Top 3

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Medunkt moet dit in een apart subforum, maar hierbij toch mijn bijdrage:
Mijn top 3 bestaat uit 3 gestopte dames (of dames die ik toch nergens meer terug kan vinden):

- Alexis ( vroeger prive Kelly, Lendelede)
- Rani (vroeger prive oostkamp en oostende)
- Lisa ( werkte in "the happy harlot" te zele)

Moest iemand toch nog weet hebben dat deze dames nog zouden ontvangen, laat mij maar iets weten 😉
Lisa van the Happy Harlot: altijd een waar plezier en een verrassing om heen te gaan :).
 
Zou me verbazen moest die stoppen.
Vermoedelijk duikt annaG wel ergens anders op in Europa.
Duitsland, Nederland of Spanje wsl...
Ja in Duitsland was ze eind vorig jaar 😉

Zou me verbazen moest die stoppen.
Vermoedelijk duikt annaG wel ergens anders op in Europa.
Duitsland, Nederland of Spanje wsl...
Heb ook niet gezegd dat ze gestopt is 😉
Tegen mij heeft ze gezegd dat ze waarschijnlijk niet meer terug komt naar Amazonia. Ze zou gaan naar Hasselt Bellissima maar dat is ook niet zeker
 
Jep, dat was daar. Ik denk dat het dan nog even verhuisd is (weet niet goed meer waar), maar 't was rap gedaan. Maar Lisa was jammie :).
Lisa en Noah waren daar extreem lekker. Lang geleden maar oh zo´n goede herinneringen... dergelijke goede dames vind je niet veel...

Heb ook niet gezegd dat ze gestopt is 😉
Tegen mij heeft ze gezegd dat ze waarschijnlijk niet meer terug komt naar Amazonia. Ze zou gaan naar Hasselt Bellissima maar dat is ook niet zeker
Hasselt is wel wat ver hoor zeg. En Duitsland al zeker! 😵
 
1. Satine90. Is ondertussen wel al een aantal jaren gestopt
2. Kim (hollandse meid) die in Gent ontving, die wil ik graag nog es terugzien...
3. Isabelle (Portugese die met regelmaat belgie komt bezoeken)
 
1. Xena/Louise
2. Molly (Brugge, nu in Brussel)
3. Naomi (Knokke)

Ook Mila (Prive Margot toen), Alyssa (Belladonna toen)zijn goede herinneringen

Gestopt: Lotte (Prive Margot een aantal jaar terug al), Sara (Roeselare, denk dat zij Belladonna is begonnen?)
Manuella, Mia en Valentina (Lamazonia 2019-2020)
 
Erika die in Zaffelare gewerkt heeft is dat niet Joke die ontvangt in camper in Oostakker nu
Denk dat niet ? Heb daar bijna iedereen gekend in Zaffelare ...

Is die nog werkzaam?
Erika, maar dan zij die gewerkt heeft in Zaffelare( ik ben de naam van het huis vergeten) of is dit iemand anders?
House off the little sins heette het in Zaffelare
 
Mijn top 3

1 - Zoé Oostende
2 -.Sharon Harelbeke
3 - Anissa (toen nog in Oostende)

Net buiten de top 3 gevallen, Linda enJenny allebei uit Doornik. (Linda intussen spoorloos en Jenny nog steeds actief en heeft hier een draadje lopen.)

Nog op mijn to do lijst en ik ga daar niet meer te lang mee wachten Xena en hopelijk eens Heavenly Nikky. Ook Tanja uit Nevele spreekt mij enorm aan.
 
Mijn top 3

1 - Zoé Oostende
2 -.Sharon Harelbeke
3 - Anissa (toen nog in Oostende)

Net buiten de top 3 gevallen, Linda enJenny allebei uit Doornik. (Linda intussen spoorloos en Jenny nog steeds actief en heeft hier een draadje lopen.)

Nog op mijn to do lijst en ik ga daar niet meer te lang mee wachten Xena en hopelijk eens Heavenly Nikky. Ook Tanja uit Nevele spreekt mij enorm aan.
Xena is inderdaad een echte aanrader. Je zal er geen spijt van krijgen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan