WHEM TOA Tantra Sessie Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
www.tantra-denhaag.nl haar buurman was destijds een bekend 2e Kamerlid.

Ze wil - volgens de site - wel je ID zien en een getekende dikke disclaimer.

https://www.tantra-denhaag.nl/?page_id=1583

Misschien begrijpelijk met al die labiele types die van alles willen en een decennium later zich misbruikt voelen als het ze uitkomt - maar ik laat toch liever geen getekende verklaringen slingeren van waar ik geweest ben.

Overigens - de site komt ook behoorlijk zweverig over.
 
Ze wil - volgens de site - wel je ID zien en een getekende dikke disclaimer.

https://www.tantra-denhaag.nl/?page_id=1583

Misschien begrijpelijk met al die labiele types die van alles willen en een decennium later zich misbruikt voelen als het ze uitkomt - maar ik laat toch liever geen getekende verklaringen slingeren van waar ik geweest ben.

Overigens - de site komt ook behoorlijk zweverig over.
Ik ben goed 3 jaar geleden bij haar geweest, ze had toen nog een baan daarnaast. Ze was toen kort daarvoor begonnen met tantra, ik heb niets hoeven ondertekenen.
 
TOA verschillende keren geweest. maar eigenlijk veel te duur voor wat je krijgt. Tegenwoordig heeft ze twee meiden die ook in haar appartement werken. je kunt gewoon via haar 06 boeken. 1 is een late 40er ook erg zweverig en spiritueel. de andere is een meid van 24 als t goed is, maar door de prijzen en toch wel meer zweverigheid dan geiligheid heb ik niet meer afgesproken.
Moet wel zeggen dat toa zelf een prima persoon is om een uurtje mee door te brengen. Ze is trouwens van oost europeaanse afkomst.
 
Ben hier geweest leuke vrouw om te zien maat verder echt te duur voor wat je krijgt. Te zweverig en massage stelt echt niet veel voor.

TOA ken ik niet, maar massage is misschien een verschil in verwachting.

´Tantrische 'massage' is het stimuleren van zintuigen (en chakra's) - je krijgt dus heel zachte strelingen, eventueel zijden of nylon doeken die zachtjes langs je getrokken worden,
Afhankelijk van de dame en interpretatie is het 'opwekken van seksuele energie' en die wel (of juist niet) laten "ontladen".
Vrij vertaald - een heel lange tease en edging , en doet niks met spierknopen.

Als je de verwachting hebt dat meteen je nek en schouders lekker stevig losgemaakt worden voordat je een happy end krijgt - dat moet je zeker niet verwachten bij "tantra".
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan