Tippelen in Limburg?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik neem nu al een paar jaar lang wekelijks tippelaarsters mee, op verschillende locaties beiden in België en in Nederlands Limburg, en heb nog nooit een enkel probleem ondervonden.

Ik zou het hele "opgelet want...." niet te serieus nemen. Dat is zoals de mythes dat er vergif zit in de snoepjes tijdens halloween.

Het is heel simpel. Als een dame diensten aanbiedt neem je haar mee in je eigen auto, rijd je een eindje verder, en doe je daar je ding.
Het ergste wat ik in al die tijd heb meegemaakt is dat een junk beloofde om te pijpen voor €20, en aangekomen op een rustig plekje plots een hele hoop excuses had.
Simpelweg mijn €20 terug uit haar handen getrokken en haar daar ter plekke uit de auto gezet.

Ik ben ook al meegereden naar plekjes die de dames zelf voorstelden, en ook daar nog nooit iets meegemaakt.

Gewoon je ding doen zou ik zeggen. Zolang je geen auto instapt met 1 dame en 4 kerels kan er niks gebeuren.
En dan natuurlijk de vraag... Waar dan?

En dan natuurlijk de vraag... Waar dan?
Ik heb alvast geen geheime informatie die nog niet publiekelijk bekend was, en al mijn locaties heb ik beiden via hier en nzc forum leren kennen.

Persoonlijk hang ik de laatste tijd het meeste rond in Seraing aan het FGTB gebouw, gezien dit de dichtsbijzijndste locatie is voor mij. (Ik weet dat dit niet in Limburg is, maar ligt slechts op een paar minuutjes van de grens.)

Afhankelijk van waar je naar op zoek bent heb ik ook geleerd dat je dames vrij gemakkelijk op eigen initiatief kan aanspreken.
Iemand die lager aan wal geraakt is gaat al zeer gemakkelijk met je mee gaan, als zijn ze niet noodzakelijk dagelijkse tippelaarster.

Persoonlijk zoek ik de locaties op met het meeste "armoede", gezien je hier de grootste kans hebt om 's nachts op rustige momenten dames alleen tegen te komen op straat. (Als ze er op die uren rondhangen kan je er al vrij zeker van zijn dat ze iets willen bijverdienen.)

Ik heb alvast geen geheime informatie die nog niet publiekelijk bekend was, en al mijn locaties heb ik beiden via hier en nzc forum leren kennen.

Persoonlijk hang ik de laatste tijd het meeste rond in Seraing aan het FGTB gebouw, gezien dit de dichtsbijzijndste locatie is voor mij. (Ik weet dat dit niet in Limburg is, maar ligt slechts op een paar minuutjes van de grens.)

Afhankelijk van waar je naar op zoek bent heb ik ook geleerd dat je dames vrij gemakkelijk op eigen initiatief kan aanspreken.
Iemand die lager aan wal geraakt is gaat al zeer gemakkelijk met je mee gaan, als zijn ze niet noodzakelijk dagelijkse tippelaarster.

Persoonlijk zoek ik de locaties op met het meeste "armoede", gezien je hier de grootste kans hebt om 's nachts op rustige momenten dames alleen tegen te komen op straat. (Als ze er op die uren rondhangen kan je er al vrij zeker van zijn dat ze iets willen bijverdienen.)
Dit is wel de manier, je zal echt op pad moeten en zelf ontdekken. Maar je zal zien dat er veel mogelijk is.

Gewoon wat vrouwen aanspreken is niets voor mij. De lijn is erg dun als ze hier niet van gediend is. Kan me er ook iets bij voorstellen als mannen in de avond naast je stoppen en wat vragen beginnen te stellen. Welke gebieden in ned limburg heb je dan succes gehad ? Zou mezelf wat zekerder voelen als vooraf duidelijk is als we beiden hetzelfde zoeken. Bedankt voor je post .

Terug
Bovenaan Onderaan