Toch naar binnen gaan

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als je 1 uur of meer moet rijden voor iemand waar je een date mee hebt en die valt tegen qua uiterlijk... ga je dan die 2 uur terugrijden of toch maar overstag?
ik denk niet dat er veel mensen meer dan 1 uur gaan rijden om een betaalde wip te gaan maken, of zijn wij in de Randstad te veel verwent.
Maar ook al heb je een uur of meer gereden, en ga je toch niet overstag als Eucalypta de deur open doet, dan maak je dat snel weg komt.
 
Helemaal niemand komt met de reden: de afstand die gereden is.

Als je 1 uur of meer moet rijden voor iemand waar je een date mee hebt en die valt tegen qua uiterlijk... ga je dan die 2 uur terugrijden of toch maar overstag? Vermoedelijk het laatste, want die afstand voor Jan Piemel rijden is toch wel een dingetje.

In mijn hele loopbaan heb ik slechts 1x een wegloper gehad, terwijl mijn advertentie duidelijk is qua mijn lichaamsbouw en dat ik ook geen jong blommetje ben. Meneer zei dat we geen klik hadden, terwijl we amper gesproken hadden 😳 Heb de deur niet echt zacht dichtgedaan 🙉 en was terecht!! boos. Als die mafklapper niet verder kijkt dan een telefoonnummer, tief dan maar op.
Gezien de lengte van je carriere vind ik dat best meevallen.
Heeft niet eens met uiterlijk te maken. Ik zie soms mooie dames waar ik totaal geen trek in heb.
Misschien had jij je dag niet...of hij niet en was de chemie niet goed. Dat kun je soms in een seconde voelen. Dan is het beter voor beiden om niet Verder te Gaan.
Vind ik eerder respectvol Dan respectloos
 
Helemaal niemand komt met de reden: de afstand die gereden is.

Als je 1 uur of meer moet rijden voor iemand waar je een date mee hebt en die valt tegen qua uiterlijk... ga je dan die 2 uur terugrijden of toch maar overstag? Vermoedelijk het laatste, want die afstand voor Jan Piemel rijden is toch wel een dingetje.

In mijn hele loopbaan heb ik slechts 1x een wegloper gehad, terwijl mijn advertentie duidelijk is qua mijn lichaamsbouw en dat ik ook geen jong blommetje ben. Meneer zei dat we geen klik hadden, terwijl we amper gesproken hadden 😳 Heb de deur niet echt zacht dichtgedaan 🙉 en was terecht!! boos. Als die mafklapper niet verder kijkt dan een telefoonnummer, tief dan maar op.
Waarschijnlijk woonde hij maar 5 minuten lopen bij je vandaan en had hij andere opties. Maar ben het met je eens jij bent eerlijk over jezelf en gebruikt eerlijke foto's dus snap je woede op dat moment heel goed optieven jij mafklapper.😉
 
Daar heb je een punt. Echter.. ik was goed gemutst, was vol energie, had er zin in en hij had best een leuk uiterlijk. Dus kwam het koud op mijn dak, zeker omdat 't nog nooit gebeurd was.

Heb wel meer personen gehad die toen twijfelde, maar die twijfels waren op bed heel snel verdwenen.. sommige daarvan heb ik zelfs meerdere keren mogen ontvangen. Vanwege mijn service en niet achterlijke dure bedragen.

@Rickdekoning
 
ik denk niet dat er veel mensen meer dan 1 uur gaan rijden om een betaalde wip te gaan maken, of zijn wij in de Randstad te veel verwent.
Maar ook al heb je een uur of meer gereden, en ga je toch niet overstag als Eucalypta de deur open doet, dan maak je dat snel weg komt.
Ik ben wel vanuit het niks zomaar ma Boedapest gereden omdat iemand mij in de kroeg vertelde over hoe top het daar was en daar ging ik met me stijve lul racen over de autobahn om maar zo snel mogelijk aan te komen.

Leven van een hardcore hoerenloper kan hard zijn.
 
Ik heb zelf het idee dat het in het oosten van het land veel vaker voorkomt (niet de dame van de foto) dan in de grote steden in het westen van het land. Jullie hier nog ervaring in? Ik ben zeer kritisch met selecteren en ga ook pleitte als het nergens op slaat.
 
daarom rijd ik niet langer dan een kwartier max..
maar dat doe ik voor werk ook niet meer..hoor dikwijls dat mensen een uur in de auto zitten om op hun werk te komen (Tesla van de baas naar kantoor bijvoorbeeld)..nja je moet het maar willen..
deed ik vroeger ook maar toen had je hooguit hier en daar een kwartier file en kon je verder doorrijden..is nu andersom..
in het geval met sommige dames wacht ik gewoon totdat ze weer terug in de regio is..
reed vroeger wel naar het SKW (half uurtje) ,maar daar zat altijd wel iets naar mijn gading..en toendertijd kostte het je nog geen weekloon als het tegenviel..
maar daar kom ik al jaren niet meer..mag ook daar de milieuzone niet in..dus ze kennu barste..
 
