Trans/Shemale in SS Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heeft er iemand recent ervaring met de trans/shemale op laatste raam in de Vingerlingstraat? Ze is van Antwerpen.
Ben wel benieuwd. Thx! D.
Achteraan links, schuin tegenover peepshow? Dat is Gina( niet de Gina van Villa Tinto) werd hier al besproken.
Achteraan links, schuin tegenover peepshow? Dat is Gina( niet de Gina van Villa Tinto) werd hier al besproken.
 
Ik was dinsdagavond nog eens op wandel. Nicoletta was aanwezig. Twee ramen links van haar staat er een blonde shemale die nogal veel moeite doet om u binnen te lokken iemand ervaring? En het pand links stonden er een met zwart haar denk eerder tv en een voor mij totaal onbekende blonde iets steverige. Zelfde vraag iemand ervaring?
 
Ik was dinsdagavond nog eens op wandel. Nicoletta was aanwezig. Twee ramen links van haar staat er een blonde shemale die nogal veel moeite doet om u binnen te lokken iemand ervaring? En het pand links stonden er een met zwart haar denk eerder tv en een voor mij totaal onbekende blonde iets steverige. Zelfde vraag iemand ervaring?
Waar?
 
Laatst bewerkt:
ik had het over Maleena uit de SS49....
Indien Malleena niet aanwezig is , wie heeft er recente ervaring met Vicky uit de SS1,,??
Blijkbaar biedt ze een service All In aan voor 200 euro.....
Iemand daar am ervaring mee??

Ik denk dat het over haar gaat, kijk hier eens
 
Hoe is de bezetting nu overdag wat betreft shemales in het skw? Ik zit er aan te denken er morgen naar toe te gaan. Ik wilde eigenlijk naar Amber op linkeroever maar die kon helaas niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan