Recensie Tiara, Genk 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

bert

Newbie
Forumpionier
1
03/07/21
1
1
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/tiara-new-thailandeese-beauty.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Via SMS afgesproken met Tiara, verliep eerst moeizaam omdat ze aangeeft dat ze Nederlands spreekt maar ze gebruikte een translatie app, dat niet goed zijn werk deed.
Eenmaal in het engels ging het vlot, je krijgt het volledige adres pas onderweg/ter plaatse. Ze ontvangt privé.

Helaas niet de dame op de foto's! Maar me toch weer laten vangen naar mijn behoefte en naar binnen gegaan. Is vriendelijk en neemt je gelijk mee naar een aparte kamer. Ze praat wat engels, maar niet vloeiend. Je betaald en ze begint er gelijk aan. Haar wasje en het jouwe is gewoon met wat vochtige doekjes.

De kamer is proper en al, muziekje voor wat sfeer, gsm wordt weg gelegd. Het pijpen begint zonder condoom en doet ze goed. Ze komt nu en dan naar boven voor een kusje en haar borsten in je gezicht te duwen.

Na een kwartiertje pijpen, deed ze een condoom om en sprong ze er op. Ze geeft zich al vlug gewonen intiem, legt zich er dan ook bij neer en dan mag jij je ding doen. Zo voelt het ook aan. Ze zegt nu en dan dat ze je leuk vindt, maar ze kijkt je nog niet eens aan. Ik vind dat zelf geen leuke eigenschap.

Eenmaal condoompje vol, biedt ze een massage aan. Maar eerst even 5 min rusten ... Ze valt ook bijna echt in slaap. Dan toch die massage, dat al te slecht is maar als je blijk geeft dat je nog een keer kan klaarkomen wordt dat niet positief benadert en mag je het zowat zelf afwerken.

Er is geen ruimte nadien om je te wassen, de massage olie haal je er maar af met wat papier en je staat buiten voor dat je het door hebt. bij mij na 50min het geval.

Zeker niet voor herhaling vatbaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan