Tips voor een newbie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Deventerdude

Wandelaar
68
25/03/22
39
7
Hey allemaal,
Ik ben opzoek naar tips en tricks voor een beginnende wandelaar.
Zelf ben ik bekend met de ramen maar wil graag de overstap wagen naar dvp's die prive ontvangen.

Wie weet nog leuke adresjes in de omgeving van Deventer kan/wil me verplaatsen tot max 50km.
Liefst slanke dames.

Ik heb netjes een prepaid nummer gekocht hiervoor.
 
Zorg er altijd voor dat de afspraken duidelijk zijn, wat je wilt, hoeveel het gaat kostten etc etc.

Ga eerst naar de wel besproken dames voordat je op avontuur gaat om dames zonder review te bezoeken, zo voorkom je veel teleurstelling en kan je wennen aan het prive ontvangst.

Ik laat ten alle tijden mijn portomonee waar ID kaart etc allemaal in de auto, neem alleen het geld mee wat nodig is + evt wat extras in een andere zak. Puur voor mijn eigen bescherming.

Voor de rest voor jezelf;

Douchen
Tandenpoetsen
Scheren
Deo + evt geurtje
Evt klein cadeautje

En vooral, niet vergeten plezier te hebben en go with the flow. Nooit teveel verwachten, laat het moment zijn werk doen.
 
Zorg er altijd voor dat de afspraken duidelijk zijn, wat je wilt, hoeveel het gaat kostten etc etc.

Ga eerst naar de wel besproken dames voordat je op avontuur gaat om dames zonder review te bezoeken, zo voorkom je veel teleurstelling en kan je wennen aan het prive ontvangst.

Ik laat ten alle tijden mijn portomonee waar ID kaart etc allemaal in de auto, neem alleen het geld mee wat nodig is + evt wat extras in een andere zak. Puur voor mijn eigen bescherming.

Voor de rest voor jezelf;

Douchen
Tandenpoetsen
Scheren
Deo + evt geurtje
Evt klein cadeautje

En vooral, niet vergeten plezier te hebben en go with the flow. Nooit teveel verwachten, laat het moment zijn werk doen.
Sluit ik me helemaal bij aan, en vooral de afspraken en prijzen vooraf helder hebben, het liefst op je prepaid in sms of ap. Ookal ga je met the flow zoals @Ernie ookal beschrijft, voor het geval je wel meer of minder wil, (als je weet wat de mogelijkheden zijn en wat het kost) heb je er geen misverstanden over achteraf. Aan de ene kant is vooraf betalen soms beter maar vind bij DVP's ( niet allemaal) dat ze beter hun best lijken te doen of doen als je achteraf betaald. In privé huizen, massagesalons merk ik dat verschil eigenlijk niet zo wat betreft de betaling voor of achteraf.
Dames die telefonisch wat meer aandringen zijn meest als wat minder goed, dat merk je wel.
😉 succes👍
 
Zorg er altijd voor dat de afspraken duidelijk zijn, wat je wilt, hoeveel het gaat kostten etc etc.

Ga eerst naar de wel besproken dames voordat je op avontuur gaat om dames zonder review te bezoeken, zo voorkom je veel teleurstelling en kan je wennen aan het prive ontvangst.

Ik laat ten alle tijden mijn portomonee waar ID kaart etc allemaal in de auto, neem alleen het geld mee wat nodig is + evt wat extras in een andere zak. Puur voor mijn eigen bescherming.

Voor de rest voor jezelf;

Douchen
Tandenpoetsen
Scheren
Deo + evt geurtje
Evt klein cadeautje

En vooral, niet vergeten plezier te hebben en go with the flow. Nooit teveel verwachten, laat het moment zijn werk doen.
Stel je hebt een auto van 25k een Mercedes met een dikke sleutel.. Wat doe je daar dan mee? Dure iphone etc. Heuptasje ookal ben je naakt of wat..?

Wil niet dat ik wordt bestolen als mn broek naast een deur ligt.. Beetje paranoide maar je begrijpt het wel als je in zn auto aankomt..
Ook een beginner..
 
Stel je hebt een auto van 25k een Mercedes met een dikke sleutel.. Wat doe je daar dan mee? Dure iphone etc. Heuptasje ookal ben je naakt of wat..?

Wil niet dat ik wordt bestolen als mn broek naast een deur ligt.. Beetje paranoide maar je begrijpt het wel als je in zn auto aankomt..
Ook een beginner..

Meestal gewoon een jasje aan en stop alles in de binnen zak behalve het geld.

