Trans/Shemale voor beginners

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

plenders

Wandelaar
Forumpionier
73
13/07/21
14
1
Ik ben op zoek naar een eerste ervaring met een TS/Shemale waarbij mijn voorkeur uitgaat naar een eerder bottom shemale met zoveel mogelijk vrouwelijke kanten: grote borsten en een zo vrouwelijk mogelijk uiterlijk en stem. Ik wil haar neuken maar niet andersom. Ik wil dat ze me pijpt maar niet andersom. Wat ik wel wil is haar speelgoed in mijn handen nemen (heb nog nooit een andere lul vastgehad en ben niet bi dus zou dat ook niet kunnen bij een man).

Ik prefereer een zachte aanpak (nog geen ervaring), tongzoenen vind ik enorm belangrijk.

Anaal neuken zou voor mij ook een eerste keer zijn.
Welke trans in regio Antwerpen raden jullie aan?
 
Het is altijd moeilijk om iemand aan te raden - de ervaring is biji edereen telkens anders. belangrijkste is dat de klik er is en dat merk je maar wanneer je iemand probeert. Wanneer het dan klikt, dan gebeurt er iets magisch, zoals "op aanvraag" zegt. Belangrijk is om in het begin goed je grenzen mee te geven, zodat de dame weet wat kan en wat niet kan.
Ik hou zelf meer van dominante transen, zoals Marylin in Villa Tinto.
Bij Laura (https://www.redlights.be/prive-ontv...ns-colombian-25cm-real-active-and-pasive.html) ben ik nog niet geweest maar volgens recensies op het vroegere Hookers.nl is ze heel goed met beginners en is ze heel lief. Misschien eens proberen?
 
Niet helemaal wat de vraagsteller zoekt, maar misschien toch het vermelden waard:


Zoals de advertentie zegt: dit is een transvrouw, dus als je echt de penis van de "dame" van belang vindt dan is deze buiten categorie.

Maar persoonlijk trekt deze me aan omdat je "weet" dat je niet met een vrouw bezig bent maar uiterlijk is dat toch wel zo. En anaal is dus zeker mogelijk (zo niet standaard), en je kan een "kunstmatig poesje" uitproberen: dat is ook wel iets speciaal op het lijstje denk ik ;)

Verder lijkt ze voor veel in, zowel GFE als wat meer kinky stuff en ik herinner me vanop hookers dat je haar ook wel stevig onder handen kon nemen.
Prijzen zijn zeer democratisch als je alles mee in rekening neemt. Waar kan je PZC + anaal doen zowel in GFE als "beuken" voor een half uurtje aan 100€?

Twee zaken die me tegen houden: roken en de optie NZC. Ik weet het, niks is 100% veilig, maar een dame die ook NZC doet stoot me tegelijk ook wel wat af...
 
Niet helemaal wat de vraagsteller zoekt, maar misschien toch het vermelden waard:


Zoals de advertentie zegt: dit is een transvrouw, dus als je echt de penis van de "dame" van belang vindt dan is deze buiten categorie.

Maar persoonlijk trekt deze me aan omdat je "weet" dat je niet met een vrouw bezig bent maar uiterlijk is dat toch wel zo. En anaal is dus zeker mogelijk (zo niet standaard), en je kan een "kunstmatig poesje" uitproberen: dat is ook wel iets speciaal op het lijstje denk ik ;)

Verder lijkt ze voor veel in, zowel GFE als wat meer kinky stuff en ik herinner me vanop hookers dat je haar ook wel stevig onder handen kon nemen.
Prijzen zijn zeer democratisch als je alles mee in rekening neemt. Waar kan je PZC + anaal doen zowel in GFE als "beuken" voor een half uurtje aan 100€?

Twee zaken die me tegen houden: roken en de optie NZC. Ik weet het, niks is 100% veilig, maar een dame die ook NZC doet stoot me tegelijk ook wel wat af...
Toch knap hoe ze het kunnen maken, zou eens een keer door rondreis door Nederland moeten doen, ik geloof dat Bassie dan niet voor zichzelf in kan staan.
Als je de tekst leest snapje niet hoe sommige reageren, ik vind het erg knap en stoer om afscheid te nemen van je lid.
 
Toch knap hoe ze het kunnen maken, zou eens een keer door rondreis door Nederland moeten doen, ik geloof dat Bassie dan niet voor zichzelf in kan staan.
Als je de tekst leest snapje niet hoe sommige reageren, ik vind het erg knap en stoer om afscheid te nemen van je lid.
Ik snapte even je reactie niet maar toen zag ik haar profiel... dat stond er allemaal niet op de laatste keer dat ik het bezocht... inderdaad wel heel erg!
 
Ik ben op zoek naar een eerste ervaring met een TS/Shemale waarbij mijn voorkeur uitgaat naar een eerder bottom shemale met zoveel mogelijk vrouwelijke kanten: grote borsten en een zo vrouwelijk mogelijk uiterlijk en stem. Ik wil haar neuken maar niet andersom. Ik wil dat ze me pijpt maar niet andersom. Wat ik wel wil is haar speelgoed in mijn handen nemen (heb nog nooit een andere lul vastgehad en ben niet bi dus zou dat ook niet kunnen bij een man).

Ik prefereer een zachte aanpak (nog geen ervaring), tongzoenen vind ik enorm belangrijk.

Anaal neuken zou voor mij ook een eerste keer zijn.
Welke trans in regio Antwerpen raden jullie aan?
hey misschien moet je deze proberen https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/now-sexy-shemalle-very-bautifull-activa.html
ben ook op zoek naar een eerste ervaring
 
Ook wel benieuwd naar. Wat een beauty! Laat je achteraf iets weten?
Manow was ook mijn eerste. Duur maar haar prijs voor mij zeker waard (zie recensie). Ik heb er wel van geleerd dat TS'en mijn seksueel ding niet zijn, maar zelfs met dat besef was het een heel leuke ervaring met een heel toffe en erg aantrekkelijke dame.
 
Ik zou Schipperskwartier aanraden... niet vreselijk duur en vrij basic. Ik heb er steeds goede ervaringen gehad... Maar vraag me niet met wie allemaal :D
 
Als je een eindje wil rijden, is Mia in Leuven heel zeker een aanrader. Heeft geen borsten, maar oogt wel heel vrouwelijk. Had er ook mijn eerste ervaringen. Moet echt nog eens teruggaan.
 
Als je een eindje wil rijden, is Mia in Leuven heel zeker een aanrader. Heeft geen borsten, maar oogt wel heel vrouwelijk. Had er ook mijn eerste ervaringen. Moet echt nog eens teruggaan.
Ik vind Mia top maar wel wat groot geschapen voor een beginner... Ik zou eerder een thaise nemen als eerste
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Fijne Internationale Dag v/d Sekswerker!

Partners

Forum statistieken

Onderwerpen
38.411
Berichten
747.549
Leden
34.399
Nieuwste lid
Stevegmond
Terug
Bovenaan Onderaan