Recensie Tina, Rotterdam (voorheen Amsterdam) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.519
02/07/21
4.203
47
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1557683-tina
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Tina, Alina #3, Sisi, ze komen allemaal weer terug joh.

Overhevel-tijd uit Hookers:

Het profiel van Tina sprak me behoorlijk aan en de recensies hier boven vielen toch wat tegen, dus twijfelde ik even, maar besloot toch te gaan.

Dame bezocht in een woonwijk in een mooi soort studentenkamer, dat had wel wat. Engels spreekt ze (nagenoeg) niet en bij binnenkomst deed ze ook niet enorm haar best om een lachje op haar gezicht te toveren. Qua looks wat minder exclusief dan de foto's doen vermoeden, maar het is wel 100% de dame van de foto's en als je van een petit meisje houdt is Tina toch wel een aanrader.
Maar.... toen ik er was had ze iets nonchalants, symphatiek maar niet enorm hartelijk.

Betaald, gewassen, beland op het bed waar toch wel opviel hoe tenger ze is qua bouw. Beetje tegen elkaar aan gelegen en aan elkaar gezeten, waarna ze me wat aftrok, condoom erom deed en begon te pijpen. Dat deed ze goed.
Daarna in cowgirl, doggy, flat doggy en missio geneukt. Geen handjes erbij oid, ze liet eigenlijk alles toe en het feit dat ze zo petit is maakte eea wel extra opwindend.

Gaandeweg ging ze er ook meer in mee, reageerde ze best goed op de sex, maar na afloop werd ze toch weer dat nonchy meisje die amper doorheeft dat je nog in de ruimte bent vlak voordat je weggaat.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan