Top 3

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vind dat ook , ..er kan altijd iets tussenkomen...of je. Geraakt niet weg van thuis...😁
Ik vind dat wel spannend en leuk om enkele weken op voorhand te boeken. Zo heb je iets om naartoe te leven. Dan als de dag begint te naderen begin ik al wat gezonde spanning en verlangen te voelen. Dan kunnen de dagen niet snel genoeg gaan🙂
 
Ik vind dat wel spannend en leuk om enkele weken op voorhand te boeken. Zo heb je iets om naartoe te leven. Dan als de dag begint te naderen begin ik al wat gezonde spanning en verlangen te voelen. Dan kunnen de dagen niet snel genoeg gaan🙂
Dat weet ik , dat had ik vroeger ook bij Bianca , de avond na een afspraak maakte ik direct terug een volgende afspraak ,...iets om naar uit te kijken , maar wanneer het dan op het laatste moment niet kon doorgaan van haar , wat ook te begrijpen is , er kan vanalles gebeuren of tegenkomen...dan spijtig genoeg nog wat langer wachten
 
Ik vind dat wel spannend en leuk om enkele weken op voorhand te boeken. Zo heb je iets om naartoe te leven. Dan als de dag begint te naderen begin ik al wat gezonde spanning en verlangen te voelen. Dan kunnen de dagen niet snel genoeg gaan🙂
Ik plan dat ook altijd ruim op voorhand. Kan niet anders en is idd leuk om er naar uit te kijken. Soms plan ik wel eens een last minute in maar dan wel in de buurt. Maar dat gebeurt raar of zelden
 
Medunkt moet dit in een apart subforum, maar hierbij toch mijn bijdrage:
Mijn top 3 bestaat uit 3 gestopte dames (of dames die ik toch nergens meer terug kan vinden):

- Alexis ( vroeger prive Kelly, Lendelede)
- Rani (vroeger prive oostkamp en oostende)
- Lisa ( werkte in "the happy harlot" te zele)

Moest iemand toch nog weet hebben dat deze dames nog zouden ontvangen, laat mij maar iets weten 😉
Lisa, blonde dame idd ook één van mijn beste ervaring. Wie deze dame weet zitten mag mij gerust een pm sturen 😀

Dat weet ik , dat had ik vroeger ook bij Bianca , de avond na een afspraak maakte ik direct terug een volgende afspraak ,...iets om naar uit te kijken , maar wanneer het dan op het laatste moment niet kon doorgaan van haar , wat ook te begrijpen is , er kan vanalles gebeuren of tegenkomen...dan spijtig genoeg nog wat langer wachten
Jammer dat Bianca verdwenen is. Was een toppertje uit privéhuis Kelly te Lendelede.
 
Medunkt moet dit in een apart subforum, maar hierbij toch mijn bijdrage:
Mijn top 3 bestaat uit 3 gestopte dames (of dames die ik toch nergens meer terug kan vinden):

- Alexis ( vroeger prive Kelly, Lendelede)
- Rani (vroeger prive oostkamp en oostende)
- Lisa ( werkte in "the happy harlot" te zele)

Moest iemand toch nog weet hebben dat deze dames nog zouden ontvangen, laat mij maar iets weten 😉

Ik heb nog samen gewerkt met Alexis in Privé Kelly en je kan haar op heden terugvinden in Privé Bella Donna te Ardooie. 100% zeker dat het die Alexis is :D
Inderdaad super toffe!
Xxx
 
Medunkt moet dit in een apart subforum, maar hierbij toch mijn bijdrage:
Mijn top 3 bestaat uit 3 gestopte dames (of dames die ik toch nergens meer terug kan vinden):

- Alexis ( vroeger prive Kelly, Lendelede)
- Rani (vroeger prive oostkamp en oostende)
- Lisa ( werkte in "the happy harlot" te zele)

Moest iemand toch nog weet hebben dat deze dames nog zouden ontvangen, laat mij maar iets weten 😉
Heb 1 x bij die Rani geweest in Harelbeke, er een leuke tijd mee gehad , juist voor ze verdwenen was...jammer..
 
Ik bedoelde eigenlijk een andere Rani... een klein blondje van rond de 30 (nu dus vermoedelijk bijna 40) met een goddelijk kontje en heerlijke gfe skills.
 
Laatst bewerkt:
Ja hallo na vandaag wordt het moeilijk om een top 3 deze regio te vermelden. Maar als het dan echt moet. Ook al is elke date anders voor mij. zijn deze dames echt een voor een toppertjes. 1. Belle. 2. Xena ( zij weet waarom dit zo is ). 3. Sharon
 
Mijn top 3. Dames zijn intussen gestopt dus alvast mijn excuses hiervoor.
Brengt misschien voor anderen weer mooie herinneringen mee. ;-)

1) Evi (Blankenberge) wondermooie klassevolle Vlaamse jonge dame kreeg er nooit genoeg van. Was slecht korte tijd actief om haar studies te betalen. Nooit vergeet ik de teleurstelling op haar gezicht toen ik geen 3de maal kon klaarkomen. :)

2) Jennifer (Oostende) Geile Brugse die in Oostende werkte. Iedereen die ooit bij haar was zal haar nooit meer vergeten. Enkele malen gestopt en herbegonnen maar nu al een tijdje verdwenen.

3) Amina/ Maya (lendelede ?) zeldzame vriendelijke Afrikaanse met prachtig gespierd lichaam, grote harde tepels en een echte GFE.

Van de huidige dames die nog actief zijn zou ik voor Zoë (Oostende) gaan, ietsje te wild en dominant soms maar echt wel een toppertje.
 
Medunkt moet dit in een apart subforum, maar hierbij toch mijn bijdrage:
Mijn top 3 bestaat uit 3 gestopte dames (of dames die ik toch nergens meer terug kan vinden):

- Alexis ( vroeger prive Kelly, Lendelede)
- Rani (vroeger prive oostkamp en oostende)
- Lisa ( werkte in "the happy harlot" te zele)

Moest iemand toch nog weet hebben dat deze dames nog zouden ontvangen, laat mij maar iets weten 😉
Alexis : https://www.relaxationz.be/alexis
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan