Recensie Rebeca/ Denisa, Genk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

merlot911

Newbie
11
23/11/23
10
Ik ben voor enkele weken in de maaskant en soms kriebelt het. Er is een goede selectie van meiden (M/v/it) beschikbaar dus hierbij mijn eerste verslag.

redlights advert Rebeca
Whatsapp verzonden, kreeg in het engels een menu

1hr 100 : I accept small fantasies, different positions, relaxation massage, Position 69, kisses on the body blowjobs can also be done without a condom if your hygiene is clean, I guarantee unforgettable moments and guaranteed return." Het adres is een kamer verhuur langsheen de Hasseltweg in Genk.

Afgesproken en kwam aan op het adres, discrete parking achteraan en juist voor me kwam een man op de fiets aan. Hij liep me voor, en dus we presenteerden een beetje ongemakkelijk op de achterste veranda, alwaar de ingangsdeur is.

Hij was eerst, en een ouder blond moedertje met een dure bril, deed de deur open en vroeg "Welke kamer?". Hij kreeg zijn nummer en ging naar boven. Ik had geen kamer nummer dus ik appte, en kreeg " "Wait a little, baby". Het was verdorie -2 op die veranda.

3 minuten later liep de fietser terug uit de deur en kreeg ik de kamer nummer: dezelfde als die kerel net had gekregen :D.

Ik had het warm aan mijn jongeheer en koud voor de rest, dus "let't do one for the team". Eerste verdiep op en inderdaad: roemeens achtige meid, spreekt en verkiest Duits te spreken. ongeveer 1m 55, geen make up (de fotos met make-up zijn beter), geen parfum, goedkope lingerie, studentkamer achtige plaats met een en-suite badkamer 25 graden met de venster open, alumiumfolie over de tafel (?!) . Alle truken van de foor:
" mag ik eerst een sigaret roken?"
- nee, niet met mijn boeking tijd- bovendien stinken mijn kleren.

Uit met de vodden, op het bed. Net echt een goed contact, peesjeskamer achtige aanpak, dus had ik voorgesteld haar een massage te geven om haar maar wat op te warmen en in een GFE mood te krijgen. Verdomd hard werk.

Ze vond de massage wel lekker, deed wat wrijven met baby olie op mijn lichaam, blowjob zonder (20 extra, baby), verschillende standjes, strak kutje, en mijn babyspuit leeg gespoten op haar in 69 terwijl mijn tong in de genotsgrot verdween.

45 minuten in, vloog ze de douche in en kwam ze er niet onderuit dus: kleren maar aan en weg.

Ze stelde zich voor als Denisa.
 
Hi Janmaat,

Elke dag leren we bij. :D

Fietser wou een andere dame - eerst dacht ik ook aan een Bait and Switch maar ondertussen ook geleerd doorheen de filters and make up/ photoshoot te kijken.

Mvg,

Merlot
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan