Tippelzone, Brussel, België

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb dan wat snel mijn zaadgeloosd in de afrikaanse rossebuurt, totaal niet mijn ding maar ja het kostte maar 20 euro en wist verder niet naar waar ik moest gaan. Wat me opviel was wel dat er alleen maar zwarte vrouwen waren, is er toevallig in brussel nog een rosse buurt met wat meer variatie zeg maar ook noord afrikaanse of europeze vrouwen die ook aan die price range zitten of iets hoger?
 
Ik heb indd de aarschotstraat gemist las pas vandaag dat het daar blijkbaar te doen is, en om even terug te gaan naar het budget hahaha ik was en ben bereid om ongeveer 50 euro te betalen, wat de standaard prijs is in gent voor raamprostitutie. Moet wel eerlijk toegeven dat ik schrok dat je in brussel al voor 20 van bil kon gaan, is dat nu ook in de aarschotstraat want dat zou wel mooi meegenomen zijn, maar indien niet ben ik wel gewoon bereid om 50 te leggen
 
Ik heb dan wat snel mijn zaadgeloosd in de afrikaanse rossebuurt, totaal niet mijn ding maar ja het kostte maar 20 euro en wist verder niet naar waar ik moest gaan. Wat me opviel was wel dat er alleen maar zwarte vrouwen waren, is er toevallig in brussel nog een rosse buurt met wat meer variatie zeg maar ook noord afrikaanse of europeze vrouwen die ook aan die price range zitten of iets hoger?
Die Afrikaanse Rosse buurt? Mijd je beter. Niet alleen is het aanbod van bedroevend niveau; de onveiligheid is niet te onderschatten. Het lijkt daar wel een krottenwijk van Kinshasa.
 
Ik heb indd de aarschotstraat gemist las pas vandaag dat het daar blijkbaar te doen is, en om even terug te gaan naar het budget hahaha ik was en ben bereid om ongeveer 50 euro te betalen, wat de standaard prijs is in gent voor raamprostitutie. Moet wel eerlijk toegeven dat ik schrok dat je in brussel al voor 20 van bil kon gaan, is dat nu ook in de aarschotstraat want dat zou wel mooi meegenomen zijn, maar indien niet ben ik wel gewoon bereid om 50 te leggen
Vergeet dit twintig euro, best nachtdier. Dit is mijn enig advies.
 
Gisteren heb ik een paar in de koopliedenstraat rond middernacht gezien en amper mooie meisjes want ik dacht een snelle plezier te hebben maar in plaats daarvan ben ik toch maar naar Aardschotstraat gegaan.
Ja, rond de Koopliedenstraat staan meestal de afgedankte dames. Alleen aan de Louizalaan stonden knappe, jonge grieten, maar dat is dus voorgoed voorbij.
 
Vorige week nog langs de beruchte Alhambrawijk gepasseerd en eens een wandelingetje gemaakt. Aan de (nieuwe) wandelaars: kom hier nooit 's ochtends, op de middag of late namiddag. De meeste dames beginnen hier pas toe te komen rond 18u en dan is er meer dan voldoende keuze.

Wat me wel opviel de laatste paar keer is dat na de inval begin dit jaar aan de andere kant van de wijk (bij de chinese prostitutie; aan de supermarkt) er weer een toename is van de chinese vrouwen en meisjes die nu hun toevlucht zoeken tot de Studio 2000. Dit valt niet in goede aarde bij de vele Roemeense en Bulgaarse meisjes en vrouwen die er rond de Studio 2000 een monopolie hebben uitgebouwd.

Ik deel zeker de mening van menig wandelaar dat dit soort van prostitutie de meest spannende of zoals je zou kunnen zeggen de meest ontspannende vorm is. Mede doordat je gewoon kan rondlopen, iemand aanspreken en weer kan verdergaan. Let wel: ik ben hier ook al een paar keer aangesproken door dealers, drank en gokverslaafden of uitgescholden door één van de meisjes op straat maar dat kan de pret niet drukken. Elke keer als ik hier kom wandelen valt mijn oog wel altijd op een nieuwe (jonge) vriendelijke dame.

De kostprijs is standaard 50 euro + 20 euro voor de kamer. Let wel op: dit geldt niet meer voor de Studio 2000 (is nu 25 à 30 euro voor een kamer). Extra's niet meegerekend maar voor de veiligheid van jullie allen: Doe het hier zeker met condoom! Sommige dames bieden seks zonder aan maar trap er niet in. Je betaalt hier heel veel geld voor en misschien krijg je de SOA er gratis bij. Geldt ook voor PZC.

Ik kom hier vaak wandelen na het werk rond 18u en dan neem ik de trein huiswaarts op het noord station. Heel gemakkelijk, ongeveer 10 minuten stappen naar het station.

(Plus) + punten:

+ (Ont) spannend wandelen
+ Redelijk nette kamers in Studio 2000
+ Veel bars, cafés en supermarkt (carrefour) in de buurt
+ Noord station op 10 minuten wandelen

(Min) - Punten:

- Dealers, gok en drugsverslaafden
- Parkeren (Ondanks tippelprostitutie kan je hier met de auto niet rondjes rijden)

Algemene score: 5-6/10
 
Vorige week nog langs de beruchte Alhambrawijk gepasseerd en eens een wandelingetje gemaakt. Aan de (nieuwe) wandelaars: kom hier nooit 's ochtends, op de middag of late namiddag. De meeste dames beginnen hier pas toe te komen rond 18u en dan is er meer dan voldoende keuze.

Wat me wel opviel de laatste paar keer is dat na de inval begin dit jaar aan de andere kant van de wijk (bij de chinese prostitutie; aan de supermarkt) er weer een toename is van de chinese vrouwen en meisjes die nu hun toevlucht zoeken tot de Studio 2000. Dit valt niet in goede aarde bij de vele Roemeense en Bulgaarse meisjes en vrouwen die er rond de Studio 2000 een monopolie hebben uitgebouwd.

Ik deel zeker de mening van menig wandelaar dat dit soort van prostitutie de meest spannende of zoals je zou kunnen zeggen de meest ontspannende vorm is. Mede doordat je gewoon kan rondlopen, iemand aanspreken en weer kan verdergaan. Let wel: ik ben hier ook al een paar keer aangesproken door dealers, drank en gokverslaafden of uitgescholden door één van de meisjes op straat maar dat kan de pret niet drukken. Elke keer als ik hier kom wandelen valt mijn oog wel altijd op een nieuwe (jonge) vriendelijke dame.

De kostprijs is standaard 50 euro + 20 euro voor de kamer. Let wel op: dit geldt niet meer voor de Studio 2000 (is nu 25 à 30 euro voor een kamer). Extra's niet meegerekend maar voor de veiligheid van jullie allen: Doe het hier zeker met condoom! Sommige dames bieden seks zonder aan maar trap er niet in. Je betaalt hier heel veel geld voor en misschien krijg je de SOA er gratis bij. Geldt ook voor PZC.

Ik kom hier vaak wandelen na het werk rond 18u en dan neem ik de trein huiswaarts op het noord station. Heel gemakkelijk, ongeveer 10 minuten stappen naar het station.

(Plus) + punten:

+ (Ont) spannend wandelen
+ Redelijk nette kamers in Studio 2000
+ Veel bars, cafés en supermarkt (carrefour) in de buurt
+ Noord station op 10 minuten wandelen

(Min) - Punten:

- Dealers, gok en drugsverslaafden
- Parkeren (Ondanks tippelprostitutie kan je hier met de auto niet rondjes rijden)

Algemene score: 5-6/10

De Alhambra zone is overdag nog redelijk okay maar ik ga niet aanraden om een snelle plezier zelfs als ze promotie geven. Wat betreft Chinese vrouwen en meisjes de meeste van hun zijn boven 40j oud en misschien uitgezonderd een paar jonger dan 40j en dat ze kiezen voor Studio 2000 is sinds de razzia van de federale politie in februari 2023 bij de Alhambrawijk. De prijs van de Chinese vrouwen/meisjes zijn wel beter dan Roemeense en Bulgaarse meisjes die overdreven veel aanrekenen voor extra's en die niet nooit uitvoeren.

In kort dat zelfs Aarschotstraat onderdoet voor de Chinese meisjes/vrouwen. Ik ken een vaste Chinese vrouw die voor de razzia ontmoet heb in De Alhambra zone en zij ontvangt me in een huis vlakbij in de Alhambra zone. Ik ga niet zeggen wie noch de adres omwille voor de veiligheid.
 
Ik hou het wel bij de Aarschotstraat overdag. Dat is overdag ook al erg genoeg met het dronken/gedrogeerde volk dat er rond loopt en openlijk dealt met de politie 25 meter verder.

En heb er ondertussen mijn 2-3 favoriete dames waar de service meer dan acceptabel is.
 
Wat is de gemiddelde prijs van die chinezen daar?

De prijs varieert per dame maar dat kan lager zijn met goed onderhandelen voor €70 halfuur en €130 voor uur en als je alle opties wilt dan is €150 (pzc, nzc, tongzoenen, enzovoort). Prijs is niet inbegrepen voor de kamer van Studio 2000. De prijs zou nooit boven €170 komen en dus ben je zelfs goedkoper dan de meisjes van Aarschotstraat en Alhambrawijk maar dat is natuurlijk ieder zijn keuze.
 
Laatst bewerkt:
De prijs varieert per dame maar dat kan lager zijn met goed onderhandelen voor €70 halfuur en €130 voor uur en als je alle opties wilt dan is €150 (pzc, nzc, tongzoenen, enzovoort). Prijs is niet inbegrepen voor de kamer van Studio 2000. De prijs zou nooit boven €170 komen en dus ben je zelfs goedkoper dan de meisjes van Aarschotstraat en Alhambrawijk maar dat is natuurlijk ieder zijn keuze.
 
Voor die prijs kun je beter naar privé ontvangst... De Chinese dames aan de supermarkt vragen maximum 50€ voor een halfuur, ben er al verschillende keren geweest, vroeger bij Luna was mijn vaste Chinese. Pijpen zonder condoom en twee keer klaar komen. Helaas heb ik haar een tijdje niet méér gezien en haar gsm nummer is niet meer in gebruik. Nu ga ik bij haar andere collega's. Gewoon onderhandelen de eerste keer daarna eens ze je kennen geven ze hun helemaal zonder extra betalen 😎👌
 
Voor die prijs kun je beter naar privé ontvangst... De Chinese dames aan de supermarkt vragen maximum 50€ voor een halfuur, ben er al verschillende keren geweest, vroeger bij Luna was mijn vaste Chinese. Pijpen zonder condoom en twee keer klaar komen. Helaas heb ik haar een tijdje niet méér gezien en haar gsm nummer is niet meer in gebruik. Nu ga ik bij haar andere collega's. Gewoon onderhandelen de eerste keer daarna eens ze je kennen geven ze hun helemaal zonder extra betalen 😎👌

Ik denk dat je voor de razzia's die prijs kon krijgen en sinds kort staan ze niet meer daar maar in de buurt van de Agro interimkantoor. Ze werken soms aan bodemprijzen als er geen klanten zijn voor de hele week maar anders doen ze dat niet.
 
Ik denk dat je voor de razzia's die prijs kon krijgen en sinds kort staan ze niet meer daar maar in de buurt van de Agro interimkantoor. Ze werken soms aan bodemprijzen als er geen klanten zijn voor de hele week maar anders doen ze dat niet.

Ze staan daar nog altijd hoor. Ik werk in de buurt en ga er één keer per week langs. Je hebt er altijd ongeveer 4 a 5 meisjes. Ze vragen idd altijd een hogere prijs aan nieuwkomers of verlegen mensen die niet te durven onderhandelen. In de voormiddag of het weekend kun je de beste koopjes doen 😎👌
 
Gisteravond en vanochtend ook even door de Linnéstraat en aanverwanten gewandeld omdat ik er per toeval langskwam.

Inderdaad nog wat grimmer straatbeeld dan de Aarschotstraat, ook wellicht omdat hier geen cafés e.d. tussenin zitten. Nergens last van gehad, één iemand sprak me in de gauwte aan om wellicht iets te verkopen, maar gewoon genegeerd.

Zijn tamelijk wat vitrines met idd allemaal Afrikaanse dames (een Aziatisch-Afrikaanse kruising niet te na gesproken). Zitten toch wel een paar mooie bij, hoor.
Indien er inheemse dames zitten, zullen die rond die tijd ook wel thuis zijn. Gisteravond overigens maar een klein stukje gedaan omdat ik idd op een kruispunt vd Linnéstraat toch wat veel ghettojeugd zag staan.
Vanochtend beter te doen.

Vanochtend waren de meeste ramen leeg of minder leuke dames. Ook op de Aarschotstraat was het geloof ik net wisseling van de wacht (5 à 6 uur).
 
Ik heb indd de aarschotstraat gemist las pas vandaag dat het daar blijkbaar te doen is, en om even terug te gaan naar het budget hahaha ik was en ben bereid om ongeveer 50 euro te betalen, wat de standaard prijs is in gent voor raamprostitutie. Moet wel eerlijk toegeven dat ik schrok dat je in brussel al voor 20 van bil kon gaan, is dat nu ook in de aarschotstraat want dat zou wel mooi meegenomen zijn, maar indien niet ben ik wel gewoon bereid om 50 te leggen
Dit is nep. Je vindt de straatjes hogerop zoals de Linné en Verte, doch je zag de Aarschotsraat niet. Is op zijn minst verwonderlijk. Nu, je mist niks. Beide straten zijn verloederd en VOORAL gevaarlijk om rond te dwalen. Mijn zien ze er alvast niet meer.
 
Vorige week nog langs de beruchte Alhambrawijk gepasseerd en eens een wandelingetje gemaakt. Aan de (nieuwe) wandelaars: kom hier nooit 's ochtends, op de middag of late namiddag. De meeste dames beginnen hier pas toe te komen rond 18u en dan is er meer dan voldoende keuze.

