed, door direct terug te gaan naar Nana. Natuurlijk naar Billboard.

Pua is er nog, maar heeft een klant waar ze (flink) mee drinkt. Dat kan gebeuren. Ze heeft me gezien en geeft zelfs een soort van seintje naar mij. Ik zie verder niets van mij gading, ook Billboard heeft er last van dat dames toch een paar dagen vrij nemen met Songkran. Ik wacht rustig af wat er gaat gebeuren. Ik krijg per ongeluk een dame naast me die mij visueel totaal niet bekoort, maar ze is wel leuk in de omgang. Dus die kreeg een drankje. Pua komt op enig moment vrij, maar staat dan ineens weer op de carrousel. Dat duurt vervolgens maar een paar minuten en dan heeft ze weer een drinkklant. Shit, wat gaat hier nou fout? Ik snap er niets van.

Ook hij laat haar weer gaan en het gebeurt nogmaals, maar de volgende hapt direct en ze krijgt een barfine. Ik ben zwaar teleurgesteld, maar moet ik dat wel zijn? Ze wist dat ze een barfine van mij zou gaan krijgen als ik terug zou komen. Ze heeft 2x de kans gekregen om alsnog naar mij te komen, toen haar eerste 2 klanten blijkbaar geen barfine gingen doen. Toch kwam ze niet naar me toe. Ik houd het erop dat ik blij moet zijn. Al eerder schreef ik dat ik op zijn minst het gevoel moet hebben dat je in ieder geval wel gewoon bij mij wil zijn. Blijkbaar kon ze beter?

Ik stel me nu de vraag, is het jammer dat ik Pua niet op mijn kamer heb gehad of ben ik goed weggekomen en was het een teleurstelling geworden. We will not know! Misschien komt er een vervolg ooit.

Ik ben er klaar mee, er loopt verder niets wat mijn ogen goed doet. Ik weiger seks te hebben om alleen maar seks te hebben. Niet goed voor het verhaal, ik weet het.

De servicelady kan het niet begrijpen, de rekening is maar 1600 baht en dat voor toch 1,5 uur in Billboard. "Bill nid noi" zegt ze. Ik kan er toch nog om lachen.

Nog even op zoek naar wat eten en dan is de een na laatste nacht voorbij. Het is dan half 3. Ik vind de lekkerste buikspek ever. Op de hoek van 4 en Sukhumvit road. In de buurt van dat politiehok. Probeer het, you will thank me later. Geldt ook voor jou DC. Ga er eens heen in de avond, bestel voor 100thb, maak een foto en maak me gek ;)

Overigens heb ik, niet door deze ervaring van zojuist met Pua, eigenlijk best spijt waarom ik niet gewoon tot zaterdag in Pattaya ben gebleven. Moon is/was een zekerheidje geweest en met Whann is het ook nooit saai. Soms overschat ik BKK een beetje.

Morgen mogelijk een overdag date met Winner, een dame die ik ken sinds juli 2022 en zo af en toe per trip wel of niet in mijn reports terug komt. Tevens een handjob op een wederom afwijkende locatie. Stay tuned voor de laatste dag en nacht!

Bijlagen

• Maison Nana -1 .jpg
    Maison Nana -1 .jpg
    116,2 KB · Weergaven: 20
  • Maison Nana -2.jpg
    Maison Nana -2.jpg
    202,1 KB · Weergaven: 20
  • Smokin pug restaurant.jpg
    Smokin pug restaurant.jpg
    52,6 KB · Weergaven: 20
Laatst bewerkt:
Bij twijfel niet oversteken he... teveel aarzelen bij Pua. Maar het vlees is zwak, ik ken het. En ook de spijt achteraf...

Toen ik in Billboard was gooiden een paar gasten pingpongballen naar een van de meiden. Die stond met 3 ballen in haar hand (mogelijk nieuwe ervaring 😉 ).

Maar wat is dat? Drankje? En hoe komen ze aan die ballen. Nog niet eerder gezien,maar ik verblijf ook nooit heel lang in een a gogo.

Waarom ben je niet nog ff naar Geisha of Spankeys geweest?

Kin hooy leer je in een plaats als Pattaya snel als eerste. Of ze geschoren is dan vraag je simpelweg. Mii mhooy may. Oftewel heb je schaamhaar.
Toen mijn ex vriendin in Nederland was ving ze regelmatig de woorden hoi en mooi op. Die heeft ons waarschijnlijk een stel viespeuken gevonden.

Toen mijn ex vriendin in Nederland was ving ze regelmatig de woorden hoi en mooi op. Die heeft ons waarschijnlijk een stel viespeuken gevonden.
Hoi betekent mossel, dus khin hoi, betekent gewoon mosselen eten.
Ooit eens mijn zus op bezoek gehad in Thailand, zij was vanuit Amsterdamse, wel bekend met de Thaise keuken.
Op de eerst dag gingen we wat eten bij een klein Thais restaurant waar ik wel vaker kwam. Ze bestelde toen vol trots in haar beste Thais Thom kha kai dit tot grote hilariteit van het Thaise bedienend personeel. Ze sprak het woordje kai net even verkeerd uit.

Laatst bewerkt:
Bij twijfel niet oversteken he... teveel aarzelen bij Pua. Maar het vlees is zwak, ik ken het. En ook de spijt achteraf...

Toen ik in Billboard was gooiden een paar gasten pingpongballen naar een van de meiden. Die stond met 3 ballen in haar hand (mogelijk nieuwe ervaring 😉 ).

Maar wat is dat? Drankje? En hoe komen ze aan die ballen. Nog niet eerder gezien,maar ik verblijf ook nooit heel lang in een a gogo.

Waarom ben je niet nog ff naar Geisha of Spankeys geweest?
Pingpongballen zijn altijd beschikbaar geweest in Billboard naar mijn weten. Ik doe er nooit aan mee, net als aan de bel hangen of met 20baht notes te gooien. Waste of money!

Geisha was wel OK dit keer, Spankey's viel enorm tegen deze trip. Beiden zijn niet in mij opgekomen, was te gefocust om nog even naar Baccara te gaan, tegen beter weten in.

Pingpongballen zijn altijd beschikbaar geweest in Billboard naar mijn weten. Ik doe er nooit aan mee, net als aan de bel hangen of met 20baht notes te gooien. Waste of money!
.
Dus een pingpongbal koop je? En net als in de Filipijnen krijgen de meiden dan een bepaald bedrag?

Daar vond ik het overigens absurd, je kocht zo'n bak vol ballen die aan het plafond hing en liet die los en dan kropen die meiden allemaal over de vloer voor 30 cent.

Die 20 baht in Geisha vond ik het wel waard, alhoewel erg right in the face. Dus die je op de borsten en de doos van de dames in het schuimbad doet...

Dus een pingpongbal koop je? En net als in de Filipijnen krijgen de meiden dan een bepaald bedrag?

Daar vond ik het overigens absurd, je kocht zo'n bak vol ballen die aan het plafond hing en liet die los en dan kropen die meiden allemaal over de vloer voor 30 cent.

Die 20 baht in Geisha vond ik het wel waard, alhoewel erg right in the face. Dus die je op de borsten en de doos van de dames in het schuimbad doet...
Per emmer vaak. Voor 500 of 1000 baht heb je er een.

Ik vind het bijna een beetje denigrerend. Maar de dames hebben de grootste lol. Misschien is het een cultureel ding?

Het is in ieder geval niet mijn ding.

Terug
Bovenaan Onderaan