trans dvp pijpen zc tot einde

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jdertiger

Newbie
1
14/12/22
0
hallo

ik loop al even met de fantasie om een trans dvp te pijpen zc tot einde.
het is iets voor mezelf dat ik moet geprobeerd hebben.

natuurlijk zijn hier risico's aan verbonden. het gevoel zegt om te doen, het verstand zegt om thuis te blijven ☺️
moeilijke tweestrijd!

wat zijn jullie ervaringen/tips/adviezen?

bedankt

Als het iets is, zoals je zegt, voor jezelf geprobeerd moet hebben, heb je eigenlijk zelf het antwoord al gegeven.
Volgens mij kan niemand hier een zinnig advies over geven. Je moet voor jezelf bepalen of je de risico's wil aanvaarden, of je fantasie gewoon voor een fantasie laten.

Ik heb geen ervaring met transen en voel er ook weinig voor. Ieder zijn ding, zeg ik dan maar. Maar ik kom regelmatig in DL en daar is CIM eigenlijk wel gemeengoed. Staat vaak op de menukaart als "Fransösisch mit aufname". Kost een paar tientjes extra en dat heb ik er zeker voor over. Ik heb er eigenlijk in al die jaren nooit negatieve gevolgen van ondervonden. Alles wat ik heb opgelopen (2x) was in NL. En dat is ook al jaren geleden, waarvan 1 x betaald. Ik weet ook niet goed of je bij een trans een hoger risico loopt. Ik kan het me slecht voorstellen maar ga op dát punt zeker niet op mijn (on)ervaring af.......

Als dit je fantasie is, doen.

Terug
Bovenaan Onderaan