Day Walker
Wandelaar
Chinese supermarktWelke supermarkt?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenChinese supermarktWelke supermarkt?
Hoe fix je het om in een park sex te hebben ahahahah wil ik ook doen aangezien ik geen geblindeerde ramen heb in mijn auto. Hoeveel betaal je dan ongeveer en waar vind je meestal de dames die daar open voor staan?Helemaal niet
Bruxelles : Avenue Louise (prostitution de rue)
Forum de discussions au sujet de Bruxelles : Avenue Louise (prostitution de rue) dans la section Bruxelles : prostitution de rueyouppie.net
In het verleden zelf ook persoonlijk een paar goeie fucks gehad.
In een park, in de wagen en in een hotel in de buurt.
Simpel. Iedereen die aan het park staat wel open om eve in het park te gaan. Is standaard prijs zoals in de wagen.Hoe fix je het om in een park sex te hebben ahahahah wil ik ook doen aangezien ik geen geblindeerde ramen heb in mijn auto. Hoeveel betaal je dan ongeveer en waar vind je meestal de dames die daar open voor staan?
Gewoon gaan kijken. En met wat geluk is er eentje dat jou aanstaat.Ben op zoek naaf een dame in de trippelzone maar op een gespierd, fitness type. Tips ?
De trippel Karmeliet is stevig, kan je als gespierd beschouwen.Ben op zoek naaf een dame in de trippelzone maar op een gespierd, fitness type. Tips ?
Ik heb de indruk dat het veelal travestieten zijn.Louisalaan update
Woensdag rond 1h nog een stuk of 10 dames gezien
Zaterdag tussen 23 en 24uur 2x een rondje gedaan, het was wisselvallig en maar 11°C.
Beide keren rond de 10 dames gezien, maar de 2e keer een paar andere dan de eerste keer en er waren er een paar weg. Dus er zullen er toen een 15-tal hebben gestaan.
Gezien het koude en slechte weer eigenlijk niet slecht. Kwaliteit leek me ook niet verkeerd, geen afdankertjes of verslaafden. Allemaal tussen 20 en 30 en Oost-Europese origine.
Bij warmer weer zullen er vast meer zijn..
Geen ene travestiet aan Louiza. Deze staan in het centrum