Tips, vragen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo kanjers, allereerst top dat dit forum er is, uitstekend initiatief en ik zal aan dit forum zeker gaan bijdragen.

Vraagje van mijn kant, als ik door een overzichtspagina blader, bijvoorbeeld 'Forums -> Privéontvangst -> Utrecht', dan mis ik eigenlijk een duimpje voor een recensie. Of het een positieve, negatieve review is of een uitroepteken als waarschuwing etc. Ik weet niet of dat enigszins makkelijk te realiseren is, maar het geeft wel gelijk een beeld wat je van de review of dame kan verwachten. Zou zoiets kunnen ?

Groet, gelaarsde
 
Kun je me een screenshotje sturen?
RCqgKp7sZz.png

Beperkingen omzeild ?
 
Nou maar hopen, dat mijn erfenis uit hookers.nl alwaar ik een officieel meubelstuk van de site was, ruim 1400 berichten en 700 recensies, toch nog hier enige vermelding waardig is.
Ik zag, dat dit tot oktober oid kon, maar waarom niet langer??

YYIPPIEKAYEEE is BACK! Wie kent mij nog van hookers?
Kameraad de Cock , is die ook hier te vinden?
 
Als ik bepaalde delen van het forum negeer, blijft de indicatie van ongelezen berichten wel gewoon aangeven dat er nieuwe berichten zijn.
Screenshot 2021-11-08 at 11.22.56.png


Ik negeer de Off-topic Lounge en toch wordt bij elk nieuw bericht in dit subforum de indicatie "Nieuw" weergegeven. Het idee van negeren is voor mij nu net dat ik niet hoef te weten wat er in dit subforum gebeurt.
 
Ik vind de dark modus dus de max, alleen is het verschil tussen de niet gelezen en gelezen threads onduidelijker dan bij andere instelling.
Is in het vet maar in mijn geval vind ik het niet echt duidelijk tegenover wit gelezen dat niet meer in het vet staat, misschien niet gelezen in opvolging van kleur gebruik hier rood maken in dark modus?
 
Vraagje van mijn kant, als ik door een overzichtspagina blader, bijvoorbeeld 'Forums -> Privéontvangst -> Utrecht', dan mis ik eigenlijk een duimpje voor een recensie. Of het een positieve, negatieve review is of een uitroepteken als waarschuwing etc. Ik weet niet of dat enigszins makkelijk te realiseren is, maar het geeft wel gelijk een beeld wat je van de review of dame kan verwachten. Zou zoiets kunnen ?

Groet, gelaarsde


@admin Ik wou ook iets soortgelijk voorstellen, eventueel een gekleurd bolletje: rood is 1 sterretje felgroen is 5 sterren en kleurschakering van rood naar groen voor 2,3,4 sterren kun je eventueel zelfs een vemiddelde nemen indien er meerdere recensies bijgevoegd worden.

Dit maakt het veel overzichtelijker als iemand een goede date zoekt tussen alle topics
 
Als ik bepaalde delen van het forum negeer, blijft de indicatie van ongelezen berichten wel gewoon aangeven dat er nieuwe berichten zijn.
Screenshot 2021-11-08 at 11.22.56.png


Ik negeer de Off-topic Lounge en toch wordt bij elk nieuw bericht in dit subforum de indicatie "Nieuw" weergegeven. Het idee van negeren is voor mij nu net dat ik niet hoef te weten wat er in dit subforum gebeurt.
Vooralsnog is dit helaas zo en kan ik het niet onderdrukken.

Ik vind de dark modus dus de max, alleen is het verschil tussen de niet gelezen en gelezen threads onduidelijker dan bij andere instelling.
Is in het vet maar in mijn geval vind ik het niet echt duidelijk tegenover wit gelezen dat niet meer in het vet staat, misschien niet gelezen in opvolging van kleur gebruik hier rood maken in dark modus?
Dit was natuurlijk een foutje, dank voor het opmerken, is nu gefixt.

@admin
Het valt mij op dat er nog veel recensies worden geschreven zonder recensieformulier.
Is het misschien een idee dit eens onder de aandacht te brengen?
Hoe ;) ?

@admin Ik wou ook iets soortgelijk voorstellen, eventueel een gekleurd bolletje: rood is 1 sterretje felgroen is 5 sterren en kleurschakering van rood naar groen voor 2,3,4 sterren kun je eventueel zelfs een vemiddelde nemen indien er meerdere recensies bijgevoegd worden.

Dit maakt het veel overzichtelijker als iemand een goede date zoekt tussen alle topics

We hopen dit jaar nog het gemiddelde cijfer in stervorm achter de topic titel te kunnen tonen. Daarom is het zeker van belang dat dit veld wordt ingevuld bij een recensie. (ik zie wel eens recensieformulieren waarbij dan geen algemeen cijfer is gegeven).

Daaraan gekoppeld dan hopelijk ook een apart tellertje in je userinfo over het aantal reviews dat iemand geschreven heeft.
 
Ja, maar soms word je daar ook op aangevallen als je dat soort dingen vraagt.
Ik zou graag zien dat de moderatoren daar wat actiever in zouden zijn.
 
Paulus2 zei:
@admin
Het valt mij op dat er nog veel recensies worden geschreven zonder recensieformulier.
Is het misschien een idee dit eens onder de aandacht te brengen?
Hoe ;) ? Dat is de vraag dus van de admin.

-----------------------------------------------------------------------

Mijn voorstel is : maak het onmogelijk om een recensie te plaatsen, indien je één of méérdere door de @admin "verplicht" gestelde vakjes niet hebt ingevuld.

Laat dan in dat geval 'duidelijk' zien wat er aan schort door de "vergeten" actie in een 'kleurtje' of 'knipperend' en/of d.m.v. een melding te tonen.

Volgens mij is het ook nuttig om bij het 'maken' van een recensie in korte bewoording te noemen hoe bijv. een (tekst)correctie of toevoeging kan worden uitgevoerd + eventueel vermelden van het tijdsbestek waarin dit mogelijk is.

Hoewel dit laatste elders is beschreven , is het toch bij velen niet bekend dat dit mogelijk is door onder de recensie op "de 3 puntjes" te drukken.
Het simpelst lijkt mij dit óók nu onder de gemaakte recensie (geldt ook voor een bericht) met bijv. het woord "TEKSTCORRECTIE" aan te geven in 'hoofdletters'
 
Laatst bewerkt:
30-06: Update functionaliteit

Je kunt nu een voorvoegsel kiezen als je een recensie gaat schrijven om onderscheid te maken tussen gewone berichten en recensies:

Bekijk bijlage 4

Daarnaast is bij de betreffende subcategoriëen een mogelijkheid toegevoegd om een beoordeling in te vullen als je een topic aanmaakt. Het invullen van deze velden is volledig optioneel, als het geen recensie betreft kun (moet) je deze velden gewoon leeg laten.
Bekijk bijlage 5


Feedback, laat maar horen.
Kunnen al deze zaken niet in zoekfilters gestoken worden, zodat je, net als bij redlights, de recensies kan zoeken/filteren volgens die parameters. Bijv. Blonde dame tussen 20-30j en PMC ...
 
Zijn die recensieformulieren belangrijk? Ik heb het wel braaf ingevuld. Vaak is een geschreven recensie wel voldoende. Kan me voorstellen bij niet adverterende dames dat dat handig is. Maar zijn er bv al recensies met formulier waarin de dame wordt beschreven dan is het toch niet meer nodig omdat nogmaals te doen?
 
Dat klopt inderdaad, ik had onlangs een hele slechte ervaring met een dvp die bij andere als heel goed werd omschreven. Daarom heb ik dat ook ingevuld. Alleen de geschreven recensies zouden voor zich moeten spreken. Ik heb ook niet het hele formulier ingevuld omdat ik zsm het kamertje uitrende zodat niet alles wat erop staat gedaan is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan