Tips, vragen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Thema kleur is nu te veranderen.?
Kom het niet tegen (via mobiel). Er is wel een nieuwe optie in mijn voorkeuren en dan vervolgens stijl, maar dan heb ik alleen de keuze voor standaard girlsreview of girlsreview. Bij beide keuzes blijft het roze. Mis ik iets of moet dit op de pc?
 
Hoppa
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210910-220220.jpg
    Screenshot_20210910-220220.jpg
    85,3 KB · Weergaven: 24
Volgens mij is het ook rood. De Krolse Kater daarentegen is weer wel roze.
Zou kunnen maar let op de kleur van de notificaties (het getalletje zeg maar) en de navigatiemenu helemaal onder de site heeft iig een lichtere kleur (roze/rood) dan de bovenste balk. Maar laten we het op rood houden?
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210911-004026_Opera.jpg
    Screenshot_20210911-004026_Opera.jpg
    47,8 KB · Weergaven: 14
Kom het niet tegen (via mobiel). Er is wel een nieuwe optie in mijn voorkeuren en dan vervolgens stijl, maar dan heb ik alleen de keuze voor standaard girlsreview of girlsreview. Bij beide keuzes blijft het roze. Mis ik iets of moet dit op de pc?
Zowel de dark mode als de safe-for-work mode draaien momenteel als proef, Supporters kunnen deze al uitproberen.
 
als ik op een forum een notificatie in de mail zet, maar een onderliggend topic negeer, krijg ik daar toch nog steeds mails van.

Bij voorbeeld ik heb de notificatie op wie heeft ervaring met, Gelderland staan. Daaronder staat ene topic over een dame in Putten. Dat is niet interessant voor me, dus die heb ik genegeerd, maar ik krijg nog wel steeds mails als daar reacties zijn geplaatst. Doe ik iets fout of zit daar een bugje?
 
Ik heb op wat van die andere fora gekeken. Zag wat reclame voorbij flitsen. Verder niks mis mee. Krolse Kater heb gekeken naar wat jij zegt. Klopt maar dan is mijn vraag waarom die andere onderwerpen hier. Hou het bij sex en hoeren. Misschien zuipen erbij. Bier drinken en kut roepen.:)
 
Je bent niet verplicht om hier lid te zijn of worden......als andere fora je op sommige punten beter bevalt.....dan zou ik daar lid worden.....als het mij hier niet meer bevalt..zeg ik mijn account per direkt op....zoals ik dat bij Hookers ook heb gedaan....
 
Is het mogelijk om een optie toe te voegen aan het recensieformulier dat aangeeft dat de dame niet is komen opdagen of niet de persoon is wie ze zegt dat ze is? Dat laatste hoort zeker weten ook in misstanden geplaatst te worden.
 
Ik heb op wat van die andere fora gekeken. Zag wat reclame voorbij flitsen. Verder niks mis mee. Krolse Kater heb gekeken naar wat jij zegt. Klopt maar dan is mijn vraag waarom die andere onderwerpen hier. Hou het bij sex en hoeren. Misschien zuipen erbij. Bier drinken en kut roepen.:)
Ik weet niet of ik je post goed begrijp, maar mijn punt over reclame is, dat als je hier reclames toestaat over iets anders dan prostitutie dat je dan niet het probleem hebt van afhankelijkheid. Ik bedoel, het zal een bierbrouwer of een sportschoenenverkoper worst zijn of je juist wel of juist niet tevreden bent over Anna uit privehuis 'De Krolse Tijgers'. Maar als privehuis 'De Krolse Tijgers' hier reclame maakt, of een concurrent van ze, dan ligt dat dus anders.
 
Dat klopt maar die privehuizen maken maar een klein gedeelte uit van een forum zoals dit. Je weet ook wel dat er pooiers en privehuizen zijn die recensies plaatsen om hun dame te promoten en ook dames die hun eigen recensie schrijven. Objectief? Onafhanhelijk? Ik kan bv veel recensies op een forum plaatsen en een dame daarmee promoten. Kan ze me in natura voor terugbetalen. Het probleem van die prostitutiesites is dat er nu een aantal zijn. Vroeger had je alleen hookers dus daar gaat een adverteerder heen. Nu heb een aantal prostitutiesites. Grote bedrijven als Easy Toys en Durex gaan niet meer adverteren op die sites. Hou je wat klein grut over zoals een privehuis. Die hebben weinig invloed. Doneren werkt niet. Ook niet buiten dit land. Ligt te gevoelig op een site als deze.
 
Ik weet niet of ik je post goed begrijp, maar mijn punt over reclame is, dat als je hier reclames toestaat over iets anders dan prostitutie dat je dan niet het probleem hebt van afhankelijkheid. Ik bedoel, het zal een bierbrouwer of een sportschoenenverkoper worst zijn of je juist wel of juist niet tevreden bent over Anna uit privehuis 'De Krolse Tijgers'. Maar als privehuis 'De Krolse Tijgers' hier reclame maakt, of een concurrent van ze, dan ligt dat dus anders.
Goede suggestie als je het mij vraagt. Én bijkomend groot voordeel is dat de site discreet blijft en je dus ook rustig kunt lezen/schrijven in publieke ruimtes (als je tenminste de advertenties niet aanklikt :)).
 
Is het mogelijk om bij "laatste berichten" een onderscheid te maken in "laatste berichten/recensies" en "laatste berichten/overig".
Als je op stap wil is het dan makkelijk zoeken in de meest recente ervaringen. Nu moet je een lange lijst door om de laatste ervaringen snel te vinden.
 
Ik heb eerder wat subforums op negeren in nieuwsoverzicht gezet. Werkt perfect, maar nu het forum steeds populairder wordt en er meer berichten geplaatst worden, wil ik nog wat subforums op negeren zetten. Maar weet niet meer hoe het moet! Iemand die het wel weet?
 
"Wil je wat meer leden scoren, zet de onderwerpen achter het verplicht inloggen" Niet doen.
MFA ook niet doen.

Ten eerste moet de site laagdrempelig blijven en ten tweede heb ik er een pesthekel aan om overal mijn telly voor te moeten pakken.
 
@admin Ik weet niet of dit eerder is geopperd, maar bij posts van het subforum `Wie heeft ervaring met?` en onderliggende fora zou het handig zijn als daar een linkje (wellicht in een header?) naar de review thread kan worden aangemaakt als dat er is.
 
oh ja dat gebeurt zeker, dacht alleen dat het qua gebruikers gemak wel handig zou zijn om het boven de eerste post te (kunnen) vermelden
 
Ik krijg mijn avatar niet goed. Als ik met mijn muis erop sta zie ik 'm, maar in de reguliere lijst mis ik hem?
Hebben jullie een idee hoe dit kan, hoor graag en alvast bedankt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan