Tippelzone, Brussel, België

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee, ze wisselen vaak af. Als je geluk hebt zitten er jonge grietjes in de zeer late avond/nacht. Je moet gewoon gaan en hopen! Ik moet wel zeggen dat ik van al die jaren dat ik er ga maar enkele keren tevreden ben terug gekeerd. Tis zoals swtdisposition zei zak leeg spuiten en maken da je weg bent.
 
Vandaag eens langs gegaan bij de Aziatische dames in Brussel aan de hoek van de Sint-Pieters straat. Ze vroeg eerst 70€ ik zei haar voor wat inbegrepen? Massage neuken all in, ik zei maximum 50€ en twee keer klaar komen, 60€ zei ze inclusief twee keer klaar komen, ik mee met haar naar flat kortbij. Propere appartement, eerst schoenen uit doen bij het binnenkomen uiteraard normaal. Daarna slaapkamer binnen heel proper en netjes, begon ze mij al te teasen. Haar het geld overhandigd en begon mij uit te kleden. Ze was snel terug en kleedde haar uit en begon ze mij te kussen daarna bed op en pzc en deep throat heerlijk. Dan kwam ze in cowgirl op mij zitten en aan haar lekkere tepels zuigen na enkele minuten lekker klaar gekomen, ze genoot er ook van... Ze zei me your dick is mine 😅. Daarna heeft ze met papier en vochtige doekjes mij proper gemaakt en massage gegeven. Na even zei ze you ready for second time sex, uiteraard zei ik. Ze begon mij terug lekker diep te pijpen, harder en harder. Dan heb ik haar lekker in missionaris genomen en lekker klaar gekomen. Next time 1 h zei ze mij. Ze heet Luna, 1m 65 ongeveer mooi lang zwart haar en heeft mij ook haar privé nummer gegeven ☺️. Mij ziet ze zeker terug. Bij het buiten komen zag ik al 4 Chinese dames staan keuze genoeg daar. Nu met dit koude weer gaan ze gemakkelijk mee voor 50€ of minder zelfs denk ik... 😀
 
Eind november 22 op terugreis naar NL overnachting genomen in Brussel om de Chinese dames eens te bezoeken. Rond tien uur 's avonds een ommetje gaan maken. Voor mij de eerste keer in Brussel. Na wat verkend te hebben terug naar de hoek Emile Jacqmainlaan en Mechelsestraat omdat daar de meeste bedrijvigheid leek te zijn. Ik maakte contact met een aantrekkelijke dame. Zij bleek de mama-san te zijn, en niet te verleiden om met me mee te gaan. Maar ze riep Luna er bij. Luna is in de veertig, lange haren, niet al te groot en zeer slank. Na wat onderhandelen mocht ik met Luna mee, 30 minuten voor 50 euro.
Het is een leuke dame maar spreekt geen woord Europese talen. Een paar minuten wandelen, ik denk toch wel vijf. Langs het theater en we kwamen in de Bloemenstraat, daar snel naar binnen in een pas verbouwd pand, zo leek het althans. Schoenen uit in de hal en mee naar haar kamertje. Alles was best schoon, ik let daar altijd op. Ik moest me uitkleden en op bed. Luna ging douchen. Ik werd met een nat doekje schoon geveegd. Ik had ook al gedoucht van te voren. Ik wilde een korte massage want mijn schouder deed zeer. Dat deed Luna en na een vijftal minuten draaide ze mij om. Ze begon me, zonder condoom, af te zuigen. Niet alleen mijn pik kwam aan de beurt maar ook mijn ballen en ook rimde ze me. Alles lekker langzaam. Dat beviel mij zeer. Ze deed alles lekker langzaam. Toen pakte ze een condoom om te gaan neuken. Maar ik had mijn zinnen gezet op haar mondje. Was geen probleem voor haar. Ze heeft het zonder condoom afgemaakt, ik mocht lekker in haar mond spuiten. En ik kreeg alle tijd. Ze ging zich daarna even opfrissen en ik kreeg daarna nog een korte massage. Met gebarentaal en met gesnuffel legde ze nog uit dat ze vond dat ik lekker ruik. Luna is een leuke, rustige vrouw, slank, a cup, ik schat 1m60.
Na aangekleed te hebben, ging ik terug naar mijn hotel, Luna achterlatend. Prijs/kwaliteit: zeer goed.
 
Laatst bewerkt:
Vorige week was ik in de middag weer even aan het wandelen op de Mechelsestraat. Er was al volop bedrijvigheid om drie uur 's middags. Ik zag Luna en nog een paar anderen maar besloot met een dame van een jaar of 40 mee te gaan. Een dame die zichzelf Lilly noemde. Op naar de chinese supermarkt, door het hek en naar boven. Voor 70 euro voor een uur pijpen en massage. Eenmaal binnen uitgekleed en ze begon met massage. Helemaal niet slecht. Daarna omdraaien (was op mijn buik gestart) en ze begon me te pijpen. Zonder condoom. Dat deed ze ook prima. Ze was naakt, ik zat aan haar borsten en kruis. Ze likte ook mijn ballen op mijn verzoek. Daarna werd er een condoom bijgehaald en kwam ze bovenop mij rijden. Ze heeft een typisch chinees lichaam met middelgrote borsten, ik vermoed puur natuur. Ook zo'n typisch chinees, kort kontje. Ik spoot heerlijk mijn condoom vol. Lily ging even opfrissen en kwam me nog even masseren. Eenmaal buiten merkte ik dat we amper 50 minuten zijn binnen geweest. Maar ja, ik had ook afgedongen op de prijs. Het was OK, ik vind Luna een betere performance geven.
 
Vandaag rond 18u langsgegaan op de kruising van Mechelse straat en Sint Pietersstraat. Daar Mimmie ontmoet. Rond de 40, zwart haar niet super slank maar ook niet dik. 70 euro voor 30min, pijpen zonder en klaarkomen in mondje. Pijpen was goed, begon wat braafjes maar gind dan lekker diep. Haar daarna lekker hard mogen pakken in verschillende standjes en zalig gekomen.
 
Dat kruispunt, is dat in de buurt van de Lakensestraat? Of is dat ergens anders in Brussel; en zijn daar ook jongere dames aanwezig?
Google maps is je beste vriend. En als je die buurt blijkbaar niet kent, zou ik je ook niet aanraden om ze gaan leren kennen. De Brusselse tippelwereld is niet ongevaarlijk.
 
Brussel heeft een hoog Safari gehalte en is zeker niet ongevaarlijk. Daarnaast vind ik de prijzen van de tippelzone debiel hoog. In ieder geval voor wat je ervoor krijgt.

Binnenkort twee dagen in Brussel en dan ga ik zeker de Linnestraat weer bezoeken. Gewoon omdat ik donker heerlijk vind. Maar zeker daar moet je heel goed opletten vanwege groepjes dealers en hangjongeren die natuurlijk weten dat je op zijn minst 20 euro cash bij je hebt.
 
Ik ga al jaren naar Brussel, zowel de rosse buurt als de tippelzone (vooral Koopliedenstraat dan). Van deze straat had ik nog niet gehoord. Ik ben eerlijk gezegd nog nooit door iemand aangesproken geweest of problemen ondervonden. Ik ga uiteraard ook niet opvallend of moeilijk gaan doen: ik wandel, bekijk wat er in de aanbieding is en dat is het. Mijn auto (een gegeerd merk, cabrio) durf ik met een gerust gemoed achterlaten. Ik ben wel (nog niet) in de nachtelijke uurtjes (na middernacht) geweest.
 
Ik ga al jaren naar Brussel, zowel de rosse buurt als de tippelzone (vooral Koopliedenstraat dan). Van deze straat had ik nog niet gehoord. Ik ben eerlijk gezegd nog nooit door iemand aangesproken geweest of problemen ondervonden. Ik ga uiteraard ook niet opvallend of moeilijk gaan doen: ik wandel, bekijk wat er in de aanbieding is en dat is het. Mijn auto (een gegeerd merk, cabrio) durf ik met een gerust gemoed achterlaten. Ik ben wel (nog niet) in de nachtelijke uurtjes (na middernacht) geweest.
Als je enkel de Koopliedenstraat kent, ken je de buurt (nog) niet behoorlijk. Ik zou dan toch maar dubbel voorzichtig zijn als je ook 's avonds wil gaan wandelen, en dat gerust gemoed om je auto achter te laten is ook niet echt realistisch daar. Bij een cabrio moeten ze alvast geen ruiten inslaan. Het graapigste (als je dat zo kan noemen) was een auto die ik er zag staan met een ingeslagen ruit en een papiertje erop (wel in het Frans): beste inbreker, doe geen moeite, alles is er al uit gestolen.
 
Sommigen doen nu eenmaal graag alsof Brussel een levensgevaarlijk hellegat is. Ik ken vrienden die jarenlang in de Lakensestraat hebben gewoond, straathoertjes voor de garagepoort en al. Behalve over ongemanierde hoertjes (uitwerpselen in brievenbussen) heb ik zelden of nooit klachten gehoord. De waarheid ligt wsl ergens in het midden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan