Recensie Tisha, Dokkeaw, Zwevegem 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jack Off

Wandelaar
84
20/08/22
71
11
Intiem
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag bij Tisha geweest, een nieuwe ster aan het firmament. Ze is hier sinds 4 dagen werkzaam. Leuk gezicht, strak lijf en een nog strakker poesje.
Dat was het positieve.
De massage was soft, extra's bestaan alleen uit condoom er om heen en er doggy op gaan zitten. Geen zoenen, geen liefde, puur zakelijk.
Lang masseren om dan te zeggen dat ik haast moet maken. De Thaise trukendoos.
Geen herhalingsgevaar
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag bij Tisha geweest, een nieuwe ster aan het firmament. Ze is hier sinds 4 dagen werkzaam. Leuk gezicht, strak lijf en een nog strakker poesje.
Dat was het positieve.
De massage was soft, extra's bestaan alleen uit condoom er om heen en er doggy op gaan zitten. Geen zoenen, geen liefde, puur zakelijk.
Lang masseren om dan te zeggen dat ik haast moet maken. De Thaise trukendoos.
Geen herhalingsgevaar
Lijkt me toch niet echt een nieuwe ster aan het firmament. Een strak poesje kan helpen, de Thaise trukendoos helaas niet...
 
Lijkt me toch niet echt een nieuwe ster aan het firmament. Een strak poesje kan helpen, de Thaise trukendoos helaas niet...
Ze zei dat ze pas 4 dagen in België was, en ik heb nog geen review van haar gezien, dus ik nam aan dat het klopte. Ze heeft in Engeland gewerkt, misschien daar de trucs geleerd.
 
Ook la,gs geweest bij Tisha. Aan de telefoon zeiden ze dat ze 24/25 jaar was. Ik denk eerder vooraan de dertig, op zijn minst. lelijk is ze niet, natuurlijke borsten ook. Ik vind wel dat ze wat babbelziek is, af en toe een minuutje stilte tijdens het masseren mag wel, voor mij. Ze bood niet spontaan zelf extras aan, hoewel ik zeker ben dat dit mogelijk is. Maar had er zelf niet zo veel zin in bij haar. Het vele tetteren was een beetje een turn of. Na het rukken nam ze nog wel de tijd voor een (eerlijk is eerlijk) deugddoende voetmassage. En dat was het. Later op de dag nog elders gaan neuken, want echt voldaan was ik niet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.730
Berichten
732.639
Leden
33.725
Nieuwste lid
Kwintsmax
Terug
Bovenaan Onderaan