Recensie Touch of Valentina 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

johannus

Vaste klant
125
28/06/23
136
7
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/the-touch-of-valentna.html
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ja en dan vraag ik mijzelf nu af waarom ik nooit eerder bij haar gepasseerd. ben
Evenzogoed snap ik niet dat er niets over haar geschreven is op dit forum of ik moet dat volledig gemist hebben en dat ze vroeger onder een andere naam werkte
Uit het eerste gesprek bleek dat ze al meerdere jaren ervaring heeft in verschillende salons in het Antwerpse. De laatste jaren werkt ze onafhankelijk in eigen woonst, dat had ik dus tot op heden niet gezien.
Beetje moeilijk om te beginnen waarom zij zo goed is of dat het zo goed klikte tussen ons. Bij binnenkomst valt direct op dat dit een heel warme persoonlijkheid is, supervriendelijk, je krijgt direct volle aandacht (geen gedoe met GSM om ondertussen nog andere klanten te berichten) en.. Ik vind haar mooi. Haar inrichting toont ook waar ze voor staat warm en met aandacht voor details. Uiteindelijk bleken we zoveel zaken gemeen te hebben dat we nog uren hadden kunnen praten. Ik had afgesproken voor 90 minuten, een poging tot tantrische ervaring zie ik niet zitten op minder dan dat maar aan de andere kant wist ik ook niet hoe het ging zijn en wat ze van mij zou denken dus beperkt tot 90 minuten bij eerste afspraak
haar massage.
zowel intense zachtheid en momenten van echt stevig op zo een moment duik ik weg en vergeet de wereld. ze gebruikt alles handen, BTB, massage met bovenbenen en billen en daarbij zoekt ze echt contact heel dicht bij
in het eerste deel kreeg ik de volle aandacht om uiteindelijk in een nogal heftig orgasme te eindigen.
Maar tijdens dit eerste deel was het ook duidelijk dat ze zelf ook hunkerde
Voorgesteld om de rollen te draaien voor het tweede deel waarbij ik de massage aan haar gegeven heb
Haar op dezelfde manier warmte gegeven en alle handeling buiten intiem in de massage verweven wat haar ook tot een nogal heftig orgasme bracht
uiteindelijk heel dicht tegeneen langzaam tot de wereld teruggekomen en nog uitgebreid gebabbeld een sessie die voor 90 minuten bedoeld was naar 2 uur gebracht (een volgende klant werd verwacht)
herhalingsgevaar 100 procent maar dan voor een sessie van meerdere uren dit is iemand waarbij een wederzijdse verwenning gebaseerd op warmte en aandacht binnen massage/ tantrische ervaring mogelijk is.
 
Was wel onder de indruk van deze dame mede door de recensie van Johannes.
Gisteravond naar Antwerpen gereden had prima whatsapp contact gehad met deze dame. Aangekomen in de straat gebeld…………
Niets niemand kreeg voicemail.
Later die avond opeens een bericht dat ze voor Asma in het ziekenhuis was. Mmmmm
Vreemd ben wel bezorgd of de enige receptie die er nu over deze dame staat wel klopt.
Kortom let op!
 
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na de recensie gelezen te hebben van Johannus was ik ook wel benieuwd. Mede indachtig dat de dame nog niet besproken was.

Afspraak maken ging zeer gemakkelijk. Ontvangt in een zeer mooi appartement, smaakvol ingericht. Zij is, naar mijn smaak A beauty. Even plaatsnemen in zetel, drankje aangeboden en afrekenen. Daarna naar de slaapkamer, ook die is proper, mooi en sfeervol ingericht. Daar mag je je uitkleden, en begeleidt ze je naar de douche.
Als je dan terugkomt in de massage ruimte stond ze me naakt op te wachten. Ja ze is een schoonheid.
De massage zelf is meer dan degelijk. Het fijne is dat ze tijdens heel de massage haar lichaam gebruikt. Ze noemt het zelf bodysliding, wel ik heb nog nooit zo een B2B gehad. Ze kronkelt over je heen, ik was echt aangenaam verrast. Je mag ze ook respectvol aanraken. Na het hoogtepunt komt ze nog even innig naast je liggen. Afsluitend nog een douche waar ze mijn rug waste. Nog een kus ter afscheid.
Wat mij betreft een zeer aangename massage, met groot herhalingsgevaar. Maar zal nog wat moeten sparen, want ze is wel prijzig.
 
Na de recensie gelezen te hebben van Johannus was ik ook wel benieuwd. Mede indachtig dat de dame nog niet besproken was.

Afspraak maken ging zeer gemakkelijk. Ontvangt in een zeer mooi appartement, smaakvol ingericht. Zij is, naar mijn smaak A beauty. Even plaatsnemen in zetel, drankje aangeboden en afrekenen. Daarna naar de slaapkamer, ook die is proper, mooi en sfeervol ingericht. Daar mag je je uitkleden, en begeleidt ze je naar de douche.
Als je dan terugkomt in de massage ruimte stond ze me naakt op te wachten. Ja ze is een schoonheid.
De massage zelf is meer dan degelijk. Het fijne is dat ze tijdens heel de massage haar lichaam gebruikt. Ze noemt het zelf bodysliding, wel ik heb nog nooit zo een B2B gehad. Ze kronkelt over je heen, ik was echt aangenaam verrast. Je mag ze ook respectvol aanraken. Na het hoogtepunt komt ze nog even innig naast je liggen. Afsluitend nog een douche waar ze mijn rug waste. Nog een kus ter afscheid.
Wat mij betreft een zeer aangename massage, met groot herhalingsgevaar. Maar zal nog wat moeten sparen, want ze is wel prijzig.
Ja ik denk dat ze achteraf gezien bij mij een foutje heeft gemaakt met haar prijs
In het begin zei ze als je komt voor 90 minuten dan is dat voor de massage dwz je bent dan met alles 1 uur en 40 minuten binnen.
Het is niet echt een klokkijker want het moment van binnenkomst en weer buiten staan bleek dat ik uiteindelijk 2 uur binnen geweest. Waarom ze 220 aanrekende ipv 240, dat zou immer de te verwachten prijs zijn op basis van 160 per uur, is mij niet duidelijk waarschijnlijk een foutje.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan