Recensie Ts Lady Viana 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Soft SM
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/alkmaar/1313647-ts-miss-viana
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Omdat er weinig reviews waren toch de stoute schoenen aangetrokken en contact gezocht. Ook omdat ik in verleden best wat tegenvallende dates gehad heb met Shemales. Contact ging super snel en in het Nederlands. Helaas de dag had ik zelf hoofdpijn. Maar vandaag dan weer opnieuw een bericht gestuurd. Ik kon bijna gelijk die kant op komen. Contact gaat super snel en volledig in het Nederlands. Je kan van alles met haar doornemen en dat wilt ze ook graag zodat ze weet wat ze kan bieden en je ook echt laat genieten. Ik was aan begin niet eens uitgebreid genoeg en ze wilden nog meer weten.
Ze is van Griekse komaf, maar woont heel lang in Nederland en spreekt beter Nederlands als Grieks. Ze is een tijdje gaan touren in het buitenland en is nu weer tijdelijk hier.

Bij binnenkomst zag ze er precies zo uit als de fotos en ik moet de arts een 10 geven voor hoe mooi de borsten zijn. Een heerlijke verschijning, ik ben zelf niet lang. Dus moest wel even omhoog kijken. Heerlijk mooi zandloper figuur. Ik ga niet te veel in op wat er allemaal gebeurd is. Maar alles wat we besproken hadden kwam voorbij. Dit is echt een lieve Shemale en zeker het geld waard. Ze neemt de tijd voor je en ook aan het eindelijk kan je nog even heerlijk opfrissen en napraten. Je wordt er niet gelijk uitgetrapt wat bij verschillende dames gebeurd.

Ze is nog een paar dagen in Alkmaar. Dus mocht iemand willen.. ik zou het zeker aanraden!

Heel erg bedankt voor de super leuke ervaring Viana! Wie weet tot een volgende keer.
 
wat bedoel je hier mee?
Ik denk dat jouw recensie er vreemd uit ziet, omdat het meer lijkt op een advertentie dan een recensie. Jouw recensie is best uitgebreid maar verteld vrij weinig tot niets wat we allemaal al weten of zelf als bare minimum kunnen verwachten. Je zegt dat je niet in gaat op wat allemaal gebeurd is maar eigenlijk ga je helemaal nergens op in.

Hoe is de date gegaan? Was het SM? Vanilla? gfe? Kan ze goed aftrekken? Kan ze goed pijpen? Doet ze alles safe of oraal niet? Is ze liever top of liever bottom? Is ze groot geschapen of niet? Geniet ze er zelf ook van of is ze heel afstandelijk/plichtmatig? Je geeft wel een paar sterren aan maar dit is dus wat wij willen weten.
 
Ik denk dat jouw recensie er vreemd uit ziet, omdat het meer lijkt op een advertentie dan een recensie. Jouw recensie is best uitgebreid maar verteld vrij weinig tot niets wat we allemaal al weten of zelf als bare minimum kunnen verwachten. Je zegt dat je niet in gaat op wat allemaal gebeurd is maar eigenlijk ga je helemaal nergens op in.

Hoe is de date gegaan? Was het SM? Vanilla? gfe? Kan ze goed aftrekken? Kan ze goed pijpen? Doet ze alles safe of oraal niet? Is ze liever top of liever bottom? Is ze groot geschapen of niet? Geniet ze er zelf ook van of is ze heel afstandelijk/plichtmatig? Je geeft wel een paar sterren aan maar dit is dus wat wij willen weten.
ah oke duidelijk. De date was niet Vanilla, bij deze date was ze in de dominante rol. Ik weet zeker dat ze er van genoot en klaar kwam of bijna klaar kwam. Voor mij de perfecte date en alles zoals ik de sterren gegeven heb.
Het voornaamste was dat ik mij goed voelde en niet zoals bij veel shemales dat je na 10 minuten weggewerkt word en het daarom misschien meer als advertentie lijkt. Gewoon van te voren goed bespreken met haar wat je leuk vind en daar kan ze van alles mee.
 
ah oke duidelijk. De date was niet Vanilla, bij deze date was ze in de dominante rol. Ik weet zeker dat ze er van genoot en klaar kwam of bijna klaar kwam. Voor mij de perfecte date en alles zoals ik de sterren gegeven heb.
Het voornaamste was dat ik mij goed voelde en niet zoals bij veel shemales dat je na 10 minuten weggewerkt word en het daarom misschien meer als advertentie lijkt. Gewoon van te voren goed bespreken met haar wat je leuk vind en daar kan ze van alles mee.
Klopt helemaal ze ziet eruit als op de foto's en heeft mij ook gedomineerd wat wel en wat ik niet wou met haar besproken. Zelf zeer verzorgd goed geschapen en neukt save. Ik geloof dat ze liefst dominant is en hoe hard en hoe ver je wilt gaan is allemaal bespreek baar mij heeft ze goed onderhanden genomen mn tepels waren de volgende dag nog gevoelig. Ik ga zeker weer bij deze lange dame langs voor een nieuwe sessie ! het eenige wat ik miste was een leuke in gerichte kelder of zolder
 
IK heb haar een paar jaar geleden ontmoet. De foto's komen goed overeen met hoe ze eruit ziet, alhoewel ze wel iets molliger is (maar zeker niet te).

Het bezoek is mij heel goed bevallen. Aardige dame en heerlijk dominant. Je merkt dat ze uitgebreid ervaring heeft met bdsm en doet alles safe. Een aanrader.
 
IK heb haar een paar jaar geleden ontmoet. De foto's komen goed overeen met hoe ze eruit ziet, alhoewel ze wel iets molliger is (maar zeker niet te).

Het bezoek is mij heel goed bevallen. Aardige dame en heerlijk dominant. Je merkt dat ze uitgebreid ervaring heeft met bdsm en doet alles safe. Een aanrader.
Dat klinkt wel goed, als ze eens in de buurt is ga ik haar denk ik dan bezoeken. Heb zoveel zin om een leuke dominante dame te bezoeken
 
Ik heb Viana (of Vienna, zoals ze in mijn geval genoemd werd, of Vee zoals een paar weken geleden op Kinky stond) vorige week mogen ervaren in combinatie met Goddess Skyler tijdens een BDSM sessie (450 euro voor een uur).

Vienna is inderdaad boomlang, ook zonder hielen, en heeft inderdaad misschien de mooiste borsten die ik ooit heb gezien op een transvrouw, zeker van het formaat dat zij meezeult. Ze gedroeg zich in vergelijking met de wat gezelligere Skyler wat hautain, maar daar is natuurlijk niets mis mee tijdens een BDSM sessie; dat is alleen maar in-character.

Zoals ik het begreep gaat ze steeds vaker in Den Haag werken, en zal ze vanaf het einde van het jaar regelmatiger beschikbaar zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan