Recensie Tiffany, Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

straightshooter

Wandelaar
51
08/04/22
68
9
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
17
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/rotterdam/522623-tiffany
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eind vorig jaar langsgegaan bij Tiffany in Rotterdam. Ik zag d'r zo nu en dan voorbijkomen op Kinky en haar advertentie sprak me erg aan... leuk gezichtje en lekker strak lijf.

Date was snel geregeld via de app. Eenmaal bij haar binnen vroeg ze wat ik wilde. Ik gaf de vraag terug: "what do you want?" Ze zei met een glimlach "I want to be top!" Gelijk uitgekleed en daarna moest ik op m'n rug op de rand van het bed gaan liggen, beentjes omhoog en ik werd lekker uitgebreid gerimd, wat ze goed kan. Toen ze klaar was, was haar lul al lekker op oorlogsterkte. Ik heb d'r nog even gepijpt en daarna heeft ze me in doggy genomen. Rustig begonnen, daarna lekker stevig doorneuken. Ze heeft me ook nog in missionaris gepakt, ik heb nog bovenop d'r gezeten, en ze heeft me nog in de lepeltje-positie geneukt. In die laatste hebben we ook getongzoend.

Leuke, gezellige meid die blijkbaar graag top is. Als ze niet zo ver weg had gewoond had ik d'r inmiddels al wel vaker bezocht...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan