Algemeen TS & Shemale Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja helaas wel ja, laatst in Antwerpen geweest daar waren die avond redelijk veel shemales alleen vind ik t volk die daar loopt niet zo fijn, blijf liever in NL, ik ben dit nieuwe jaar niet meer op de wallen geweest of Den Haag maar als ik t zo hoor heeft dat ook geen haast.
 
Vandaag geprobeerd om een van beide dames te bezoeken
Laura beantwoord de whats app niet en Valeria bezocht na veel conversatie op de app
Aangekomen en op de kamer toch meer een kerel met een pruik
Wel tieten Heb mij verexcuseerd en weggegaan
Kansloos
Dan misschien toch maar wat dieper in de (laten) pakken bij Sophia
Ben benieuwd naar je ervaring
Hmm dat is jammer ja Laura reageerd bij mij ook niet, ik ga morgen even goed beslissen wie ik ga kiezen, k laat jou t weten!
 
Ja helaas wel ja, laatst in Antwerpen geweest daar waren die avond redelijk veel shemales alleen vind ik t volk die daar loopt niet zo fijn, blijf liever in NL, ik ben dit nieuwe jaar niet meer op de wallen geweest of Den Haag maar als ik t zo hoor heeft dat ook geen haast.
Nee er zit niks wat de moeite waard is. En dat is niet overdreven. Zelfs al kreeg ik geld toe.
Zag laatste keer echt een paar kerels met een pruik op en lingerie aan. Eentje had zelfs duidelijk een dildo in zijn onderbroek gestopt. Dat was lachwekkend. Misschien dat het nog komt maar ik kan me voorstellen dat je als shemale komende uit Zuid Amerika liever naar Spanje gaat. Zeg maar 20 jaar geleden was dat daar niet done. Dat is niet meer. Dan ga je naar Madrid of Barcelona. Je spreekt de taal, beter weer etc. Ik sprak laatst Kelly Wilde via de chat maar die zit ook lekker aan de Middellandse Zee. Leven is daar wat makkelijker voor ze dan hier.
 
Binnenkort heb ik een date met een shemale in Nederland. Klassevrouw, heeft hier positieve reacties en ik ben meerdere keren bij haar geweest.
Wat is nou echt eens leuk, geil en apart om te doen met een shemale? Op bloed, bondage en poep na heb ik geen grenzen.
Wat ik al met haar gedaan heb is het normale werk, pijpen, zoenen, elkaar neuken, golden showers, billenkoek (alleen ik ontvangen), anaaldildos.
Wap date ook al gedaan.

Ben nog op zoek naar nieuwe kunstjes...
 
Nee er zit niks wat de moeite waard is. En dat is niet overdreven. Zelfs al kreeg ik geld toe.
Zag laatste keer echt een paar kerels met een pruik op en lingerie aan. Eentje had zelfs duidelijk een dildo in zijn onderbroek gestopt. Dat was lachwekkend. Misschien dat het nog komt maar ik kan me voorstellen dat je als shemale komende uit Zuid Amerika liever naar Spanje gaat. Zeg maar 20 jaar geleden was dat daar niet done. Dat is niet meer. Dan ga je naar Madrid of Barcelona. Je spreekt de taal, beter weer etc. Ik sprak laatst Kelly Wilde via de chat maar die zit ook lekker aan de Middellandse Zee. Leven is daar wat makkelijker voor ze dan hier.
Ja ik bezocht een tijdje geleden eentje altijd bij mij vlakbij en die werkt nu ook in Spanje die omgeving , ik zie op social media alleen maar iemand de levensgenieter uithangen, dusja is t wel te begrijpen, hier zat ze in een achterbuurt in een flat vol met junks voor de flat dusja keuze snel gemaakt, ja bij thuisontvangst zie ik ook laatste tijd veelal mannen met n pruik, word steeds triester helaas.
 
Ja ik bezocht een tijdje geleden eentje altijd bij mij vlakbij en die werkt nu ook in Spanje die omgeving , ik zie op social media alleen maar iemand de levensgenieter uithangen, dusja is t wel te begrijpen, hier zat ze in een achterbuurt in een flat vol met junks voor de flat dusja keuze snel gemaakt, ja bij thuisontvangst zie ik ook laatste tijd veelal mannen met n pruik, word steeds triester helaas.
Klopt en hier is de acceptatie van shemales ook veel minder en er is nogal wat geweld tegen ze fysiek en verbaal. Dat is in die zuidelijke landen echt minder. Heb ik me door verschillende shemales laten vertellen. Helaas de gouden tijden zijn voor ons liefhebbers wel over.
Af en toe een pareltje zoals ik had met Tamara maar die is alweer weg.
 
