Tips, vragen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb geloof ik wel een probleem gevonden met het toevoegen van recensies aan bestaande topics.
Als het topic al wel get "recensie" voorvoegsel heeft, krijg je inderdaad het recensieformulier als je op de "Meer Opties" klikt.

Heeft het topic dat voorvoegsel niet, dan krijg je dus ook geen recensieformulier.

Beetje vervelend, want nu kan ik deze "wie heeft ervaring met" in een recensie-subforum niet van echte recensie voorzien...


Hey L.B., Je krijgt hier geen recensieformulier omdat het topic niet in een "recensie" subforum staat maar in het wie heeft ervaring met subforum :). In dat subforum is het kiezen van het voorvoegsel recensie trouwens óók, om voor de hand liggende redenen, niet mogelijk :)

Dwz dat als er in de privehuizen noord-brabant nog geen topic over deze dames is, jij de eerste recensie zou kunnen schrijven.
 
-- Suggestie --
Kan er een eyeroll-emoticon toegevoegd worden?
🙄 't is nodig bij sommige topics 😋
1649970855063.png
 
Ik zie dat er nu een nieuw label Algemeen is. Misschien zouden deze algemene topics sticky gemaakt kunnen worden? @admin
Overigens heb ik ook al gezien dat iemand dat nieuwe label abusievelijk op een recensietopic heeft geplakt en er zijn nog steeds dagelijks meerdere recensietopics zonder het voorvoegsel recensie.
 
Ik zag dat er in het Gelderland forum onlangs een hoop leden verbannen zijn, waaronder: empie, harrynak, gg++, altijdzin, wandelaar luca, lodewijk, willem123klaar, karel.

Waren dit allemaal kloons of iets dergelijks? Wel handig om te weten i.v.m. betrouwbaarheid van de berichten. 🤔
 
Ik zie dat er nu een nieuw label Algemeen is. Misschien zouden deze algemene topics sticky gemaakt kunnen worden? @admin
Overigens heb ik ook al gezien dat iemand dat nieuwe label abusievelijk op een recensietopic heeft geplakt en er zijn nog steeds dagelijks meerdere recensietopics zonder het voorvoegsel recensie.
Sticky kunnen we evt doen als er veel animo is, maar in het Belgie gedeelte zijn er ook algemeen topics van bepaalde prive huizen waar geen kat meer in post. Of het een goed idee is om die dan sticky te maken, geen idee.
Als ik een post tegenkom met een verkeerde tag, dan pas ik die aan.
 
Ik zag dat er in het Gelderland forum onlangs een hoop leden verbannen zijn, waaronder: empie, harrynak, gg++, altijdzin, wandelaar luca, lodewijk, willem123klaar, karel.

Waren dit allemaal kloons of iets dergelijks? Wel handig om te weten i.v.m. betrouwbaarheid van de berichten. 🤔

Allemaal kloons inderdaad, met grotendeels focus op huize fleur.
 
Na maanden te hebben gelurkt heb ik me vandaag eindelijk maar eens geregistreerd. Ik zou recensies over drie DVP's kunnen schrijven, alleen lees ik vaak kritiek op newbies die enthousiast zijn over hun ervaring met een dame. Is er een aantal posts / bepaalde periode dat je beter nog even langs de zijlijn kan blijven staan?
 
Nee hoor, je kan je recensies gewoon schrijven, je moet ergens beginnen.
Het gebeurt nog wel eens dat een dame slechte recensies heeft en dat er dan een paar newbies ineens goede recensies schrijven.
Wees gewoon eerlijk in je recensies, de ervaring van de één kan anders zijn dan de ervaring van de ander.
 
Na maanden te hebben gelurkt heb ik me vandaag eindelijk maar eens geregistreerd. Ik zou recensies over drie DVP's kunnen schrijven, alleen lees ik vaak kritiek op newbies die enthousiast zijn over hun ervaring met een dame. Is er een aantal posts / bepaalde periode dat je beter nog even langs de zijlijn kan blijven staan?
Sommige newbies schrijven wel hele mooie recensies over dames die nog geen recensies hebben.
Dat vindt men vaak verdacht.
Ik heb een hele mooie geschreven over een dvp die hier nog niet beschreven was maar op hookers echt enorm veel recensies had en allemaal goed. Dan is het ook niet verdacht.
 
Na maanden te hebben gelurkt heb ik me vandaag eindelijk maar eens geregistreerd. Ik zou recensies over drie DVP's kunnen schrijven, alleen lees ik vaak kritiek op newbies die enthousiast zijn over hun ervaring met een dame. Is er een aantal posts / bepaalde periode dat je beter nog even langs de zijlijn kan blijven staan?

Gewoon je ervaring delen joh, niks meer en meer is wat de meeste doen, en dan niet na 3 lyrische post verdwijnen ;)
 
Na maanden te hebben gelurkt heb ik me vandaag eindelijk maar eens geregistreerd. Ik zou recensies over drie DVP's kunnen schrijven, alleen lees ik vaak kritiek op newbies die enthousiast zijn over hun ervaring met een dame. Is er een aantal posts / bepaalde periode dat je beter nog even langs de zijlijn kan blijven staan?
Zolang de recensies een beetje realistisch zijn, is er geen enkel probleem. Het is pas een probleem als een nieuw lid meteen lyrische recensies schrijft en overal begint te te spammen over 1 bepaalde dame.
Of andersom, 1 bepaald huis/dame begint af te branden, beschuldigen van vanalles en nog wat.
 
Komt er nog net zoals vroeger dat de dames op de plattegrond aan de kamers gekoppeld worden? Dit maakte het zoeken zoveel makkelijker en was mijn favoriete optie. Is dit nog in ontwikkeling of op de agenda?
 
Terug
Bovenaan Onderaan