Ik heb zelf het idee dat het in het oosten van het land veel vaker voorkomt (niet de dame van de foto) dan in de grote steden in het westen van het land. Jullie hier nog ervaring in? Ik ben zeer kritisch met selecteren en ga ook pleitte als het nergens op slaat.
In het oosten komt het vaker voor dat je een andere dame treft ja. Meestal zijn het ook dames die in het westen niet aan de bak komen. Verder zijn de prijzen hier in het oosten flink gestegen. Je ziet nog wel dvp's minder vragen maar dan adverteren ze zonder gezichtsfoto's je krijgt dan een dame met een totaal andere lichaam te zien. Nog een probleem is dat ze hier in het oosten dubbel adverteren zelf een aantal keren meegemaakt. Je vind ook bijna geen recensies meer omdat de dvp's steeds van advertentie en naam veranderen waardoor de kans op een slechte ervaring groter wordt.
 
Laatst bewerkt:
Bij de ramen weet je dat toch nooit zeker, zeker als het een nieuwe dame is, dan stap je dus niet naar binnen? Want geen reviews nog?

Hier zijn we 2 dingen door elkaar aan het haspelen vrees ik.

Het ging hier over "ga je binnen bij een knappe dame waarvan je weet dat de service ruk is"?
Hier is mijn persoonlijk antwoord een categorieke neen, daar zet ik geen stap binnen.

Natuurlijk heb ik ook nog een afspraak gemaakt met een dame die geen reviews heeft. Dit zijn dan meestal dames die reageren op een advertentie die ik plaats en waar er eerst wat correspondentie over en weer gebeurd alvorens het tot een daadwerkelijke afspraak leid.
Aan de hand van wat ze allemaal schrijft (inhoud, vorm,...) kan ik al ietwat afleiden of we op dezelfde golflengte zitten en tot nu toe heb ik altijd leuke dates gehad op die manier.

Qua ramen : persoonlijk zegt het me niets en bezoek ik dus ook geen raamdames.

Ik plan ook ruim op voorhand mijn afspraken in, het is niet dat ik de dag zelf beslis om een dame te gaan bezoeken zonder research te doen.
Ik heb éénmaal in een geile bui een privé dame geboekt zonder reviews op te zoeken en dat was dan ook mijn slechtste date tot nu toe, dus dat doe ik dan nooit meer.

alhoewel : bij een privéhuis dicht bij mij in de buurt zou ik dat wel durven doen want daar heb ik alleen maar positieve ervaringen gehad tot nu toe.
 
Oh die zijn er wel hoor. Mijn cliënten komen overal vandaan.. zelfs uit België. En iemand met de trein uit Tilburg en 1 uit Goes.
Maar bij jou weten ze dat je echt bent en een goede service hebt. Maar waar Ronny80 op doelt is dat mannen die een uur voor een dvp hebben gereden geen zin hebben in spelletjes en de dame van de foto's willen ontmoeten en geen namaak. Níets is erger dan een hele lange reis maken om dan bedrogen uit te komen met iets wat er niet op lijkt. Er zullen vast mannen zijn die alsnog naar binnen gaan maar ook mannen die kwaad worden en gelijk de benen nemen omdat ze het simpelweg niet pikken.
 
ik denk niet dat er veel mensen meer dan 1 uur gaan rijden om een betaalde wip te gaan maken, of zijn wij in de Randstad te veel verwent.
Maar ook al heb je een uur of meer gereden, en ga je toch niet overstag als Eucalypta de deur open doet, dan maak je dat snel weg komt.
Als ik niet meer dan een uur zou reizen, neukte ik nooit meer. Nu komt dat ook vooral omdat je met het OV veel langer onderweg bent dan als je dezelfde afstand zou rijden.
 
Kijk is alleen maar goed toch?
Zullen best wel wat mannen zijn die dit doen, zegt voor de dame dan voldoende hoeveel kwaliteit ze bied.
Als zij op de site van het privéhuis kwam te staan als zijnde beschikbaar die dag, had je hoogstens 5 minuten om te bellen voordat ze helemaal volgeboekt was. Dat zegt wel iets. En toch, wanneer ik ook kwam, begin van de week, eind van de week, de eerste of laatste van de dag, haar inzet was altijd 200%.
 
Terug
Bovenaan Onderaan