• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Recensie THC - Haru 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pilosoof

Newbie
6
05/06/25
6
1
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Leeftijd
18-25
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Totale kosten (in euro)
230
Ik was in Tokyo en zeer benieuwd naar de services van Tokyo Hentai Club. Ik heb nul ervaring met prostitutie in het buitenland, en ook nauwelijks met prostitutie hier bij ons, dus zit zijn de indrukken van een nieuweling.
Het was vrijdagmiddag en ik keek op voorhand online naar wie op dat moment beschikbaar was, maar toen ik een half uurtje later in het minuscule kantoortje van THC stond, bleek de lijst van beschikbare dames helemaal anders en stonden de dames die ik in gedachten had er niet tussen. Ik heb de indruk dat ze online enkele toppers als beschikbaar melden om klanten te lokken. Het was lang zoeken naar iemand die me aansprak (niet te klein, niet plat, aantrekkelijk gezicht) maar ik koos uiteindelijk voor Haru voor 90'. Ik koos de opties cum in mouth (omwillen van pzc) en twee foto's maken. Ze zeiden dat Haru er na 30 á 40 minuten zou zijn, dus ging ik nog even wandelen. Na 30' was ik terug, en 5 minuten later kreeg ik te horen dat ze beneden bij de lift stond te wachten. De eerste indruk was positief, ze leek nauwelijks op de foto maar had een lief gezicht en het normale lichaamstype dat me aanspreekt.
Haru sprak zeer weinig Engels maar genoeg om ons te behelpen. Ze nam me mee naar een nabij liefdeshotel dat er zeer luxueus en netjes uitzag. Ze vroeg daar meteen of ik sex wilde. Dat wilde ik niet, en als dat haar teleurstelde liet ze dat niet blijken. Ik heb hier meermaals gelezen dat de dames van THC teleurgesteld zIjn als je het secret menu weigert en maakte me wat zorgen dat dat de date zou verpesten, daarom vermeld ik het.
Haru nam uitgebreid de tijd voor het voorafgaande wasje. Ik wilde samen douchen maar ze nam me eerst mee in het veel te kleine badkuipje. Toen we eindelijk allebei klaar waren en op bed gingen liggen was er al een half uur gepasseerd.
Eens in bed kreeg ik precies de GFE die ik zocht, met veel kussen en likken en strelen. Het initiatief moest wel steeds van mij komen, een klein minpuntje. Haar blowjobs waren goed en handjobs uitstekend. Na een eerste hoogtepunt bleven we gewoon liggen strelen en moest ik zelf vragen om opnieuw te beginnen, wat ze wel goed deed. De foto's nemen was zeer plezierig. 20 minuten voor tijd ging er een wekker op haar gsm en zei ze: nog 10 minuten plezier en 10 minuten douche.
Al bij al een zeer leuke ervaring. Dit soort GFE met een normaal uitziend, aantrekkelijk meisje is precies wat ik zoek maar heb ik hier bij ons nooit gevonden. Als ik weer eens in Japan kom doe ik het zeker opnieuw.

heb wel ergere reviews gelezen over Haru, denk dat je haar in een goede bui hebt getroffen.
Maar dat verschilt misschien bij de persoon met wie ze is.
Leuk dat je het geprobeert hebt.

heb wel ergere reviews gelezen over Haru, denk dat je haar in een goede bui hebt getroffen.
Weet je nog waar? Die zou ik ook graag eens lezen.

Edit: enkele gevonden via Google. Niks slechts gelezen, behalve misschien dat ze kinderlijke popmuziek opzet tijdens het voorbereiden en luid meekweelt. Dat deed ze bij mij ook (blijkbaar altijd) en was erg bizar. Maar eens we ter zake kwamen zette ze Billie Eilish op voor de rest van de sessie, wat perfect was.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan