Algemeen TS & Shemale Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zie je nergens (meer)
De Wallen alleen oude draken, net als Geleenstraat en Antwerpen. Brussel en Duisburg weet ik niet

Wat ik wel weet dat je dit soort shemales voor 50€ kan pakken in Spanje en Italie, laat staan hoe goedkoop in Colombia.
 
Heren
Dat klopt dan weer helemaal Ik was vorige week in de Geleenstraat en daar was zeggen en schrijven een shemale en daar brandde wel licht maar onze Naomi was nergens te bekennen. En er waren een heleboel (25%) lege ramen. Dus gezelliger wordt het niet Ik weet niet wat dat met de prijs daar doet

De prijzen in Nederland gaan inderdaad richting plafond of verder met € 150 voor 30 minuten (privé ontvangst)
 

Deze dame geappt en gevraagd waar haar service uit bestaat. Ze verwees naar haar profiel. Heb toen aangegeven dat er weinig in staat behalve beffen en squirten. Haar tekst is ook nietszeggend. Ze heeft me geblokt.😅
Een shemale die squirt, ja ok ik spuit ook. Maar beffen? Zou ze dan toch post-op zijn?
 
@Bdg: klopt

Foto's zien er goed uit en idd vanaf zaterdag in Breda
Wel wat fotoshop (gezicht en [piemel)
De recensie van Tinus97 is wat vreemd A) in het Engels en B) zegt dat het zijn eerste keer is maar volgens een recensie van 3 maanden oud (in het Nederlands) is hij toen al bij een andere dame geweest
Daarnaast een prijs van €130 voor 30 min en € 200 voor een uur is stevig
Ik ga mogelijk eens kijken in Breda bij

Heb een foto van haar gezicht leveraged en gekregen
 
@Bdg: klopt

Foto's zien er goed uit en idd vanaf zaterdag in Breda
Wel wat fotoshop (gezicht en [piemel)
De recensie van Tinus97 is wat vreemd A) in het Engels en B) zegt dat het zijn eerste keer is maar volgens een recensie van 3 maanden oud (in het Nederlands) is hij toen al bij een andere dame geweest
Daarnaast een prijs van €130 voor 30 min en € 200 voor een uur is stevig
Ik ga mogelijk eens kijken in Breda bij

Heb een foto van haar gezicht leveraged en gekregen
Ja die recensie klopt niet idd, en 130 voor 30 m is indd hoger als wat ik normaal bereid ben te betalen, daarentegen t linkje dat jij stuurde ziet er goed uit heerlijke foto's, de staaf hangt er ook goed aan :) je heb me nieuwschierig gemaakt
 
Als ik morgen in Den Haag geen leuke dame vind dan ga ik mogelijk mijn geluk in Breda beproeven bij deze dame
Helaas geen gezichten op de foto's maar dat heb ik opgelost en zij stuurde mij een foto (die 5 sec later niet meer toegankelijk was)
Dus of er komt een verhaal uit Den Haag of uit Breda
We keep you informed
 
Als ik morgen in Den Haag geen leuke dame vind dan ga ik mogelijk mijn geluk in Breda beproeven bij deze dame
Helaas geen gezichten op de foto's maar dat heb ik opgelost en zij stuurde mij een foto (die 5 sec later niet meer toegankelijk was)
Dus of er komt een verhaal uit Den Haag of uit Breda
We keep you informed
Ja je heb me nieuwschierig gemaakt met deze😅😅😅 succes en zie t vanzelf!
 
Je ziet toch dat erbij staat 1x of zoiets, ik maak dan meteen een scherm afdruk, en hoppekee, staat bij de scherm afdrukken, kun je op je gemak kijken en e en later terug sturen dat het een mooie foto is. :LOL:
 

Iemand ervaring met deze Valentina?
Op Kinky goeie recensies
Een toppertje, ik wilde een jaar geleden al een keer naar haar maar het is er toen nooit van gekomen. Paar maanden geleden uiteindelijk wel en dat was geen verkeerde keuze. Echt een heerlijk lijf, zie foto 2 van de advertentie van hoe ze erbij loopt. Daarnaast ook een goeie pik die goed stijf blijft en die van aanpakken weet, ik ben missionaris, doggy, sideways en plat op mijn buik 30 minuten echt goed doorgeneukt. Binnenkort maar weer eens kijken daar.
 
Ik heb ook wel weer behoefte, twijfel tussen 1 van de 2 nog steeds
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/breda/6049976-laura of


Komende tijd kan ik moeilijker ver reizen dus zoek ik wat dichter in de buurt, helaas laatste tijd matig omgeving breda. Tilburg etc veel mannen met pruik die adverteren of vage profielen jammer, deze 2 springen er nog wel uit alleen ook niet echt veel over bekend helaas
 
Ik heb ook wel weer behoefte, twijfel tussen 1 van de 2 nog steeds
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/breda/6049976-laura of


Komende tijd kan ik moeilijker ver reizen dus zoek ik wat dichter in de buurt, helaas laatste tijd matig omgeving breda. Tilburg etc veel mannen met pruik die adverteren of vage profielen jammer, deze 2 springen er nog wel uit alleen ook niet echt veel over bekend helaas
Vandaag geprobeerd om een van beide dames te bezoeken
Laura beantwoord de whats app niet en Valeria bezocht na veel conversatie op de app
Aangekomen en op de kamer toch meer een kerel met een pruik
Wel tieten Heb mij verexcuseerd en weggegaan
Kansloos
Dan misschien toch maar wat dieper in de (laten) pakken bij Sophia
Ben benieuwd naar je ervaring
 
Voordat ik naar Breda af ben gereisd even rondgelopen over een regenachtige Geleenstraat
Wat een droefenis zeker 60% van de ramen dicht
Geen mooie dames 2 shemales maar absoluut geen klasse
Kortom zwaar klote net als het weer
 
Terug
Bovenaan Onderaan