Transgender die stiekem foto's maken.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Alleen al dat ze berichten aan het sturen zijn terwijl jij ze pijpt is al te erg voor woorden. Ze kunnen ook iemand laten meekijken door videobellen via WhatsApp of Facebook Messenger. Dat gebeurd ook. Staat die aan de andere kant je uit te lachen. Maar je fotograferen en filmen kan ook.
 
Beeldbellen tijdens de sex gebeurt regelmatig. Vaak om gedag te zeggen en soms een virtueel sexfeestje (two way). Soms komt er nav het gesprek nog iemand bij of gaan we op bezoek.

Ik ervaar dit allemaal als best geil en redelijk onschuldig.

Maar ja ik ben ook zo gek om regelmatig contact te onderhouden, op hun feestjes te worden uitgenodigd en meer persoonlijke dingen.
 
Laatst bewerkt:
Ja ik kan dit bevestigen ik Kwam 1 van de dames tegen buiten het wandelen en ze had intresse in mij en nodigde me uit, dit ging een tijdje en nadat ik haar mijn nummer had gegeven. Stuurde ze me een screen shot van een app waar ik geregistreerd was als wandelaar, met all mijn details en ze zij praat nooit meer met me en ik blok je ik had geen idee dat ze al deze gegevens hebben...dit is link want de toegang tot deze I formatie is natuurlijk ook gedeeld met meer sinistere figuren...pas op zou ik zeggen...
 
En ook je kunt zeggen ik ben single en verander mijn nummer met de huidige technologien gezichts herkenning is makkelijk en jij bent het vergeten in 3 jaar en gelukkig getrouwd met een meisje en nu krijgt zij email met foto's en berichten als of het gisteren is gebeurd leg dat maar uit...
 
Ik denk dat degene die hier luchtig over denken toch moeten oppassen als ik bovenstaand stukje lees.
Je zal inderdaad maar 10 jaar later getrouwd zijn met kinderen die ineens zien dat papa een shemale pijpt of iets dergelijks. Lastig uit te leggen. Ik moet erbij zeggen dat de lust om op pad te gaan wel vergaat. Het zal je maar gebeuren.
 
Hey Jerom volledig met je eens ik heb nog niet uitgevonden wat de applicatie is die ze gebruiken maar het is uit de screenshots Spaans talig maar dat kan een instelling geweest zijn sindsdien heb ik een burn nummer voor dit maar je hebt wel het probleem dat er geen weg is om deze informatie verwijderd te krijgen zo voor newbies, gebruik nooit je echte tel en als ze een telefoon close hebben vraag de meid in kwestie om het even weg te leggen voordat je begint...en les stuur nooit foto's of video's van jezelf..
 
Ik ben wel blij dat Bassie dit topic gemaakt heeft want dit is iets waar je niet gauw opkomt als je een shemale bezoekt. Een niet shemale dvp bezoeken voor je relatie ofzo wordt als een foutje gezien. Dronken binnen gestapt bla bla maar een shemale is van een andere orde. Je wordt als freak bestempelt en tenzij je Florence Nightingale als vriendin of vrouw hebt ben je zwaar het lul.
 
Ook een keer meegemaakt dat een DVP een foto van me nam. Ze had muziek aangezet op haar mobiel. Zo houden ze subtiel te tijd bij overigens. We waren lekker bezig, zij bovenop, toen ze zogenaamd haar playlist wilde aanpassen. Maarja, als het geluid van je telefoon aanstaat dan hoor je hem een foto nemen. Ik zal lekker in m'n flow en daarna was ik het alweer vergeten, bijzonder wat een orgasme met je kan doen, dus ook niet meer bij haar aangekaart. Op zich heb ik er geen moeite mee maar dan had ik ook een foto van haar willen hebben. Of van ons tweeën.
Sindsdien film ik haar stiekem. Let's call it even.
 
De meningen zijn erg verdeeld, in die zin dat het van je persoonlijke situatie afhangt of je dit als schadelijk beschouwt of niet.

Ik zie ergens wel een parallel met dates, ongeacht gender, die een foto vragen vooraleer ze afspreken: ook al kan dat evengoed een onschuldige check zijn, eens de foto in hun bezit is ben je de controle kwijt. En als het uitkomen van dit soort activiteiten schadelijk is voor je, dan denk je beter twee keer na.

