Tips, vragen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ok, heb geen muis op mijn telefoon. Lijkt me dat deze kaartjes niet actueel zijn, aangezien ik ergens een bericht lees van 2 jaar geleden.
En wie zou dat moeten gaan bijhouden?
 
Ik neem aan de beheerders van het super drukke mega goed lopende forum pay6.nl. Wie? Ja die ;)

Enige wat ik weet is dat dit de kaartjes zijn die korte tijd de raamwijzer op Hookers hebben vervangen. Of ze echt bijgehouden worden of niet, ik weet het echt niet. Misschien dat je als kenner van de Geleenstraat eens op een PC kunt kijken of het nog een beetje klopt?
 
Hm ... Als ik een paar links op het kaartje bekijk gaan ze allemaal nog naar Hookers, lijkt inderdaad niet meer bijgewerkt. Jammer.

Nou ja, zo'n idee dus. Dus het antwoord op de vraag van MrSmith: ja, ze zijn er nog, nou nog: wie gaat ze bijhouden
 
Weet even niet in welk forum onderdeel het geplaatst mag worden dus daarom maar even hier geplaatst.
Heb ook zo snel geen gerelateerd onderwerp hier over gevonden via de zoek optie.

Waarom mag er geen screenshot geplaatst worden van een advertentie op het forum ?

Als je kijkt naar onderwerp https://www.girlsreview.nl/threads/diaan-oosterhout.16195/ dan is het om andere wandelaars te waarschuwen wel zo handig als je een screenshot hebt van de advertentie zodat je weet hoe een dame er (ongeveer) uit ziet. Mede omdat de dames nog al eens van naam veranderen als zij bijvoorbeeld slechte services verlenen, of je willen oplichten door vooruit betaling te vragen, of als het eerder een junk is dan een nette dame.

Wij moeten elkaar toch kunnen behoeden voor een fout als er iemand is met al dan niet slechte ervaring van een dame of als zij een loopje neemt door te blijven werken als zij mogelijkerwijs een SOA heeft.

Ben benieuwd naar de mening van het moderatorteam hierover.

We staan afbeeldingen van advertenties niet toe omdat daar de foto's van een dame op te zien zijn, naar onze mening is het van belang dat als iemand wilt stoppen met deze job, die foto's niet nog ergens op een forum jarenlang zichtbaar zijn nadat de advertentie of het profiel sexjobs, redlights is verwijderd.
 
Aan de ene kant begrijpelijk aan de andere kant jammer mede omdat wat ik al aangaf meiden met een slechte service of die je willen oplichten vaak van naam wisselen. Hierdoor zijn zij niet snel te herkennen waardoor anderen een kat in de zak kopen en daardoor geld verliezen waar wij hard voor moeten werken.
 
Typisch voor een raambezoek is dat je meestal de keuze ter plaatse maakt en volg standaard mijn intuitie. Meestal kijk ik naar reviews als ik een slechte ervaring had,... maar dan is het te laat!
Dus dacht ik terplaatse, een dame waarvan ik de naam niet ken te kontroleren. Dat zou immers de juiste volgorde zijn...
Echter vond ik het helemaal niet eenvoudig om op raamnummer te zoeken. Je krijgt niet alleen recencies, straatnamen worden verschillend geschreven of afgekort, zoeken op huisnummer 1 geeft (te) vele resultaten... ik heb het opgegeven.
Welk is de juiste manier of is hier nog verbetering mogelijk?
 
Net even gekeken voor je @BART74 maar het is lastig inderdaad.
Op Hookers kon je kiezen tussen de huidige indeling en geselecteerd op alfabetische volgorde.
Meen mij te herinneren dat je dan op straatnaam en kamer volgorde alles te zien kreeg.
Echter die optie is hier niet voor zover ik kan zien.
Op Hookers was het Doubletstraat 72 K3 Janet bijvoorbeeld (Col) en hier is het Janet (Col) Doubletstraat 72 K3.

En wat je al zegt er is geen standaard opmaak van de zoals ik het noem onderwerptitel.
Zie meerdere varianten op alleen al pagina 1. Hier zouden de moderators wellicht beter op moeten toezien.
Vind het ook raar om Den Haag in de onderwerptitel te zetten als je al op het tab-blad Den Haag zit.
Alleen straatnaam met nummer en kamernummer en naam van de dame is voldoende lijkt mij.
 
Vind het ook raar om Den Haag in de onderwerptitel te zetten als je al op het tab-blad Den Haag zit.
Alleen straatnaam met nummer en kamernummer en naam van de dame is voldoende lijkt mij.
Plaatsnaam in de onderwerptitel is handig als je via "Nieuwe berichten" een lijst onderwerpen uit het hele forum gemaakt hebt.
Bij hookers had je inderdaad meer sorteermogelijkheden (straatnaam, huisnummer). Ging wel een beetje moeizaam, je kreeg een apart venstertje geloof ik.
 
Om schrijffouten uit te sluiten zou minimaal de straat met een pulldown menu kunnen zijn, straatnamen komen er toch niet zomaar bij...
Dag/nacht/dag&nacht zou dan ook verplicht vermeld moeten worden.
Ik kijk uit naar een verbetering.
 
Plaatsnaam in de onderwerptitel is handig als je via "Nieuwe berichten" een lijst onderwerpen uit het hele forum gemaakt hebt.
Bij hookers had je inderdaad meer sorteermogelijkheden (straatnaam, huisnummer). Ging wel een beetje moeizaam, je kreeg een apart venstertje geloof ik.
De alfabetische zoekfunctie was dat. Deed je het goed dan kreeg je netjes een sortering op straatnaam en daarbinnen op huisnummer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan