Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat is een interessante tussenzin. Als ik in een advertentie zou lezen "dit is niet zozeer voor oplichting" zou ik toch argwanend wordenniet zozeer voor oplichting
Het kan ook met 1 cent als het alleen voor verificatie is.een tikkie over te maken van 5 of 10 euro, niet zozeer voor oplichting, maar voor verificatie
Ze gebruiken het ook om 'time wasters' tegen te gaan. Dus vandaar 5 of 10 euro. Maar dat vind ik niet zo interessant op zich. Het gaat mij meer om de reden die ik noemde.Het kan ook met 1 cent als het alleen voor verificatie is.
Het is ook een conclusie die ik zelf heb getrokken door bij de betreffende dames door te vragen eroverDat is een interessante tussenzin. Als ik in een advertentie zou lezen "dit is niet zozeer voor oplichting" zou ik toch argwanend worden
Heb je zelf ervaring met betalen hiervan?
Nooit doen. Nooit vooruitbetalen. Altijd een apart nummer en liefst aparte telefoon gebruiken.Ik kom steeds vaker tegen dat dames vragen om een tikkie over te maken van 5 of 10 euro, niet zozeer voor oplichting, maar voor verificatie zodat ze je informatie hebben. Weet iemand hoe dit proces werkt en wat de dames precies met je informatie doen?
Ja, komt vaker voor. Meestal vragen de dames wel wat meer ter verificatie, zoals een copy van je ID of werkgegevens, maar zoiets heb ik ook wel meegemaakt. De dames doen niks met de gegevens, maar ze willen wel een beetje zeker weten dat je serieus bent en geen creep.Ik kom steeds vaker tegen dat dames vragen om een tikkie over te maken van 5 of 10 euro, niet zozeer voor oplichting, maar voor verificatie zodat ze je informatie hebben. Weet iemand hoe dit proces werkt en wat de dames precies met je informatie doen?
ik kan mij ook niet echt voorstellen, dat er mensen zijn die een kopie van hun id kaart of paspoort of zelfs werkgegevens delen met een dvp.Ja, komt vaker voor. Meestal vragen de dames wel wat meer ter verificatie, zoals een copy van je ID of werkgegevens, maar zoiets heb ik ook wel meegemaakt. De dames doen niks met de gegevens, maar ze willen wel een beetje zeker weten dat je serieus bent en geen creep.
Het is gebruikelijk in de highclass wereld. Je kunt het weigeren, maar dan volgt er ook geen afspraak.ik kan mij ook niet echt voorstellen, dat er mensen zijn die een kopie van hun id kaart of paspoort of zelfs werkgegevens delen met een dvp.
Naar mijn beleving had de TS het niet over de High Class wereld, maar eerder over de thuis ontvangst dames.Het is gebruikelijk in de highclass wereld. Je kunt het weigeren, maar dan volgt er ook geen afspraak.
Ik kan me voorstellen dat die ook die iets van een verificatie willen hebben. Als je het niet vertrouwd, dan spreek je gewoon niet af lijkt me.Naar mijn beleving had de TS het niet over de High Class wereld, maar eerder over de thuis ontvangst dames.
En mij verbaast het me, dat je zoveel vertrouwen hebt in de dvp, toch niet een doelgroep dat een goede naam heeft.Trouwens, het valt me op dat best veel mensen hier zo wantrouwend zijn. Hebben die allemaal zulke slechte ervaringen?
Niet een goede naam? We zien dan echt verschillende dames denk ik.En mij verbaast het me, dat je zoveel vertrouwen hebt in de dvp, toch niet een doelgroep dat een goede naam heeft.
Dat is iets kort door de bocht. Ik snap dat dat het idee is als de persoon aan de andere kant een echte dame is die ter goeder trouw is, maar bij een onbekende heb je natuurlijk geen enkele garantie.De dames doen niks met de gegevens
is dat anders dan bij een zogenaamde "bekende"maar bij een onbekende heb je natuurlijk geen enkele garantie.