Ik twijfel al heel lang om af te spreken met https://www.girlsreview.nl/threads/manow-boutersem.23/ maar haar verzoek om een foto is voor mij nogo. En ze is zeker niet de enige die me hier al om vroeg. Oh en voor wie het opwerpt: videocall blijkt dan voor hen nogo. Dus die foto... dubbel gevoel hoor.

Los daarvan, on topic: zonder expliciet akkoord van alle betrokkenen beeldmateriaal vastleggen tijdens een date is niet alleen bijzonder onrespectvol, het is ook gewoon strafbaar (en terecht). Zoals iemand anders reeds aanhaalde: daar komen soms drama`s van. Er zijn al genoeg mensen die er een eind aan maakten omdat 1 naaktfoto een eigen leven is gaan leiden...
 
Dat ze info delen is vaak een feit. Heel vaak is het een rondreizend circus en wordt bijvoorbeeld de telefoon gewoon doorgegeven aan de volgende of ze werken samen.
Ik check de kamer wel altijd vluchtig voor camera's maar als het goed verstopt zit zie je het niet natuurlijk.
Daarnaast heb ik zelf wel paar keer filmpjes opgenomen tijdens de daad maar wel met toestemming.
Verder misschien als tip, ik neem nooit m'n portemonnee met pasjes en id mee naar binnen. De kleren aan m'n lijf en contant geld, meer niet. Zo kunnen ze ook niet m'n id stiekem fotograferen als ik in de douche sta
 
Ik twijfel al heel lang om af te spreken met https://www.girlsreview.nl/threads/manow-boutersem.23/ maar haar verzoek om een foto is voor mij nogo. En ze is zeker niet de enige die me hier al om vroeg. Oh en voor wie het opwerpt: videocall blijkt dan voor hen nogo. Dus die foto... dubbel gevoel hoor.

Stuur gewoon een foto van iemand die op jou lijkt, doe ik ook altijd als ik t niet vertrouw.


En als ze zegt als je er bent: "you dont look like the picture" zeg je gewoon dat het een oude foto is ofzo. Je bent dan toch al binnen dus zal ze niet zo moeilijk doen.
 
Stuur gewoon een foto van iemand die op jou lijkt, doe ik ook altijd als ik t niet vertrouw.


En als ze zegt als je er bent: "you dont look like the picture" zeg je gewoon dat het een oude foto is ofzo. Je bent dan toch al binnen dus zal ze niet zo moeilijk doen.
Ik moet dus snel aan de slag om mijn dubbelganger online te gaan zoek voor foto
 
Stuur gewoon een foto van iemand die op jou lijkt, doe ik ook altijd als ik t niet vertrouw.


En als ze zegt als je er bent: "you dont look like the picture" zeg je gewoon dat het een oude foto is ofzo. Je bent dan toch al binnen dus zal ze niet zo moeilijk doen.
een foto vinden van iemand die op mij lijkt is toch lastiger als ik dacht.
 
Ik lees hier dingen over niet je echte telefoon gebruiken,

Het is vrij simpel; koppel je nummer natuurlijk niet op publieke services. Denk aan Google (Gmail), Facebook of online ergens gepubliceerd. Google je eigen nummer eens zou ik zeggen - dat is in een nutshell hoeveel informatie je eruit halen kunt. En meer ook niet. Er bestaan geen apps die openlijk gegevens verstrekken van een abonnementhouder - dat is alleen aan opsporingsinstantie(s) zoals politie of justitie weggelegd.
 
Ik lees hier dingen over niet je echte telefoon gebruiken,

Het is vrij simpel; koppel je nummer natuurlijk niet op publieke services. Denk aan Google (Gmail), Facebook of online ergens gepubliceerd. Google je eigen nummer eens zou ik zeggen - dat is in een nutshell hoeveel informatie je eruit halen kunt. En meer ook niet. Er bestaan geen apps die openlijk gegevens verstrekken van een abonnementhouder - dat is alleen aan opsporingsinstantie(s) zoals politie of justitie weggelegd.

Is waar wat je zegt, maar een ander nummer gebruiken gaat niet zozeer over anonimiteit maar des te meer over dat stuk van je leven gescheiden houden van de rest. Kom je dan nog een stalker tegen / ongevraagd berichtjes krijgen etc: heb je op een ander nr eigenlijk geen last van.

Maar we wijken af van het onderwerp.


 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan