Recensie Thea, Haus nr 5, Nordhorn 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Manbijtkat

Vaste klant
Forumpionier
170
16/07/21
211
20
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
www.hausnummer5.de/Aktuell/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze week een verrassend goede date gehad met Thea. Een Russische schone die momenteel in London woont, haar Engels is daardoor top. Ze was voor de tweede keer in Nordhorn.

Aangezien ze nieuw voor mij is, eerst standaard 30 minuten geboekt. Het spel begon met teasen, waarbij ik de lingeriestukken zelf maar moest verwijderen, wat vond ik dat erg zeg ;)
Daarna heerlijke seks gehad waarbij ze zelf ook erg actief is. Vooral de rodeo toen ze boven op zat kon ik op zijn zachts gezegd waarderen. Tenslotte afgesloten met een heerlijke massage. Uiteindelijk zelfs 40 minuten binnen geweest in plaats van de betaalde 30.

Wat me erg aantrok is haar wulpse lichaam. Ze heeft echt heerlijke curves op de juiste plekken. Wel heeft ze implantaten maar deze zijn erg goed gelukt. Het tweede wat mij positief verraste is haar 'bubbly' karakter. Ze is erg grappig, speels en enthousiast.

Mocht ze weer eens langs komen, gaan we een vervolg geven aan deze geslaagde date.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan