WHEM TS Celess Caramell

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja. En het viel mij vies tegen..
Het was fijn dat ze NL spreekt maar ze is onwijs passief en behandelde mij als een verplicht nummertje.
Had het aan moeten zien komen door het appcontact, wat al super zakelijk was. Terwijl ik echt mn best deed om lief te zijn maar uiteindelijk was het mijn geld niet waard.
Ja, ze is echt lekker. Maar de passieve houding en ongeïnteresseerdheid compenseert het goede van de date.
Afrader dus. 3/10.
 
Jaar of 6 geleden heb ik nog goede ervaring met haar gehad. Destijds was ze nog een stuk slanker maar wel met onwijs mooie rondingen. Daarnaast was ze toen ook nog actief als versa met een heel mooi (groot en dik) exemplaar. Behandeling van haar kant was ook meer dan aardig, meer in GFE richting. Jammer dat het niet zo is gebleven.
 
Ja. En het viel mij vies tegen..
Het was fijn dat ze NL spreekt maar ze is onwijs passief en behandelde mij als een verplicht nummertje.
Had het aan moeten zien komen door het appcontact, wat al super zakelijk was. Terwijl ik echt mn best deed om lief te zijn maar uiteindelijk was het mijn geld niet waard.
Ja, ze is echt lekker. Maar de passieve houding en ongeïnteresseerdheid compenseert het goede van de date.
Afrader dus. 3/10.
Wat verwacht je dan, ze is full-bottom en wilt behandelt worden als een vrouw. Als je lonkt naar een pik zit je bij haar verkeerd.

Ik ben al meerdere malen bij haar geweest en kom als dominante man goed aan mijn trekken. Ze geniet van een ruige aanpak en gaat er echt lekker in mee. Daarnaast ga je types met haar uiterlijk niet snel vinden. Perfect lichaam, gezicht en stem(ook vrouwelijk) wat ik als hetero belangrijk vind. Ik geef toe dat het appcontact op het begin zakelijk en kort was, maar in het echt hadden we het daar nog even over. Ze zei dat ze van de 2-3 serieuze mensen 200 neppertjes krijgt die tig vragen stellen. Logisch dat ze dan kort en zakelijk is totdat je voor de deur staat. Daarnaast mannen die toch weer naar haar pik gaan grijpen ookal staat er duidelijk bottom/passief in haar tekst. Dan begrijp ik het wel als ze je snel weg wilt hebben.
 
Als je lonkt naar een pik zit je bij haar verkeerd.

Daarnaast mannen die toch weer naar haar pik gaan grijpen ookal staat er duidelijk bottom/passief in haar tekst. Dan begrijp ik het wel als ze je snel weg wilt hebben.

Dat ze bottom is wil toch nog niet zeggen dat je niet aan haar pik mag komen? Ze wil zelf niet neuken maar aanraken mag toch wel neem ik aan..
 
Hi lieverd met Celess ik ben een heel lieve trans en geef de beste service kom en je zal
Zeker geen spijt van krijgen ik ben full bottom je kan me wel pijpen maar neuken doe ik niet !! Ben meer van de gfe en gewoon lekker onderdanig zijn ik zal zeker verandering in doen als
Ik wat fout deed @Henkietop bedankt schat we zien elkaar snel weeer jij weet wie ik ben gelukkig xx
 
Aanbevolen! Wel herkenbaar dat ik eerst ook wat moeite had met kennis kunnen maken maar begreep later wel dat het wantrouwen komt door veel fakers die reageren. Sinds het gelukt is geen enkele spijt van en alleen maar goede ervaringen, gedurende een aantal jaar inmiddels en meerdere keren per jaar (ook al werkt ze niet altijd) in Amsterdam, Rotterdam en vroeger Utrecht. Beste booty die er is (zacht, rond en enorm) voor een lekker lange massage met olie en gezellig en respectvol contact opgebouwd in de loop der jaren. Net zo lekker in het echt als op de foto's trouwens
 
Jaar of 6 geleden heb ik nog goede ervaring met haar gehad. Destijds was ze nog een stuk slanker maar wel met onwijs mooie rondingen. Daarnaast was ze toen ook nog actief als versa met een heel mooi (groot en dik) exemplaar. Behandeling van haar kant was ook meer dan aardig, meer in GFE richting. Jammer dat het niet zo is gebleven.
Hi juliusc ik ben nog steeds de lieve trans van 6 jaar geleden xx
 
Misschien is hij niet echt asielzoeker. Hij kan ook drukke baan of goedlopende bedrijf hebben. Hij is misschien goed in multi-tasking.😉
Hi Alex Al deze reviews zijn echt van vaste klanten ik heb veel vaste klanten maar heel veel zijn discreet en die weten niet van reviews schrijven enzo snap je maar wat ik je kan garanderen dat ik me werk met plezier doet klopt dat ik kort bent aan de telefoon omdat er heel veel fakers bellen snap je daar word je moe van maar in echt persoon zal ik je goed behandelen en de beste service geven die kan om je blij te laten gaan !!
 
Ik kijk uit naar de eerstvolgende recensie van een lid dat niet op dezelfde dag een bericht schrijft als waarop hij een account aanmaakt.

P.s. Celess, leuk dat je weet welke gebruikersnamen je vaste klanten gebruiken om je te reviewen. Ik zal me ook bij je kenbaar maken met mn gebruikersnaam, maar je kunt het ook aan mn dreadlocks herkennen. Groetjes xx
 
Nou ik heb alleen maar goede ervaringen met celess goeie service doet alles wat ik der advertentie staat eenmaal binnen wist niet wat ik zag was een mooie ts en gaf me de juiste aandacht lekker onderdanig dus goeie ruige sexy en een top pijpbeurt te krijgen kan niet wachten tot ze weer in de beurt is zodat we samen we lekker los kunnen gaan
 
Nou ik heb alleen maar goede ervaringen met celess goeie service doet alles wat ik der advertentie staat eenmaal binnen wist niet wat ik zag was een mooie ts en gaf me de juiste aandacht lekker onderdanig dus goeie ruige sexy en een top pijpbeurt te krijgen kan niet wachten tot ze weer in de beurt is zodat we samen we lekker los kunnen gaan
Klopt. Jij verschijnt ook weer uit een of ander hol met je vandaag aangemaakt account
 
Hi @Jantjebeton mijn excuses als ik zo over kwam zo ben ik totaal niet
Ik ben heel lief maar op een dag bellen zoveel fakers dat ik gewoon opgeef x
Het kan mij oprecht niet schelen of er fakers zijn of niet.
Als iemand echt zijn best doet om jou een berichtje te sturen met daarin zijn wensen, een leuke aanmoediging/reden, veel emoticons en complimenten.. en jij stuurt alleen " ok " terug, met daarna een standaard berichtje over je adres, ben je in mijn ogen absoluut niet lief ( om nog maar te zwijgen over wat je dan wel bent, op dat moment).

En daarnaast ben ik hier ook niet de enige die dit denkt. Dus doe niet alsof het een incident is geweest. Dit is bijna structureel te noemen.

Kan nog veel meer zeggen over een keer dat ik, alsnog, met je wilde afspreken want wilde je een 2e kans geven (verdient iedereen). Ik plots naar mn werk moest om mn auto te wisselen en jij mij om "tijdsverspilling" meteen had geblokt, terwijl je mij niet uit liet praten en daardoor niet wist dat het maar 5 min extra zou duren.

Nee Celess... je kan proberen iedereen om te praten hier. Maar jouw acties zijn echt niet oké.

Iemand zo behandelen die tijd in jou stopt om je te pleasen en veel geld uitgeeft om jou te zien.. shame on you.

Er zullen vast tevreden klanten bij jou langskomen. En fijn voor hun en voor jou.
Maar als er iemand hier fake is, ben jij het wel.
 
Ik vind het jammer om te horen dat zoveel mensen een nare ervaring hebben gehad met Celess ik heb haar vorig jaar 3 keer bezocht en alle bezoeken waren goed voor mij is een bezoek zeker voor herhaling vatbaar
 
Ik kijk uit naar de eerstvolgende recensie van een lid dat niet op dezelfde dag een bericht schrijft als waarop hij een account aanmaakt.

P.s. Celess, leuk dat je weet welke gebruikersnamen je vaste klanten gebruiken om je te reviewen. Ik zal me ook bij je kenbaar maken met mn gebruikersnaam, maar je kunt het ook aan mn dreadlocks herkennen. Groetjes xx
Het kan mij oprecht niet schelen of er fakers zijn of niet.
Als iemand echt zijn best doet om jou een berichtje te sturen met daarin zijn wensen, een leuke aanmoediging/reden, veel emoticons en complimenten.. en jij stuurt alleen " ok " terug, met daarna een standaard berichtje over je adres, ben je in mijn ogen absoluut niet lief ( om nog maar te zwijgen over wat je dan wel bent, op dat moment).

En daarnaast ben ik hier ook niet de enige die dit denkt. Dus doe niet alsof het een incident is geweest. Dit is bijna structureel te noemen.

Kan nog veel meer zeggen over een keer dat ik, alsnog, met je wilde afspreken want wilde je een 2e kans geven (verdient iedereen). Ik plots naar mn werk moest om mn auto te wisselen en jij mij om "tijdsverspilling" meteen had geblokt, terwijl je mij niet uit liet praten en daardoor niet wist dat het maar 5 min extra zou duren.

Nee Celess... je kan proberen iedereen om te praten hier. Maar jouw acties zijn echt niet oké.

Iemand zo behandelen die tijd in jou stopt om je te pleasen en veel geld uitgeeft om jou te zien.. shame on you.

Er zullen vast tevreden klanten bij jou langskomen. En fijn voor hun en voor jou.
Maar als er iemand hier fake is, ben jij het wel.
Waarom ga jij een heel chatcontact aan met een dame van plezier? Je komt toch voor je behoeftes, het is toch geen lexa.nl? Het gepraat kan in de tijd waar je voor afrekent. Ik kom bij meerdere dames en heb er geen een horen zeggen dat ze blij wordt van 100 whatsapp berichten.
 
Paar jaar geleden ook meerdere keren bezocht en geweldige ervaring met haar gehad. Ze heeft voor mij het perfecte figuur en heel vrouwelijk.

Helaas was ze niet altijd online en haar naam is veranderd waardoor ik niet wist of ze nog actief was maar wil haar zo SNEL mogelijk weer bezoeken als ik in de buurt ben. En zal dan zeker verslag doen ik hoop dat er niks is veranderd. Ze is echt uniek met haar heerlijke BBW figuur volgens mij is zij de enige mochten er meer shemales zijn met zo'n ass please tell me!!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan