Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenLaat maaren wat vind ik dan? Dat de dames zo af en toe naar huis gaan?
Zoek op Grena op kinky. Was afgelopen week in Almere. Weet niet hoe lang ze blijft. Advertentie is offline wanneer ze niet ontvangt. Prima uurtje met haar gehad, lieve dame met prima dienstverlening, al zijn sommige recenties in onderstaan draadje wel erg lyrisch over deze dame.Iemand nog nieuws? ;-)
Zoek op Grena op kinky. Was afgelopen week in Almere. Weet niet hoe lang ze blijft. Advertentie is offline wanneer ze niet ontvangt. Prima uurtje met haar gehad, lieve dame met prima dienstverlening, al zijn sommige recenties in onderstaan draadje wel erg lyrisch over deze dame.
![]()
Recensie - Grena, Arnhem
Vanmiddag bij de lieve, vrolijke en bijzonder grappige Grena geweest in Presikhaaf. Bij aankomst gedirigeerd naar een flatje boven een groot winkelcentrum. Inrichting van de kamer was wat karig, maar de overweldigende verschijning van Grena maakt veel, zo niet alles goed! We spraken af voor een...www.girlsreview.nl
Aida had last van haar polsen mss gestoptBen meer benieuwd of de dames helemaal niet meer ontvangen. In de hoge flat kan het niet meer, in de kleurrijke flat ook niet meer? Ik hoop dat ze weer terugkomen, wellicht weet iemand meer.
Dank voor de reacties. Mag ook via privé bericht ;-)
Dat was ook 1 van de dames die massage gaf en nu geeft in Almere,staat op marktplaats kort zwart rok app haar?
Wie is khresty, welke recensies?
Ben benieuwd tijdje geleden bij haar geweest, ging vaker bij Aida geile donder was hetNog iemand nieuws?
Ik ga morgen naar khresty
Zag dat haar recensies tegenvielen maar ik was er al eens voor gewone massage en ze is voor mij echt een lekker ding
Klopt,zo goed was ze nietVolgens mij is het toch deze vrouw. Cresty
![]()
Recensie - Cresty, Almere
Ik had na een lange werkdag wel interesse in een massage. Dus even op kinky gekeken en uitgekomen bij Cresty. Even geappt, en hup de auto in. Eenmaal aangekomen werd ik onthaald in een prima appartement in Almere. Gelijk door naar haar massage kamer, waar zij haar kleren uitdeed en ik de...www.girlsreview.nl