Heb daarna letterlijk alle zakken leeg die ze meestal doorzoeken.
 
Meestal gewoon een jasje aan en stop alles in de binnen zak behalve het geld.

Heb daarna letterlijk alle zakken leeg die ze meestal doorzoeken.
Stel je jasje hangt naast een deur en er is een persoon die de deur stiekem kan open doen?

Muziek staat aan, je bent lekker aangeschoten van de whiskey en je zit in de andere hoek van de kamer met je gezicht van de deur af?
 
Stel je jasje hangt naast een deur en er is een persoon die de deur stiekem kan open doen?

Muziek staat aan, je bent lekker aangeschoten van de whiskey en je zit in de andere hoek van de kamer met je gezicht van de deur af?

Als je naar bekende dames gaat zou ik me daar niet zorgen om maken, bij onbekende dames neem ik mn spullen altijd mee naar de slaapkamer in een hoek waar niemand bij kan behalve wij.
 
Stel je jasje hangt naast een deur en er is een persoon die de deur stiekem kan open doen?

Muziek staat aan, je bent lekker aangeschoten van de whiskey en je zit in de andere hoek van de kamer met je gezicht van de deur af?
Vergis je niet. Op de wallen zat ooit een dame die klanten beroofde als ze aan de wastafel stonden die was afgeschermd van de kamer. Stond op hookers. Wel jaren geleden.
 
privé ontvangst kan risico zijn, maar hoeft natuurlijk niet, altijd blijven opletten (hoewel dit natuurlijk op meer wandel locaties geldt)
Zelf ga ik veel liever naar een privé huis, meer keuze, minder risico, of naar een van de betere FKK's
 
FKK zijn de Duitse Saunaclubs, we hebben er ook een paar in Nederland. Sixsens in Limburg is er eentje van. Je moet het zien als een bar, loungeclub, vaak voorzien van Sauna, bubbelbaden of zelfs zwembaden. Dames lopen in lingerie, mannen in een badjas. De clubs hebben kamers waar je samen met 1 of meerdere dames gebruik van kunt maken. Kosten per half uur zijn laag, vaak rond de 50 a 60 euro. De clubs heffen entree, maar daarvoor kun je de hele dag blijven en zit eten en drinken bij inbegrepen.
Misschien wel een hele mooie overstap vanaf bezoeken aan de ramen, want in zo'n club kun je ook rustig rondkijken welke dame je leukt vindt. Moet je bij privé bezoek maar afwachten of het echt de dame is die je op internet hebt gezien, in een FKK heb je ze voor het uitzoeken.
p.s. FKK staat voor Freie Korpur Kultur, ofwel lekker naakt rondlopen. (maar de meeste dames hebben wel iets aan, hoe beperkt ook)
 
@muis ok eerste keer dat ik daar van hoor klinkt weg goed maar de dames betaal je dan ook nog anders hebben mannen zoals ik (de dikkere variant) 😂 niet echt een kans denk ik. Heb je misschien websites van een goede? Mag in pb
 
FKK zijn de Duitse Saunaclubs, we hebben er ook een paar in Nederland. Sixsens in Limburg is er eentje van. Je moet het zien als een bar, loungeclub, vaak voorzien van Sauna, bubbelbaden of zelfs zwembaden. Dames lopen in lingerie, mannen in een badjas. De clubs hebben kamers waar je samen met 1 of meerdere dames gebruik van kunt maken. Kosten per half uur zijn laag, vaak rond de 50 a 60 euro. De clubs heffen entree, maar daarvoor kun je de hele dag blijven en zit eten en drinken bij inbegrepen.
Misschien wel een hele mooie overstap vanaf bezoeken aan de ramen, want in zo'n club kun je ook rustig rondkijken welke dame je leukt vindt. Moet je bij privé bezoek maar afwachten of het echt de dame is die je op internet hebt gezien, in een FKK heb je ze voor het uitzoeken.
p.s. FKK staat voor Freie Korpur Kultur, ofwel lekker naakt rondlopen. (maar de meeste dames hebben wel iets aan, hoe beperkt ook)
cx
@muis ok eerste keer dat ik daar van hoor klinkt weg goed maar de dames betaal je dan ook nog anders hebben mannen zoals ik (de dikkere variant) 😂 niet echt een kans denk ik. Heb je misschien websites van een goede? Mag in pb
Ook een onbekend fenomeen voor mij, maar klinkt wel interessant. Zijn dit ook gelegenheden waar je met je eigen vriendin of vrouw naar toe gaat of is het specifiek de bedoeling dat je iets met een van de aanwezige dames begint?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan