enige weken geleden bij Trixy langsgeweest en nu maar tijd gevonden om een recensie te schrijven.
Trixy is een mooie frisse verschijning. Geen femme fatale maar eerder het stoute buurmeisje dat weet dat mannen voor haar vallen. Ik begrijp dus dat er zoveel positieve reacties komen op dit 'draadje'. enkele van mijn bevindingen zijn (maar je weet... les goûts et les couleurs...):
haar borstjes zijn inderdaad niet groot maar in mijn geval liever zo dan van die opgepompte silicone borsten. Ze zijn trouwens helemaal niet zo gevoelig, zoals sommigen hier beweren, je mag er gerust aan zuigen en tasten. Het probleem is eerder dat ze beiden een piercing hebben en daar heb ik het minder mee.
Ze kan heerlijk pijpen en kijkt je voortdurend aan, zodat je na een tijd de indruk hebt, dat het uit een draaiboek komt. Ook dit kan weer aan mij liggen.
Bij het neuken, gaat ze er vol voor en ze kan wel wat hebben. Natuurlijk binnen de door haar aangegeven grenzen maar het is zeker geen 'porseleinen' vrouw.
Ze is correct, vriendelijk, lief en intelligent en toch miste ik iets. Ik kan moeilijk zeggen wat juist. Was er geen klik? Qua babbel/gesprek was het zeker geen probleem want dat ging vlot zonder dat ze 'babbelziek' is. Haar figuur was voor mij fantastisch dus alle boxes waren afgecheckt en toch was het achteraf niet je dat.
Ik heb er een hele tijd over zitten nadenken en ik blijf als minpunt (voor mezelf) terugkomen op het feit dat er geen echte klik was en dat ze soms wat veel volgens een vast stramien werkt dus in mijn geval had ik beter 1 uur afgesproken met haar ipv 2. Dan had het misschien minder opgevallen.
er staan sterren bij het vakje 'anaal bij klant' en 'anaal bij sekswerker'. Dat is niet gebeurd tijdens onze afspraak maar ik kreeg deze rating niet weg. (kan de moderator deze verwijderen?) // Edit Mod. Opgelost
voilà , jullie doen ermee wat je wilt