Trans/Shemale voor beginners

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Toch knap hoe ze het kunnen maken, zou eens een keer door rondreis door Nederland moeten doen, ik geloof dat Bassie dan niet voor zichzelf in kan staan.
Als je de tekst leest snapje niet hoe sommige reageren, ik vind het erg knap en stoer om afscheid te nemen van je lid.
is toch niks stoer aan, denk dat meisjes, eender is welk lichaam ze geboren zijn blij zijn dat dat ding weg is ... heb wel horen vertellne dat het de eerste dagen best een pittig gevoel is, had vroeger iemand in sint niklaas die ook full op was ;)
 
Mijn eerste keer was met Lolita ( een jonge trans , uit Peru komt ze, maar ik las ergens ook dat ze zegt dat ze uit Spanje komt ) Vermits het mijn eerste keer was erg beperkt gehouden - ze was erg lief en zacht. Communicatie in beperkt Engels. Kust niet op de mond.
Klein geschapen en mooi glad geschoren - een mooi slank lichaam. Zou haar zeker aanraden voor een eerste keer. Ze gebruikt nu een andere naam Rosi
Ze ontving in een mooi dakappartement ( studio in het centrum van de stad ). Ze had toe ik ging ( 2 jaar geleden ) geen boezem maar dat deed niet af aan de ervaring - wel voor de rest heel vrouwelijke trans ; werkt zelfstandig en had wel een veilig gevoel tijdens mijn bezoek. Wat mij betreft zou ik voor eerste keer terug naar haar toe gaan .
 
voor passieve dames die echt er vrouwelijk uitzien, zijn Evangeline en Ala aanraders, zeer goede service (tongzoenen enzo) kortom gfe experience bij beide. Je kan hun pijpen moest je willen, vinden ze beiden wel leuk maar ze kunnen/willen niet toppen. Maar zoals ik begrepen heb is dat geen probleem voor jou
 
voor passieve dames die echt er vrouwelijk uitzien, zijn Evangeline en Ala aanraders, zeer goede service (tongzoenen enzo) kortom gfe experience bij beide. Je kan hun pijpen moest je willen, vinden ze beiden wel leuk maar ze kunnen/willen niet toppen. Maar zoals ik begrepen heb is dat geen probleem voor jou
Hoi! Heb jij misschien links van deze dames? Dank alvast!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan