Recensie Tiffany, Bella Donna, Rotterdam (voorheen Empress Layla) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
Salon261
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag dan eindelijk na lang wachten
En na een afzegging de date met layla!!!


Half uurtje rijden richting salon261.
Voor mij een plek waar ik nog nooit ben geweest dus geen idee wat ik kan verwachten.
Tot mn verbazing parkeren voor de deur (gratis) liep er gewoon naar binnen aanbellen en naar boven
Vriendelijke dame achter de bar vraagt voor wie ik kom en vraagt me om plaats te nemen en vraagt of ik wat wil drinken
Op dat moment zitten we met zn 3en op een dame te wachten de eerste komt binnen leuke dame maar ging met een ander weg toen nog 1 ik als laatste over ff snel nog naar het toilet kom ik terug staat er een mooie dame die gelijk hoi zegt ☺️😍
En gelukkig was dat layla echt een plaatje om te zien mooi slank en mooie vormen puur naturel
Ging met haar mee naar de kamer en gelijk al teasen en zoenen
Haar hygiëne is echt super alle 2 mondwater
En toen was er geen houden meer aan
Echt van begin tot het eind bleef ze tongzoenen 😋😋😋😍😍😍alsof ze voelt wat je graag doet
Teasen tegen je aan knuffelen samen douchen
En ineens is mn jongeheer niet meer te bekennen 😳
Ze kon hem echt helemaal hebben (kunnen er niet veel)
Ook op bed 😋😋😋ze smaakt echt heerlijk en kan veel hebben.
Heb echt een super uur gehad
Echt een genot om haar bovenop je te hebben en haar dan op en neer te zien gaan 😇
Heb ook het hele uur volgemaakt met 1 keer komen 😇

Plus punten
1
Ze zoent echt geweldig en lekker veel (echt tong)
2
ze is superlief en laat je je op je gemak voelen
3
ze is mooi slank super mooi rond kontje en gelukkig puur natuurlijke borsten en lekker zacht met 😋mooie tepels waar je lekker mee kan spelen 😅
4
doet alles wat beloofd is
5
Geen klokkijkster moet uiteraard wel gewoon proberen optijd klaar te zijn war een uur en 5 a10 min binnen en heb totaal geen druk van haar gevoeld om me weg te krijgen
6
Hygiëne echt ten top
Mag voor (samen) en na (samen) gewoon douchen
7 vele extra dingetjes die haar speciaal maken die de meeate dames niet doen

Normaal kleden de dames zich snel uit en verwachten dat jij dat ook doet en gaan dan snel op bed liggen

Maar Layla !!
Teasend en zoenend kleed ze je langzaam uit en ook teasend zoenend zichzelf
Samen douchen niet ff snel wassen maar echt sensueel douchen
Ze heeft me zelfs deels afgedroogd
Tussendoor geeft ze drinken aan
Laat ook merken wat ze lekker vind
Na afloop zelfs schoongemaakt en weer samen douchen

Ben niet zo heel goed in dit soort dingen omschrijven
Geloof dat ik dingen ga herhalen

Maar voor de heren die nog twijfel hadden over Layla ...
De naam EMPRESS. Is er niet voor niks.

Ben zelf wel een stil persoon en in het begin wat verlegen
Hoop dat layla net zo heeft genoten als ik
Deze date overtrof echt al mn verwachtingen
Na alles lezen wat iedereen over haar schreef waren mn verwachtingen hoog..
Maar serieus ze overtrof alles

Ik wandel echt al JAREN sinds de hookers tijd

En ik lieg of overdrijf niet

LAYLA is echt de beste die ik ook tegen ben gekomen

En dit was pas.de eerste keer dat ik haar nu heb gezien

Hoop echt dat ik een vast vriendje mag worden want dit wil ik zeker vaker mee gaan maken

Layla bedankt voor vanmiddag en hopelijk tot een volgende keer 😘😘😘
Je was echt amazing 🔥🔥🥰❣️




Sorry minpunten vergeten ...

GEEN 1
 
Hoi Layla, kunnen we afspreken?
Hoi Layla, we kennen elkaar niet maar zou graag een keer met je willen afspreken.
Nieuwe vriendjes:

Boek een afspraakje via Salon 261.
Of plan een koffie date via dm op dinsdag of donderdag te Rotterdam.

Ik neem enkel nieuwe klanten in mijn innercircle aan, bij een wederzijdse klik.

💋
Ook voor @Donny148
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Donderdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na de vele chats hier en daar en overal en het veelvuldige uitstellen door omstandigheden van mijn kant afgelopen donderdag op naar Salon 261.
Ver uit t hoge noorden. Regen en files houden mij niet meer tegen.
Ik kreeg nog een berichtje een uur van te voren " Neem je wat te eten mee? Lange sessie. Straks val ik nog flauw…"
Eeeh…prima joh. Ik cross wel ff naar centrum Alphen (ps mijn Yellowbrick van de spanning vergeten uit te zetten 🤣)
Ook wat lekkers te drinken mee en wat bekers.
En hup. Nu wel naar Salon.
In eerste instantie was ik iets blijer dan een bezoek in Rotjeknor hotel. Maar achteraf niet. Kom ik nog op terug.
Parkeren ging soepel. Belletje. Naar boven en…hoi…hallo.. paar andere mannen.
Not my thing om dat tegen te komen. Sorry.
Maar dat is risico van club al begrijp dat er sommige voor zorgen dat je geen andere klanten ontmoet.
Ging maar naast iemand zitten. Even wachten en ja hoor…daar was Layla. Overduidelijk. Ze keek over haar schouder en lachte…top. Dat was de klik die online al bevestigd was.

Layla. Ook ik heb heerlijk genoten. 3 uur. Nog nooit zo lange sessie gehad.
Je hebt werkelijk alles uit de kast getrokken om mij te plezieren en het ik hoop dat ik je dat ook terug gaf.

Het was tijd om te gaan en dat viel toch wel zwaarder dan ik dacht. Ook het lezen hier geeft mij geen plezier. De gedroomde exclusiviteit is niet mogelijk, dat begrijp ik. En dat kan ook niet. En dat mag ik ook niet vragen maar wel verlangen.
Maar je geniet zoals je bent en dat vind ik mooi. Je hebt me toch wat geleerd. En ik ga er aan werken. Ik dank je voor je lieve woorden en knuffels.
Zoals ik je al vertelde zal het even duren voordat ik weer een afspraak kan maken, helaas heb ik die miljoen (nog) niet gewonnen 😉

Heren. Wees lief en respectvol voor deze prachtvrouw. Want zij is het ook naar jullie.
 
Even de hitsige bokken hier laten afkoelen, het kan niet de bedoeling zijn om een recensietopic vol te spammen met slowchat.

//Edit, en terug open. De moraalridders onder ons mogen zich onthouden van verdere opmerkingen over de werkwijze van deze dame, ik denk dat we dit ondertussen allemaal reeds gezien en besproken hebben.
Aangezien dit een recensietopic is, zullen niet gerelateerde recensie berichten verwijderd worden. Dit zijn ook berichten over het al dan niet afpreken met een persoon of commentaar over haar prijssetting.
Eventueel kan hier een topicban aanhangen als het terug te gortig wordt.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren dan eindelijk de date met Layla gehad. Langzaam hebben we naar deze climax toegewerkt en het was echt magisch mooi. Het uitgebreide voorspel was echt waanzinnig, Layla neemt de regie en weet me gek te maken, volledig in control weet ze elk plekje van mij op de juiste manier aan te raken, opwinding all over. De aanwezige spiegels geven het hele samenzijn een bijzondere dimensie. Wat er vervolgens gebeurt is verre van standaard, het is geen sex, het is het bedrijven van de liefde. In de scène van betaalde liefde heb ik dit nog nooit meegemaakt. Zoiets bijzonders. De ultieme verbinding. Wat een chemie. Wat een passie legt Layla erin. De manier waarop ze klaarkomt en dan kijkt, in trance, echt waanzinnig. Ze zeggen wel eens dat je met bepaalde dingen op je hoogtepunt moet stoppen, dan is dit het einde van het wandelen geweest voor mij want beter gaat het niet worden. Mocht je je open kunnen stellen en durven geven dan is Layla de crème de la crème. Doe er je voordeel mee en wees aub lief voor haar, dat verdient deze bijzondere vrouw..
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Donderdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren was het dan zover werd ik nog eens meegenomen in de wonder wereld van @Empress Layla. Het was een geweldig mooie en intense date.
Ik wilde eerst geen review schrijven omdat ik niet meer sterren kan geven.
Maar deze dame verdiend gewoon een review. Zeer lekkere en geile vrijpartij gehad. Ik sluit 2022 af met een knaller van een date. @Empress Layla geniet van je vakantie en maak er een fantastische mooi einde jaar van en see you in 2023. En bedankt voor deze mooie en prachtige date ❤️
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
450€
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
vandaag heb ik een zeer intense date gehad met @empressLayla. Deze prachtige dame heeft het forum jammer genoeg verlaten maar toch wil ik even een review achterlaten. Omdat deze dame het meer dan verdiend het werk dat zij doet is met liefde en overgave. Ze geeft telkens het beste van haar zelf. Uitgebreid details hoef ik niet meer te zetten. Jammer genoeg kan niet meer sterren geven want indien mogelijk zou dit wel het geval zijn.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/5445346-layla
Totale kosten (in euro)
600
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
I met the Empress more than a couple of weeks ago, before she started receiving at Sugar and Ecstasy... And what a date it was!

I heard about Layla here at GR. All the reviews described exactly what turns me on and makes me drool, but what made me itch to have a date with the Empress was the way she speaks here on the forum, flowing with sensuality, lust, eroticism and seduction. So I knew I'm going there with high expectations and a big risk for a disappointment.
A side tiny excitement for me was that Layla is the first Dutch lady I have sex with:D

After a super friendly chat we arranged the time & date and Layla arranged the place. We met at a nice and discreet hotel in Rotterdam.

As I entered the hotel I saw a sexy lady waiting for me in a seating area near the elevators. Layla is a mixed race so she has an exotic beauty with black curly hair, but in the elevator I couldn't stop thinking how full and juicy her lips are (kissing has a special place in my heart) and as the elevator's door got shut , Layla leaned towards me and we started making out. She's a great kisser, full on with tongue and passion, at that moment I knew the rest of the date is going to be magical.

We entered the room and again, right away, we grabbed each other and began kissing. I started taking off her long coat and under it she was wearing a sexy black lingerie. Her skin felt so soft. I went to refresh alone and when I went back to the room Layla was waiting for me with a glass of Prosecco. We sat on the bed and started chatting, and slowly now we are kissing softly, the intensity kept building up and up, so naturally that you forget you are in an arranged date. The click was amazing and now we are all over each other. it was truly sensual, truly LOVE MAKING.

Slowly she made her way down to my little friend, which was not little at all after that fabulous making out session:p. Keeping a fiery eye contact, Layla untied her hair down and began sucking me off. What a blowjob... She does a great mix of PSE and GFE, switching between sucking it sensually while seductively looking at me and taking my dick all the way in deepthroat. Now it's my turn to spoil her, I asked her to lie down and I started kissing her body all around, she has some sensitive spots around her body and if you know how to hit them you will notice she is getting more excited and her moans are louder. My head is now between her thighs and I went on an exploring expedition. Layla loves to be eaten and fingered deeply at the same time. Her hands were grabbing the bedsheets and as the session went on, one hand grabbed my hand and the other grabbed my head. I couldn't take it anymore and I had to stick it in. I put a condom on and here we go, we started missionary and changed to different positions. All along, kissing, teasing and alternating the rhythm. As I felt am about to cum, she took the condom off and gave me a deepthroat, where I exploded all inside. My heart was beating so fast at that point and as I'm trying to collect my breath, I spilled what was left in my Prosecco glass on the side table and floor🤦‍♂️
We cuddled on the bed relaxing after the intense work out we just had and went into meaningful conversations about life and other stuff. Layla is a super interesting person to talk to and be around with, you can sense her energy and spirituality which made the date feel more intimate to me because first, you feel comfortable and at ease and second, you feel Layla isn't putting a mask for the job or an act just to please you and be done with the transaction.

After a good rest, chat and bringing that heartbeat down, session two started. This was the highlight of the date and I'll get into it shortly, but this session was longer as I already came once so I'll leave the details out as I already went through many, and some other things should stay in the Empress's temple. Back to the highlight of the date, as we were MAKING LOVE, we were in a position where Layla was lying down at the edge of the bed and I'm standing in front of her, holding her legs up. In the heat of the action and as I'm thrusting in and out, Layla starts rubbing her pussy intensely and after some time I see her starting to contract and shake and boooooom 💦💦💦 she squirts. I didn't expect that to happen or that she offers it but I'm glad it did happen, the look in her eyes and the horniness of the moment made me explode too.

What an experience it was! You don't meet Empress Layla to have sex, but to make love, to be intimate and sensual, to let the animal out, to connect and flow, to tease and be teased... Thanks Layla for being the amazing woman you are . I don't mean for this review to be an appreciation post, but anyone who has been under the sheets with Layla would agree she deserves this and more.

Being nice, respectful, open and authentic will take you a long way with this amazing woman.
 
Laatst bewerkt:
Vertaald =
Ik heb de Keizerin een paar weken geleden ontmoet, voordat ze begon met ontvangen bij Sugar and Ecstasy... En wat een date was dat!

Ik hoorde over Layla hier op GR. Alle recensies beschreven precies wat me opwindt en doet kwijlen, maar wat me deed jeuken om een date met de Keizerin te hebben was de manier waarop ze hier op het forum spreekt, vloeiend van sensualiteit, lust, erotiek en verleiding. Dus ik wist dat ik er met hoge verwachtingen en een groot risico op een teleurstelling heen zou gaan.
Een zijdelingse kleine opwinding voor mij was dat Layla de eerste Nederlandse dame is waar ik seks mee heb:D

Na een super vriendelijke chat spraken we de tijd & datum af en Layla regelde de plaats. We spraken af in een leuk en discreet hotel in Rotterdam.

Toen ik het hotel binnenkwam zag ik een sexy dame op me wachten in een zitje bij de liften. Layla is een gemengd ras dus ze heeft een exotische schoonheid met zwart krullend haar, maar in de lift kon ik niet stoppen met denken hoe vol en sappig haar lippen zijn (zoenen heeft een speciale plaats in mijn hart) en toen de liftdeur dicht ging, leunde Layla naar me toe en we begonnen te zoenen. Ze is een geweldige kusser, vol met tong en passie, op dat moment wist ik dat de rest van de date magisch zou worden.

We kwamen de kamer binnen en weer, meteen, pakten we elkaar vast en begonnen te zoenen. Ik begon haar lange jas uit te trekken en daaronder droeg ze een sexy zwarte lingerie. Haar huid voelde zo zacht aan. Ik ging me alleen verfrissen en toen ik terugging naar de kamer stond Layla me op te wachten met een glas Prosecco. We gingen op het bed zitten en begonnen te kletsen, en langzaamaan zoenden we nu zachtjes, de intensiteit bouwde zich steeds verder op, zo natuurlijk dat je vergeet dat je in een gearrangeerde date zit. De klik was geweldig en nu zaten we helemaal over elkaar heen. Het was echt sensueel, echt LOVE MAKING.

Langzaam daalde ze af naar mijn kleine vriend, die helemaal niet klein was na die fantastische zoensessie:p. Met vurig oogcontact maakte Layla haar haar los en begon me te pijpen. Wat een pijpbeurt... Ze doet een geweldige mix van PSE en GFE, afwisselend sensueel zuigen terwijl ze me verleidelijk aankijkt en mijn lul helemaal in de deepthroat neemt. Nu is het mijn beurt om haar te verwennen, ik vroeg haar te gaan liggen en begon haar lichaam rondom te kussen, ze heeft een aantal gevoelige plekjes rond haar lichaam en als je die weet te raken zul je merken dat ze meer opgewonden raakt en haar kreunen luider worden. Mijn hoofd zit nu tussen haar dijen en ik ging op verkenningstocht. Layla vindt het heerlijk om tegelijkertijd gegeten en diep gevingerd te worden. Haar handen grepen in de lakens en naarmate de sessie vorderde, greep de ene hand mijn hand en de andere mijn hoofd. Ik kon het niet meer aan en moest het erin steken. Ik deed een condoom om en daar gingen we, we begonnen missionaris en wisselden naar verschillende standjes. De hele tijd zoenen, plagen en het ritme afwisselen. Toen ik voelde dat ik ging klaarkomen, deed ze het condoom af en gaf me een deepthroat, waarbij ik helemaal binnenin explodeerde. Mijn hart klopte zo snel op dat moment en terwijl ik probeerde op adem te komen, morste ik wat er nog in mijn Prosecco glas zat op het bijzettafeltje en floor🤦‍♂️.
We kropen ontspannen op het bed na de intense training die we net hadden gehad en gingen zinvolle gesprekken aan over het leven en andere dingen. Layla is een super interessant persoon om mee te praten en mee om te gaan, je kunt haar energie en spiritualiteit voelen waardoor de date voor mij intiemer aanvoelde, want ten eerste voel je je op je gemak en op je gemak en ten tweede voel je dat Layla geen masker opzet voor de job of een act doet om je te plezieren en klaar te zijn met de transactie.

Na een goede rust, praatje en het naar beneden brengen van die hartslag begon sessie twee. Dit was het hoogtepunt van de date en ik kom er zo op terug, maar deze sessie was langer omdat ik al een keer kwam dus ik laat de details achterwege omdat ik er al veel heb doorgenomen, en sommige andere dingen moeten in de tempel van de Keizerin blijven. Terug naar het hoogtepunt van de date, toen we aan het vrijen waren, lagen Layla op de rand van het bed en ik stond voor haar en hield haar benen omhoog. In de hitte van de actie en terwijl ik in en uit stoot, begint Layla intens over haar kutje te wrijven en na enige tijd zie ik dat ze begint samen te trekken en te schudden en boooooom 💦💦💦💦 ze spuit. Ik had niet verwacht dat dat zou gebeuren of dat ze het aanbiedt maar ik ben blij dat het gebeurde, de blik in haar ogen en de geilheid van het moment deden mij ook ontploffen.

Wat een ervaring was dat! Je ontmoet Keizerin Layla niet om seks te hebben, maar om te vrijen, om intiem en sensueel te zijn, om het beest eruit te laten, om te verbinden en te stromen, om te plagen en geplaagd te worden.... Bedankt Layla om de geweldige vrouw te zijn die je bent. Ik wil niet dat deze recensie een waarderingspost wordt, maar iedereen die met Layla onder de lakens is geweest zal het ermee eens zijn dat zij dit en meer verdient.

Als je aardig, respectvol, open en authentiek bent, kom je een heel eind met deze geweldige vrouw.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
club sugar and ecstacy
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Empress Layla, Sugar and ecstacy in Rotterdam
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://privehuisbelladonna.nl/index.php/dames
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afspraak met Tiffany gemaakt. Leuk prive huis, mooie sfeervolle kamer met bad en douche, vriendelijke gast vrouw
Tiffany is een halfbloedje lang slank, mooie dame, vriendelijk en grappig met frisse geile en kinky uitstraling, ze doet me denken aan Lindsey van Maison Monty in Rijswijk. Tiffany kan overheerlijk tongzoenen en ze neemt je mee in haar geile flow en ze geniet ervan ik heb flink en uitgebreid aan haar mooie grote schaamlippen gelikt. Afgewisseld met doggy en heerlijk klaargekomen. Wat een heerlijke Nympho 👌
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Afspraak met Tiffany gemaakt. Leuk prive huis, mooie sfeervolle kamer met bad en douche, vriendelijke gast vrouw
Tiffany is een halfbloedje lang slank, mooie dame, vriendelijk en grappig met frisse geile en kinky uitstraling, ze doet me denken aan Lindsey van Maison Monty in Rijswijk. Tiffany kan overheerlijk tongzoenen en ze neemt je mee in haar geile flow en ze geniet ervan..
Afgewisseld met doggy en heerlijk klaargekomen. Wat een heerlijke Nympho 👌

Heren die mij ook laten klaarkomen door een goede gspot rub, zijn altijd meer dan welkom: Jij ook bedankt @Stiev Advalorem 🔥😘
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://privehuisbelladonna.nl/index.php/dames
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week heb ik hier een account gemaakt en na het lezen van het topic gemaakt door Tiffany "cliënts to remember…🔥"

https://www.girlsreview.nl/threads/clients-to-remember-🔥.38930/

Was ik behoorlijk geïnteresseerd in haar. Haar manier van schrijven sprak mij enorm aan. Ik had haar nog niet eerder voorbij zien komen en normaal, wanneer ik een privehuis bezoek zie je de dame en maak je daar de keuze. Deze keer de stoute schoenen aangedaan en via een pm een afspraak gemaakt voor de volgende week.

Vanmiddag had ik dan mijn afspraak met Tiffany. Bij binnenkomst werd ik vriendelijk ontvangen door de dame van het privehuis. Zij deed de financiële afhandeling en begeleide mij de kamer in. Hier kon ik mijzelf alvast klaarmaken en wachten tot Tiffany gereed was.

Na een paar minuutjes kwam ze binnen. En gelijk was ik onder de indruk. Een knappe slanke vrouw! Gehuld in mooi lingerie van kwaliteit. Ze ontving me gelijk met een paar heerlijke zoenen en na een sensuele schoonmaak van mijn jonge heer aan de wasbak belande we na veel gezoen op het bed waar we een heerlijk uur hebben doorgebracht. (Tong)Zoenen stond centraal, pijpen en beffen, verschillende standjes en beide heerlijk klaargekomen.

Ze nam me mee in een uur vol geiligheid en verlangen. Liet ook duidelijk merken wat zij lekker vond en "begeleide" mij het uur door. Ik heb ontzettend genoten. En ondanks dat het wat aan de prijzige kant is is het het meer dan waard!


 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://privehuisbelladonna.nl/index.php/dames
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Leuk bezoekje bij Tiffany geweest. Is zeker de moeite waard. Heel relaxed, voelde me meteen op m'n gemak. Is een echte doorzetter, begrijp de relaxte stijl goed en weet niet van ophouden. Wanneer de portemonnee het toelaat ga ik zeker terug.
Dankjewel schat!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/nederlandstalig-sexy-privhuis-bella-donna_7982999
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tiffany, wat ben je een heerlijke vrouw! Dat was al duidelijk voor ons eerste contact, door al jouw mooie berichten op dit forum, maar werd alleen maar beter door je te leren kennen.
We hebben alleen via deze site contact gehad en een afspraak was, ondanks jouw pech de laatste tijd en mijn volle agenda, toch makkelijk gemaakt.
En daarna was het echt super lekker je te ontmoeten. Wat ben je een prachtige, lekkere en geile vrouw. Je zoent geweldig lekker, pijpt als de allerbeste en met jou is een PSE ook echt een PSE. Geweldig. I heb heel erg van en met je genoten, en als het van jou mag kom ik heel snel terug.
 
Terug
Bovenaan Onderaan