Recensie Tifany, Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rob@nb

Vaste klant
Forumpionier
161
02/07/21
192
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/4104912-tifany#overview
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Weer een pareltje ontdekt: Tifany in Rotterdam.

Afspreken ging gemakkelijk via Whatsapp. Duidelijk en zelf ongevraagd een selfie gekregen.
Locatie is in Rotterdam in een schoon nieuwbouwappartement met een zeer ruime douche.

Bij het openen van de deur werd ik getrakteerd op een prachtig plaatje. De dame ziet er prachtig uit in lingerie en heeft zeer mooie vormen. Een tongzoen bij binnenkomst en daarna meteen knuffelend naar de kamer met een eenpersoonsbed. Op mijn initiatief afgerekend en daarna een prettig gesprek gevoerd. De dame is niet dom.
Op mijn verzoek begonnen met een massage wat ze goed deed en ook haar lichaam gebruikte ze goed.

Vervolgens overgegaan op sex waarbij ze haar kutje en kontje graag aanbood om verwend te worden. Al gaandeweg gaf ze aan om mijn vingers te gebruiken en daarop bereikte ze haar hoogtepunt (of acteerde goed en deed alsof).
Even kort gepijpt en daarna klom ze op mij en zelden ben ik zo prettig bereden waarbij ze haar strakke kutje en kutspieren goed wist te gebruiken.

Kortom: een zeer prettige ervaring en zeker aan te raden (De € 180 per uur was ze zeker waard).
Ik ga hier zeker terugkomen.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan