Top 3

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zit je meteen in andere leeftijdscategorie (rond de 50) eens op punt gestaan om te gaan maar uiteindelijk afspraak netjes op tijd geannuleerd, ik had er geen goed gevoel bij qua leeftijdsverschil ..

Zoe is en blijft voorlopig mijn nummer 1 qua looks en sexdrive. Elk zijn smaak natuurlijk..
Vreemd …. Voor een ' milflover' dat je Candy niet sexy vindt …. Misschien zij wel het beste archetype 'milf' benaderend in West-Vlaanderen en omstreken ☺️☺️😝😂
 
Laatst bewerkt:
Jaja die Rebeca blij dat ze in NL zit heeft me eens een uur aan t lijntje gehouden nadat ik afspraak had met haar om dan doodleuk te melden dat het niet meer kon doorgaan een kl…wijf dat is het !!!!
 
Een top 3 vind ik moeilijk, vooral omdat er dan persoonlijke gevoelens bij zitten. Daarom 1 nr1 en daarna dames die ik echt goed vond.
1 rainbow: de enige dame die erin geslaagd is mij smoorverliefd te krijgen! (Gestopt☹️😢)
Daarna in willekeurige volgorde.
Sharon Harelbeke: topvrouw, squirt je ballen kletsnat!
Summer Brussel:( maar dan de echte). Topkwaliteit!( gestopt)
Chanel Gent: heel goeie service!
Johana Antwerpen:Braziliaans toppertje dat enorm geil kreunt! Prachtig lijfje ook.
Marina Antwerpen: superknap Russisch poppetje die echt wel de moeite was.( is gestopt en blijkbaar naar Moldavië).
 
Die Kim van de advertentie met de tongschraper staat er al een tijdje niet meer op. Had er nochtans graag eens bij geweest. Had bijna een afspraak maar Corona strooide roet in het eten. Heb haar nr nog en nog eens gestuurd naar haar maar ze reageert niet. Zijn er leden die weten of zij nog werkt aub?Misschien dat ze enkel nog vaste klanten ontvangt.
 
Ja.
 
Nee, die bedoelde ik niet. Mia zwartje was haar vorige advertentie. Nu enkel Mia 33
 
Geen idee, ik ben er nog niet bij geweest. Al lang getwijfeld maar 200€ vind ik best veel. Moest ik weten dat het topklasse is, dan misschien maar er staat hier nergens een recensie van.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan