Algemeen Tippelzone, Luik, België

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kans is groot dat ik vanavond in Luik passeer. Is er iemand die mij via privé bericht (indien openbaar niet oké is) even kan laten weten waar ze meestal staan of welke buurten ik moet uitkijken? En of het wel de moeite waard is? Alvast bedankt!

Gisterenavond tussen 23u30 en 00u eens gaan kijken. Geen tippellaarsters gezien, dan even door de Rue philipe Marnix gereden. Zaten een handvol dames. Uiteindelijk zonder succes terug naar huis gereden. Misschien rij ik er binnenkort nog wel eens naartoe

Ben op dit moment ook daar.
Inderdaad weinig te zien, wat mogelijk ook te wijten is aan het koude weer en nieuwe jaar (weinig autos ook momenteel).

1 tippelaarster aanwezig momenteel, waar ik slechte ervaringen mee had. Nog een halfuurtje rondbollen voor de zekerheid, en dan naar huis

Iemand er toevallig nog geweest sinds de laatste post? Ligt de straat nog open/valt er iets te beleven? Verlengd weekend dus dacht er nog eens naartoe te rijden, maar is een beetje ver om voor niets te gaan..

Iemand er toevallig nog geweest sinds de laatste post? Ligt de straat nog open/valt er iets te beleven? Verlengd weekend dus dacht er nog eens naartoe te rijden, maar is een beetje ver om voor niets te gaan..
Ik ga straks of morgen nog eens kijken. Zal het laten weten
De straat is terug open, en de meisjes zijn aanwezig

Laatst bewerkt:
Aan de rue de Marnix tegen de avond uren is er steeds wel wat te vinden op de parking na het rond punt.
Ben er wel eens voor €30 lekker afgezogen door een verslaafde 20er die er echt lekker uit zag. Dame maakte er echt erezaak van om het goed te doen.
Heb ze achteraf spijtig genoeg niet meer gezien. De meeste raak ik met een stok liever niet aan. Toch een heel ander niveau dan het tippelen in Duitsland.
De ramenbuurt van Seraing is dan weer wel best goed te noemen. Zowel overdag als savonds een goed aanbod.

Niet echt een locatie "om een rondje te rijden"

Je moet letterlijk uitstappen lijkt me, want ze staan denk ik voorbij de huizen, of zelfs al langs de huizen..??

Of hoe doe je dat in de praktijk daar als je er heen rijd..??
Nee hoor, je kan de parking op rijden. Ze staan normaal vooraan op de parking.
Staat er niks? Rij even naar de ramen achter in de straat en kom een paar minuten later terug.
Dinsdag zat er nog een knappe jonge dame random een frietje te eten in het begin van de parking. Als haar frietje op is kan je voor de saus zorgen!
De kans dat je een lekkere dame treft is niet geweldig groot, meestal zijn het echt vieze junks, maar zo nu en dan (zoals dinsdag) tref je er echt lekkere hoertjes.

De laatste keer dat ik in seraing was,zag ik alleen verslaafde straathoeren die zelf nog niet wisten of ze leefde zo ver weg van de wereld....Zou mijn hond er nog niet laten op kruipen,in brussel iets ofwat nog betere keuze qua straathoeren waar het ook gene vette meer is tegenover vroeger...

De laatste keer dat ik in seraing was,zag ik alleen verslaafde straathoeren die zelf nog niet wisten of ze leefde zo ver weg van de wereld....Zou mijn hond er nog niet laten op kruipen,in brussel iets ofwat nog betere keuze qua straathoeren waar het ook gene vette meer is tegenover vroeger...
Die tref je er spijtig genoeg vaak. Maar de lol is des te groter als je daar eens een hete straatmadelief kan vullen.

Terug
Bovenaan Onderaan