Tips, vragen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hi,

Ik snap dat er reclame gemaakt wordt. Wat ik vervelend vind is dat er nu een 'ballon'/layer verschijnt en het verschijnt over de inlogknop. Kan hierdoor niet inloggen zonder eerst op de add te moeten klikken. Normaal is er de mogelijkheid om het weg te klikken.
Kun je even een screenshot sturen? Want boven de inlogknop hoort hij helemaal niet te staan.
 
@admin
Screenshot_20221012-112122_Chrome.jpg
 
Zodra je die ballon hebt weggeklikt, in de rechterbovenhoek, komt hij niet meer terug de rest van je sessie.
619543F1-38B1-43FB-B868-61FCECE78CFB.jpeg


Rest assured, we kijken momenteel naar verschillende vormen en zullen nooit voor iets kiezen wat het gebruik van de site blijvend bemoeilijkt.
 
Rest assured, we kijken momenteel naar verschillende vormen en zullen nooit voor iets kiezen wat het gebruik van de site blijvend bemoeilijkt.

Kiezen?
Zeg je nu werkelijk dat jullie kiezen voor dit soort vormen van adverteren/reclame dus voor deze shit advertenties? Serieus? Dan zullen er meer komen die overwegen wat Wanderman hierboven schrijft.
 
Ik snap überhaupt niet als je forumleden aangeven dat het hinderlijk is, je het niet gewoon weghaalt.

Ik overweeg mn abonnement stop te zetten en de automatisch afschrijving van mijn Premium lidmaatschap bij Girlsreview op te zeggen.

Eventuele restitutie van resterende kalenderjaar schenk ik als donatie aan renovatie van Stout en gaan naar @JokePrive @Belle @Lisa Lefèvre

en mn neven @Spieker = Out @El niño mimado @DonaldDucky
 
Jammer dat het er elke keer maar 1 is. Ik hoop dat er 10 tegelijk om de 30 seconden op-puppen. En dan een counter instellen wie de meeste weg klikt en daarvan een ranking lijst bijhouden. Einde van het jaar de winnaar belonen met extra pop-ups 😂
 
Met Ublock Origin het element blokkeren* werkt ook prima. Voor de niet-supporters dan.

* met rechts er op klikken en dan via Ublock het element blokkeren. Het wordt vervolgens als eigen regel opgenomen.

OK bedankt voor de tip! De popup is nu inderdaad verdwenen enne .... ik verrek het om te gaan betalen om spam en ongewenste reclame weg te houden.
 
Als er zoveel klachten komen, waarom dan niet gewoon deze adverteerder weigeren?
Mag wel adverteren net zoals die andere advertenties maar niet met die verschrikkelijke pop-ups. Je raakt ze per ongeluk aan en je hopt weer naar andere pagina waarvan je weet dat die vol zit met shit.
Ik wil daar geen risico mee lopen.
 
Mag wel adverteren net zoals die andere advertenties maar niet met die verschrikkelijke pop-ups. Je raakt ze per ongeluk aan en je hopt weer naar andere pagina waarvan je weet dat die vol zit met shit.
Ik wil daar geen risico mee lopen.
Dat bedoel ik eigenlijk Spieker, inderdaad niet die verschrikkelijke pop-ups.
 
Terug
Bovenaan Onderaan