Wat me wel opviel de laatste paar keer is dat na de inval begin dit jaar aan de andere kant van de wijk (bij de chinese prostitutie; aan de supermarkt) er weer een toename is van de chinese vrouwen en meisjes die nu hun toevlucht zoeken tot de Studio 2000. Dit valt niet in goede aarde bij de vele Roemeense en Bulgaarse meisjes en vrouwen die er rond de Studio 2000 een monopolie hebben uitgebouwd.

Ik deel zeker de mening van menig wandelaar dat dit soort van prostitutie de meest spannende of zoals je zou kunnen zeggen de meest ontspannende vorm is. Mede doordat je gewoon kan rondlopen, iemand aanspreken en weer kan verdergaan. Let wel: ik ben hier ook al een paar keer aangesproken door dealers, drank en gokverslaafden of uitgescholden door één van de meisjes op straat maar dat kan de pret niet drukken. Elke keer als ik hier kom wandelen valt mijn oog wel altijd op een nieuwe (jonge) vriendelijke dame.

De kostprijs is standaard 50 euro + 20 euro voor de kamer. Let wel op: dit geldt niet meer voor de Studio 2000 (is nu 25 à 30 euro voor een kamer). Extra's niet meegerekend maar voor de veiligheid van jullie allen: Doe het hier zeker met condoom! Sommige dames bieden seks zonder aan maar trap er niet in. Je betaalt hier heel veel geld voor en misschien krijg je de SOA er gratis bij. Geldt ook voor PZC.

Ik kom hier vaak wandelen na het werk rond 18u en dan neem ik de trein huiswaarts op het noord station. Heel gemakkelijk, ongeveer 10 minuten stappen naar het station.

(Plus) + punten:

+ (Ont) spannend wandelen
+ Redelijk nette kamers in Studio 2000
+ Veel bars, cafés en supermarkt (carrefour) in de buurt
+ Noord station op 10 minuten wandelen

(Min) - Punten:

- Dealers, gok en drugsverslaafden
- Parkeren (Ondanks tippelprostitutie kan je hier met de auto niet rondjes rijden)

Algemene score: 5-6/10
Beste Lionel, hoe kan je aan iemand zien dat hij gokverslaafd is? Een vreemde kronkel toch in je recensie.
 
Voor die prijs kun je beter naar privé ontvangst... De Chinese dames aan de supermarkt vragen maximum 50€ voor een halfuur, ben er al verschillende keren geweest, vroeger bij Luna was mijn vaste Chinese. Pijpen zonder condoom en twee keer klaar komen. Helaas heb ik haar een tijdje niet méér gezien en haar gsm nummer is niet meer in gebruik. Nu ga ik bij haar andere collega's. Gewoon onderhandelen de eerste keer daarna eens ze je kennen geven ze hun helemaal zonder extra betalen 😎👌
Welke supermarkt?
 
Dit is nep. Je vindt de straatjes hogerop zoals de Linné en Verte, doch je zag de Aarschotsraat niet. Is op zijn minst verwonderlijk. Nu, je mist niks. Beide straten zijn verloederd en VOORAL gevaarlijk om rond te dwalen. Mijn zien ze er alvast niet meer.
Als je door de Linné wandelt en niet doorloopt (bv door teveel onguur volk) of je komt van een bepaalde kant, kom je nooit bij de Aarschotstraat.
Heb ik zelf ook pas de tweede keer gemerkt dat het goed te wandelen was hoe het met maar verbindt.
 
Ik werk in de buurt van Alhambra, en zie alvast dat de chinese vrouwen terug zijn, op de gewoonlijke hoeken. Behalve degene in de straat verderop, richting Rogiers, die zijn er niet meer. Soms is er eentje verdwaald op de andere hoek (uiteinde van Paul) als zich daar geen dames bevinden.
In de straat er naast is het stilletjes. Buiten de 2-3 vaste dames die je geregeld ziet, dan toch.

Sinds 2 weken komen er af en toe nieuwe gezichten, onder de 40 en 30. Heb in de afgelopen 2 weken 3 nieuwe dames gezien, 2 onder de 30, eentje onder de 40, die qua uiterlijk zeker niet mis waren. Groot probleem, is dat ze er sporadisch zijn, geen vast moment, dag of datum.

Bij eentje zat ik reeds in de auto, en kon ik enkel zien dat ze ongeveer 25 was, vintage jaren 50 gekleed, met rood haar opgestoken. Bij de andere, was het mooi opgekleed, witte broek, blouse en fancy handtas met de bijpassende zonnebril. Toen ik terug kwam van de bank was ze opeens verdwenen. Volgende keer als ze me aanspreekt, zeg ik best even wachten ;)

Moest iemand weten of deze sporadische dames hun aankomst ergens aankondigen, altijd welkom om te delen, want leken me wel het proberen waard.
 
Terug
Bovenaan Onderaan