Klopt en hier is de acceptatie van shemales ook veel minder en er is nogal wat geweld tegen ze fysiek en verbaal. Dat is in die zuidelijke landen echt minder. Heb ik me door verschillende shemales laten vertellen. Helaas de gouden tijden zijn voor ons liefhebbers wel over.
Af en toe een pareltje zoals ik had met Tamara maar die is alweer weg.
Ja die ken ik indd, zij is regelmatig hier, Rotterdam ook is indd een goeie
 
Collega's,

Ik heb advies en raad nodig
Ik ben deze week in de buurt van zowel Adam als Rdam
In beide plaatsten werkt een Laura
Die in Rotterdam heeft mij al eens geneukt, heeft en flinke leuter maar niet de 24 cm uit de advertentie Ik kon het aan
In Amsterdam werkt ook een Laura deze heeft ook een lul van 24 cm en als ik naar de foto's en video's; kijk komt ze inderdaad een heel eind
Is 24 cm nog lekker of is dit echt voor de liefhebber/expert of ook voor een doorsnee anus te doen?
Ik heb van beide dames de link bijgeplakt

Hoor graag wat de beste/lekkerste keus is
 
Collega's,

Ik heb advies en raad nodig
Ik ben deze week in de buurt van zowel Adam als Rdam
In beide plaatsten werkt een Laura
Die in Rotterdam heeft mij al eens geneukt, heeft en flinke leuter maar niet de 24 cm uit de advertentie Ik kon het aan
In Amsterdam werkt ook een Laura deze heeft ook een lul van 24 cm en als ik naar de foto's en video's; kijk komt ze inderdaad een heel eind
Is 24 cm nog lekker of is dit echt voor de liefhebber/expert of ook voor een doorsnee anus te doen?
Ik heb van beide dames de link bijgeplakt

Hoor graag wat de beste/lekkerste keus is
Die Laura in Rotterdam heeft (volgens mij) meer positieve recensies dan negatieve recensies gehad. En die heeft dus écht een behoorlijke slurf! De Laura in Amsterdam heb ik wat vage berichten over gelezen. Amsterdam is voor mij in de buurt, waardoor ik altijd al interesse heb gehad in de Laura in Amsterdam. Toch jammer, dat het geld het grote probleem is. Voor mij.
 
Collega's,

Ik heb advies en raad nodig
Ik ben deze week in de buurt van zowel Adam als Rdam
In beide plaatsten werkt een Laura
Die in Rotterdam heeft mij al eens geneukt, heeft en flinke leuter maar niet de 24 cm uit de advertentie Ik kon het aan
In Amsterdam werkt ook een Laura deze heeft ook een lul van 24 cm en als ik naar de foto's en video's; kijk komt ze inderdaad een heel eind
Is 24 cm nog lekker of is dit echt voor de liefhebber/expert of ook voor een doorsnee anus te doen?
Ik heb van beide dames de link bijgeplakt

Hoor graag wat de beste/lekkerste keus is

Laura Rotterdam zeer slechte ervaring mee gehad, bah
 
Met een enkel regeltje weten we voldoende, dus wel even een uitgebreid verslag doen, zodat ik zelf kan overwegen of ik er naar toe ga.
Dank je wel.

Heb destijds uitgebreid over die date geschreven op Hookers, hygiëne ver beneden peil enz..zeer slechte service ook.
Stuur me maar 'n PM als je meer info wil
 
Voor de liefhebbers van shemales met een designer kutje: Vanmiddag zag ik een Instagram post, van BB Kelly, waarin ze vol trots meldde, weer op de Wallen aan de slag te zijn. Ik ga ervan uit, dat dat in de dagdienst, in haar vaste kamer, in de Barndesteeg is.
 
Voor de liefhebbers van shemales met een designer kutje: Vanmiddag zag ik een Instagram post, van BB Kelly, waarin ze vol trots meldde, weer op de Wallen aan de slag te zijn. Ik ga ervan uit, dat dat in de dagdienst, in haar vaste kamer, in de Barndesteeg is.

Heeft zij liefhebbers dan?
Ik denk dat dat alleen mensen zijn die dr nog nooit bezocht hebben 😂
 
Heeft zij liefhebbers dan?
Ik denk dat dat alleen mensen zijn die dr nog nooit bezocht hebben 😂
Ik ken haar van vroeger. Ze woont in Hilversum.
Kwam wel eens bij me in de coffeeshop toentertijd. Behoorlijke dramaqueen maar wel een schare fans. Echt heel veel. Alleen voor de sex helaas. Ze klaagde toen wel eens dat ze geen relatiemateriaal er tussen zag
Zal haar eens bezoeken. Opvallende verschijning. Wel jammer van die tattoo's. Dat is te.
Net als dat wel eens een latina zie die haar haar geblondeerd had. Doet enorm afbreuk aan haar uiterlijk vind ik net als teveel tattoo's.
Zag een tijd geleden van Kelly een filmpje wat ze zelf gepost had dat ze in een piepklein bikini tje door de Barndesteeg paradeerde.
En was koud en nat buiten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan