Top 3

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb haar link al een tijdje niet meer, net eens proberen opzoeken maar staat blijkbaar ook niet meer online. Misschien is ze volledig gestopt dan...
Ik ken maar één 'Katie uit Gent' en die is al ruim 3 jaar geleden vertrokken uit Gent, terug naar het Antwerpse. Haar RL profiel is pas een week geleden offline gegaan, al hoeft dat niet te betekenen dat ze gestopt is. Haar whatsapp is in ieder geval nog actief.
 
Ik ken maar één 'Katie uit Gent' en die is al ruim 3 jaar geleden vertrokken uit Gent, terug naar het Antwerpse. Haar RL profiel is pas een week geleden offline gegaan, al hoeft dat niet te betekenen dat ze gestopt is. Haar whatsapp is in ieder geval nog actief.
Ja klopt volledig dat is ze, zat idd al een tijdje in Antwerpen en niet meer in gent
 
1. Xena/Louise
2. Molly (Brugge, nu in Brussel)
3. Naomi (Knokke)

Ook Mila (Prive Margot toen), Alyssa (Belladonna toen)zijn goede herinneringen

Gestopt: Lotte (Prive Margot een aantal jaar terug al), Sara (Roeselare, denk dat zij Belladonna is begonnen?)
Manuella, Mia en Valentina (Lamazonia 2019-2020)
Ook nog bij Sara van Bella Donna geweest, had de indruk dat zij de touwtjes in handen had. Daar ook nog andere meisjes geprobeerd ophaar aanraden, kon toch niet tippen aan haar...
 
Geen Top 3 voor mij. Ik ga hier een lijstje maken van mijn beste herinneringen:

- Litouwse blonde Viktoria (beschrijft zichzelf als een pocket pussy, ontvangde in Antwerpen en Brussel. Niet meer gezien, waarschijnlijk verhuisd naar de US)
- Foxy Love (Duitse bimbo van 1m75 met 34GG, was eens in Brussel, jammer dat die spoorloos is, waarschijnlijk ook gestopt)
- Sofie (ex-dreamgirls & lamazonia)
- Kathia (Kortrijk/Roeselare)
- Candy (Bredene)
- Aimé (Roeselare)
- Lilly (Wevelgem/Kortrijk)
- Meesteres Beatrice (SKW)
- Meesteres Maria (SKW)
- Meesteres Victoria (Luik)
- Frauke (Lochristi)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan