Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZou je mij dat ook kunnen bezorgen aub?Kans is groot dat ik vanavond in Luik passeer. Is er iemand die mij via privé bericht (indien openbaar niet oké is) even kan laten weten waar ze meestal staan of welke buurten ik moet uitkijken? En of het wel de moeite waard is? Alvast bedankt!
Parking 50 meter na de rotonde van het centrum (Plein ) richting de rue philipe Marnix op de linkse kantZou je mij dat ook kunnen bezorgen aub?
Gisterenochtend rond 11u niks te zien
Ik ga straks of morgen nog eens kijken. Zal het laten wetenIemand er toevallig nog geweest sinds de laatste post? Ligt de straat nog open/valt er iets te beleven? Verlengd weekend dus dacht er nog eens naartoe te rijden, maar is een beetje ver om voor niets te gaan..
Heb even op google gekeken, maar zie geen rondpunt (rotonde) als ik de straat intikt. wellicht zit ik verkeerd.Aan de rue de Marnix tegen de avond uren is er steeds wel wat te vinden op de parking na het rond punt.
Heb even op google gekeken, maar zie geen rondpunt (rotonde) als ik de straat intikt. wellicht zit ik verkeerd.
![]()
50°36'29.9"N 5°31'26.8"E · 50.608306, 5.524111
maps.app.goo.gl
Nee hoor, je kan de parking op rijden. Ze staan normaal vooraan op de parking.Niet echt een locatie "om een rondje te rijden"
Je moet letterlijk uitstappen lijkt me, want ze staan denk ik voorbij de huizen, of zelfs al langs de huizen..??
Of hoe doe je dat in de praktijk daar als je er heen rijd..??
Die tref je er spijtig genoeg vaak. Maar de lol is des te groter als je daar eens een hete straatmadelief kan vullen.De laatste keer dat ik in seraing was,zag ik alleen verslaafde straathoeren die zelf nog niet wisten of ze leefde zo ver weg van de wereld....Zou mijn hond er nog niet laten op kruipen,in brussel iets ofwat nog betere keuze qua straathoeren waar het ook gene vette meer is tegenover vroeger...
Idd dit klopt zoals ik soms in brussel af en toe een marokaanse dame aantref op straat...het liefst vanal pik ik nog graag een straathoertje op zoals vroeger,maar voor mij moet het menselijk blijven van junkie wijven blijf ik af...Die tref je er spijtig genoeg vaak. Maar de lol is des te groter als je daar eens een hete straatmadelief kan vullen.