Als ik er nog eens mee zou afspreken, zou ik haar toch ook eens willen neuken. Voorbij die gloryhole geraken dus zoals onze vriend hierboven. Alleen ik twijfel een beetje of ze echt wel een fatsoenlijke neukbeurt aanbied .. dat kan ik moeilijk beoordelen. En dan wil ik haar ook wel volledig naakt, ik weet eigenlijk niet of ze dit doet.
Ik ben vandaag ook nog eens terug bij Tina langst gegaan
Heb deze keer ook voor de 90€ optie gekozen waarbij je na het starten aan de gloriehol met wassen en pijpen ze je binnen laat op haar kamertje
Ze had een kort zwart kleedje aan met verder niks er onderaan
Dat zag ik omdat er een ritssluiting vooraan was die volledig open kon waardoor haar mooie borsten tevoorschijn kwamen
Ze zette zich klaar op zen hondjes nadat ze er een condoom had over gedaan na er eerst nog ff aan te zuigen zodat hij goed keihard stond
Achteraan de muur is een grote spiegel zodat je haar tieten goed kan zien tijdens het doggyneuken en je mocht borsten ook goed vastnemen
Heb haar gevraagd of ze ook volledig naakt wou maar dat deed ze niet maar eigenlijk was ze zo goed als naakt
Heb haar ook nog afgewerkt op missionaris en dan leek het eigenlijk wel dat ze naakt onder je lag
Was weer een goede neukbeurt en ga zeker nog eens terug
Zou hier best een recensie formulier willen invullen maar zie niet goed hoe ik dat moet doen met de gsm
Ze krijgt van mij een dikke 9