Tips, vragen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat is de functie eigelijk van die titel? Of wat betekent het eigenlijk?
Dat je niet genoeg actief deelneemt? Dat je slechts reageert op reeds geopende discussies?

Het is louter gekoppeld aan het aantal berichten dat je geplaatst hebt, je begint als Newbie.
  • 0-24 Newbie
  • 25-99 Meeloper
  • 100-249 Vaste klant
  • 250-999 Stamgast
  • 1000 Meubelstuk
 
Ik probeer mijn account te verwijderen maar krijg de melding "Je kunt jouw account niet verwijderen omdat je onlangs een aanvraag tot verwijdering hebt geannuleerd.". Klopt, ik heb de aanvraag per ongeluk geannuleerd, maar wacht nu al erg lang tot het weer kan. Op mijn mails met een verzoek tot verwijdering is tot nu toe niet gereageerd.
 
Ik mis twee opties:
- de mogelijkheid een tekst na publicatie aan te passen. Bijv. taalfout of ongelukkige opmerking aan te passen.
- tekst cq post in z'n geheel te wissen. Bijv. "Dat had ik beter niet kunnen schrijven".
 
Mag ik ook es wat zeggen aan de moderatoren? Ik vind het woord "meeloper" op het profiel alles behalve. Ik weet niet hoe men dit in Nederland bekijkt maar in België is dat alles behalve een compliment.
Misschien: 'Aardig op weg' ipv 'Meeloper'
Verder vooral niet te zwaar opnemen. Sommigen hebben heel veel berichten maar weinig te melden en anderen weinig berichten met veel waardevols.
 
ik weet niet of dit al eerder gevraagd is, misschien toevoegen van een dislike knop
Als je op de knop leuk gaat staan kun je toch kiezen uit een vijftal emoties?

1633961884030.png

@admin
Klopt het dat je het niet meer kan zien als een bericht gerapporteerd is?

Er blijkt een conflict te bestaan tussen 2 modules, waardoor dit nu niet meer getoond wordt maar dat was zo niet beoogd.
 
Als je op de knop leuk gaat staan kun je toch kiezen uit een vijftal emoties?

1633961884030.png
Die laatste emotie interpreteer ik anders. Niet "boos" op de schrijver van het bericht, maar op waar de schrijver het over heeft.

Bijvoorbeeld:

"De dame fakete het pijpen door zo te gaan zitten dat ik naar haar achterhoofd keek en maakte vervolgens heen en weer gaande bewegingen met haar hoofd zonder dat mijn lul in haar mond zat." (echt een keer meegemaakt trouwens.)

Reactie:
:mad:

De :mad: is dus bedoeld voor de beschreven fakende dame.
 
Terug
Bovenaan Onderaan