Tips, vragen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik wilde op Rheinforum kijken, maar heb daar mijn account laten verwijderen.
Ik kan dus alleen maar de startpost in een topic lezen en de rest niet meer.
Idee?
Krijg je natuurlijk wel veel lezende, maar niet schrijvende leden erbij; dat is het nadeel.
 
Laatst bewerkt:
Het levert vooral veel accounts op, die vervolgens niet persé iets bijdragen… Dus weet niet wat het oplevert behalve meer leden op de teller.

Lijkt me inderdaad een goed plan!
Er zwerven nog regelmatig van dergelijke eendagsvliegen rond, die zich een jaar geleden o.i.d. hebben ingeschreven, met amper berichten (veelal 1, 2, max. 3) en die al na de dag van of enige dagen na inschrijving nooit meer hebben ingelogd. Weg met de eendagsvliegen...😄
Met het verwijderen van een lid verdwijnen z'n berichten niet, en zou je er voor kiezen om ook z'n berichten te verwijderen dan verwijder je (automatisch) ook topics die hun gestart zijn (ook als daarna tien andere leden een recensie geplaatst hebben).
 
Tsja,
Dan alleen lid voormalig maken en als omschrijving eendagsvlieg?
Maar ja hoeveel toegevoegde waarde hebben die betreffende topics? Zijn toch vaak alleen reacties op TS.
In een recensie van een ander krijg je dan wel gaten, maar zijn waarschijnlijk toch al discutabele recensies waar deze spookleden reageren.

Maar anders terug naar goedkeuren 1e 5? berichten alvorens te mogen posten? Levert ook veel werk op, maar dan hou je ook spammers tegen.
 
als ik in de editor een backspace doe, dan haalt deze ook de witregel die er boven staat weg.
F*cking irritant als je netjes alinea's wilt gebruiken, maar geen blindtyper bent als ik, dus na 3 fouten alle alinea/s ongeveer weg zijn ;)

Windows 11 Chrome 110.0.5481.178 (Officiële build) (64-bits)
 
als ik in de editor een backspace doe, dan haalt deze ook de witregel die er boven staat weg.
F*cking irritant als je netjes alinea's wilt gebruiken, maar geen blindtyper bent als ik, dus na 3 fouten alle alinea/s ongeveer weg zijn ;)

Windows 11 Chrome 110.0.5481.178 (Officiële build) (64-bits)
Het is irritant, maar ik stoor me daar niet zo aan, ook al merk ik dit consequent in het opstellen van berichten of recensies.

Het is immers een kleine moeite om de cursor weer op die regel te zetten en een simpele 'enter' te geven, zodat de regel weer een stapje lager komt, toch?! Ofwel, dan heb je de 'wit-regel' weer tussen de desbetreffende regels en/of alinea's.

Dat er nou velen zijn die de mentaliteit van 'grote stappen, snel thuis' erop nahouden is vers twee en daarvoor hoef je echt geen "blindtyper" te zijn. Geduld is een schone zaak, helaas hebben de meesten dat heden ten dage niet... ;)
 
Laatst bewerkt:
Het is irritant, maar ik stoor me daar niet zo aan, ook al merk ik dit consequent in het opstellen van berichten of recensies.

Het is immers een kleine moeite om de cursor weer op die regel te zetten en een simpele 'enter' te geven, zodat de regel weer een stapje lager komt, toch?! Ofwel, dan heb je de 'wit-regel' weer tussen de desbetreffende regels en/of alinea's.

Dat er nou velen zijn die de mentaliteit van 'grote stappen, snel thuis' erop nahouden is vers twee en daarvoor hoef je echt geen "blindtyper" te zijn. Geduld is een schone zaak, helaas hebben de meesten dat heden ten dage niet... ;)
Euhhhh bedankt denk ik? Wat moet ik hiermee? Ik snap hoe het werkt....

Ik vind het irritant en ben gewend dat je bugs gewoon kunt melden zonder een preek van iemand anders... aan de admin daar naar te kijken en eventueel wat aan te doen...
 
als ik in de editor een backspace doe, dan haalt deze ook de witregel die er boven staat weg.
F*cking irritant als je netjes alinea's wilt gebruiken, maar geen blindtyper bent als ik, dus na 3 fouten alle alinea/s ongeveer weg zijn ;)

Windows 11 Chrome 110.0.5481.178 (Officiële build) (64-bits)
Gebruik jij om een of andere reden shift+enter ipv enter?
 
Hij staat er toch nog?
Misschien verplaatst door admin.
 
Geef ons de Home knop terug.
Wie bedenkt zoiets om die weg te halen?
7F09E32D-3C0E-4B52-8297-DBA98666C475.jpeg
 
Als je uitlogt, schuiven er altijd meteen een of twee van die advertenties in de rechter benden hoek tevoorschijn.
Ben wat huiverig om er op te klikken.
Maar wat zijn het voor ad's? En: Zijn ze veilig?
 
Klinkt een beetje als mierenneuken maar misschien een idee om de url naar de advertentie helemaal bovenaan de recensie te plaatsen. Is altijd het eerste waar ik op klik voordat ik een recensie verder ga doorlezen.
 
Ik ben nieuw hier. Het is mij opgevallen dat soms berichten van mij verdwijnen. Dat vind ik vreemd, want volgens mij communiceer ik op een fatsoenlijke wijze en bovendien niet meer off-topic dan wat hier de norm lijkt te zijn. Is het hier te doen gebruikelijk dat moderators e.d. berichten wegklikken? En zo ja, is het ook gebruikelijk dat zij daarover niet eventjes een berichtje sturen ('dit was er fout aan en daarom is het weg') zodat de zondaar zijn gedrag kan verbeteren?
Of is er een andere oorzaak van het verdwijnen van sommige berichtjes?
 
Zojuist zijn twee berichten van mij verwijderd met de melding "onnodige reactie". Mijn reactie had trouwens te maken met de topictitel, die inmiddels is aangepast. De moderatoren krijgen het nog druk met het verwijderen van alle onnodige reacties :ROFLMAO:
 
Off-topic, oftewel niet relevante posts in betreffende topics, je vraagt in het topic van dame X of ze dame Y kent.

Helaas hebben we niet de capaciteit om elk lid individueel terugkoppeling te geven op moderatie acties om daar vervolgens mogelijk een hele discussie over te krijgen.
Oké, duidelijk. Dank voor je reactie.
 
Kan er geen regel komen dat iedereen in begrijpelijk algemeen Nederlands moet schrijven? Ik zie de laatste tijd een grote toename in onbegrijpelijke comments getypt in plat Vlaamse spreektaal met alle uitdrukkingen en lokaal woordgebruik van dien. Eerst waren het nog een paar posts hier en daar, maar nu neemt het hand over hand toe. Ik vind het asociaal dat leden zich niet aanpassen en voor iedereen begrijpelijke posts schrijven, maar voor hen die dat blijkbaar niet zelf kunnen bedenken, kan er niet zo'n regel worden ingesteld?
 
Laatst bewerkt:
Kan er geen regel komen dat iedereen in begrijpelijk algemeen Nederlands moet schrijven? Ik zie de laatste tijd een grote toename in onbegrijpelijke comments getypt in plat Vlaamse spreektaal met alle uitdrukkingen en lokaal woordgebruik van dien. Eerst waren het nog een paar posts hier en daar, maar nu neemt het hand over hand toe. Ik vind het asociaal dat leden zich niet aanpassen en voor iedereen begrijpelijke posts schrijven, maar voor hen die dat blijkbaar niet zelf kunnen bedenken, kan er niet zo'n regel worden ingesteld?
Allé jom wa zegde gij nei..

Die BAN monitoring (Begrijpelijk Algemeen Nederlands) dat wordt nog een flinke kluif, zeg maar.
(Ach, heel eventjes, leek het erop dat het BA! (Bangelijk Antwaarps) het ging halen. Maar dat gaat hem dus niet worden.)
Hoewel je weet maar nooit: hoe een koe een haas vangt..
Alsjemenou, nou ga ik me daar een eind off-topic... Laat ik het hier maar bij houden, met dat bochtig taalgebruik. Dat onbegrensd gejongleer met woorden over landsgrenzen heen, dat kant noch wal raakt 😊
 
Een vraagje aan de moderators: Is het nou al nodig om voordat je inlogt 2 van die advertenties te moeten zien en wegklikken? Hou toch op met die dingen.
Misschien een tip. Ik gebruik altijd de geheime stand op mijn mobiel en dan krijg je die advertenties niet.
Ik kwam gisteren wel achter iets anders. Ik dacht altijd dat deze site en kinky/sj een beveiliging hadden waardoor je geen screenshots kon maken. Maar ben er dus achtergekomen dat dus komt om dat ik zelf in de geheime stand stond.
 
Terug
Bovenaan Onderaan