Tips, vragen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zag net iets geinigs. Als je naar "Negeren" in je instellingen gaat, zie je keurig de genegeerde personen en forums. Maar de lijst met genegeerde onderwerpen (bij mij twee pagina's) is leeg. Twee lege pagina's dus. Ik zie de onderwerpen niet, omdat ik ze negeer 😂
 
Toch een aandachtspuntje voor de admin om dit citeren ietwat makkelijker te maken in gebruik. Schiet niet op het volledig herhalen van een bericht waar je een kort antwoord op hebt. Reageren zonder het hele verhaal werkt overzichtelijker.
 
Is het mogelijk dat er een darkmode beschikbaar komt van de site ik kom heel graag op de site alleen vind ik de site te vel in het donker voor de rest vind ik het een hele mooie site.
 
De regel zou moeten zijn als je iemand blokkeerd, geen van beide mekaars berichten kan lezen.

Een andere frustratie is dat je een item op negeren zet je nog steeds zit dat er nieuwe postings zijn, zou gewoon niet meer in je lijst mogen komen.

Deze twee zouden voor mij de sponsering kunnen beslissen, blijven sponseren of niet meer sponseren.
 
De regel zou moeten zijn als je iemand blokkeerd, geen van beide mekaars berichten kan lezen.

Een andere frustratie is dat je een item op negeren zet je nog steeds zit dat er nieuwe postings zijn, zou gewoon niet meer in je lijst mogen komen.

Deze twee zouden voor mij de sponsering kunnen beslissen, blijven sponseren of niet meer sponseren.

Je leest hierboven o.a. perfect waarom dat niet werkbaar is op een forum; als iemand die jij negeert dan uitlogt ziet ie alsnog alles van jou.
 
De regel zou moeten zijn als je iemand blokkeerd, geen van beide mekaars berichten kan lezen.
De bijwerking van wederzijds negeren was het volgende: draden gestart door degene die jij negeert, zijn niet meer zichtbaar of leeg. Vervelend als die draad nu juist gaat over een Dame over wie je iets wilt lezen. Daarom is dat niet werkbaar; het gaat vroeg of laat tegen je werken.

Maar inderdaad, uitloggen omzeilt alles. Ook niet onterecht, niet leden moeten ook kunnen lezen.
 
Anoniem blijven is een ding. Laagdrempelig is een ander punt. Een site welke nauwelijks werkt als je geen lid bent, is ook niet uitnodigend om lid van te worden.
 
Je hebt in 10 seconden een account aangemaakt...denk niet dat er echt een barriere is voor nieuwe leden.
En dit btw zorgt er ook voor dat iemand gwn makkelijk een 2e account kan aanmaken...Spieker :devilish:
 
Terug
Bovenaan Onderaan