Algemeen TS & Shemale Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Fredje dit is te betwisten. De post up transgender willen zich als vrouw identificeren. Van mij part staan ze apart of onder vrouwen. Sommige hetero leden zullen zich flink genomen voelen als er achter komen dat ze als man geboren zijn.
Feitelijk en biologisch gezien zijn het trans vrouwen en geen vrouwen! Voor transparantie lijkt mij beter om ervaringen met post-op dames bij shemale TS thread te plaatsen. Zoals ik eerder heb gedaan. Misschien voor de toekomst een extra sub- thread over post-op specifiek.
 
Dat klopt. Biologisch gezien is dat juist, maar als zo'n dame als dame adverteert en het niet mededeelt ga je voor de bijl.
Aparte rubriek wellicht wenselijk en duidelijker. Zijn er toch maar een paar (denk ik)
Deze dame adverteert duidelijk als TS vrouw. Miss Kimmy TRANSVROUW Gepubliceerd door Kimmy (26j) Duidelijk in advertentie.
Maar we hebben meer smaken op RL, en waar hoort dit dan thuis? onder mannen/gay? Staat onder TS maar is TV.
Anon Travje met een fuckboxx Gepubliceerd door AnonTravje
 
Tsja, op sexjobs staan de shemales onder de tab mannen. Op kinky hebben shemales en rubriek geheel voor zichzelf. Midhold houdt hier dus een dubbele standaard aan.

De adverteerders zelf; de een plaatst haar advertentie onder vrouwen, de ander onder mannen, het gros plaatst haar advertentie onder shemales.

Naar mijn mening, zal je als wandelaar, voor de duidelijkheid op dit forum, alle recensies en reacties, over pre/post/full-op transgenders (zowel m2f als f2m) en over crossdressers/travestieten, in deze rubriek kwijt moeten kunnen. Dat scheelt voor de collega's en hoop zoekwerk.
 
Iemand ervaring met Jessi

Moet volgende week naar Amsterdam dus ben ah rondkijken
 
Nou jah, discriminatie door een Tgirl. Alleen vrouwen, stellen, andere tgirls of shemails.

Nu nodigen de foto's al niet echt uit, maar toch.
😂😂😂 Wil ze die in een kratje terugsturen?
 
Het is maar wat je 'discriminatie' noemt.

Als jij niet door een man wenst te worden genomen is dat dan discriminatie? ;-)
Technisch gezien wordt er gediscrimineerd. Maar gek is het wel. Ik zie hier geen ts in maar een vadsige 50-jarige man met een bh. Hij staat open voor 'andere' shemales (ofwel: andere vadsige 50-jarige mannen met een bh), of stellen, waarvan de helft man is. Dus waarom geen man alleen? Zou wel humor zijn als er nu een homostel reageert...
 
Technisch gezien wordt er gediscrimineerd.
Discriminatie is het maken van onderscheid tussen mensen op grond van niet relevante kenmerken. Anders geformuleerd: discriminatie is het ongelijk behandelen van mensen op basis van kenmerken die er niet toe doen.

seksuele voorkeur is niet hetzelfde als discriminatie.
 

seksuele voorkeur is niet hetzelfde als discriminatie.
Met 'technisch' bedoelde de letterlijke of de wetenschappelijke betekenis van discriminatie: "het maken van onderscheid". Je hebt helemaal gelijk dat een seksuele voorkeur voor de wet niet als discriminatie gezien kan worden.
 
In zijn algemeenheid ff vraagje. Binnenkort Gay Pride. Zou eerste keer worden maar als je ts dames wil ontmoeten naar welke event/straatfeest enz. moet je dan gaan? En welke dag? Meeste straatfeesten zijn overigens maar tot 00.00u, waar zijn de leuke afterparties? Of is een aparte topic beter?
Ben ook wel benieuwd. Interessante vraag.
 
Ben ook wel benieuwd. Interessante vraag.
 
Beste trans-liefhebbers, sinds kort heb ik weer kontakt met een oud vriendinnetje waarmee ik in het verleden wel eens stoute pay-dates mee deed. Ik was erg verbaasd toen ze me vertelde dat ze in transitie was. Haar borsten zijn veranderd in een jongenslijf, haar haar is kort maar ze heeft nog steeds een geile en natte kut. Dit is niet mijn afdeling maar ik ben benieuwd of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben? Ik zie nergens dat dit wordt aangeboden maar ik lees ook niet de homo-gedeeltes van de bekende sex-sites. Kan iemand mij hier iets zinnigs over vertellen?
 
Beste trans-liefhebbers, sinds kort heb ik weer kontakt met een oud vriendinnetje waarmee ik in het verleden wel eens stoute pay-dates mee deed. Ik was erg verbaasd toen ze me vertelde dat ze in transitie was. Haar borsten zijn veranderd in een jongenslijf, haar haar is kort maar ze heeft nog steeds een geile en natte kut. Dit is niet mijn afdeling maar ik ben benieuwd of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben? Ik zie nergens dat dit wordt aangeboden maar ik lees ook niet de homo-gedeeltes van de bekende sex-sites. Kan iemand mij hier iets zinnigs over vertellen?
dan wil ik wel een keer met haar stoeien
 
Beste trans-liefhebbers, sinds kort heb ik weer kontakt met een oud vriendinnetje waarmee ik in het verleden wel eens stoute pay-dates mee deed. Ik was erg verbaasd toen ze me vertelde dat ze in transitie was. Haar borsten zijn veranderd in een jongenslijf, haar haar is kort maar ze heeft nog steeds een geile en natte kut. Dit is niet mijn afdeling maar ik ben benieuwd of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben? Ik zie nergens dat dit wordt aangeboden maar ik lees ook niet de homo-gedeeltes van de bekende sex-sites. Kan iemand mij hier iets zinnigs over vertellen?
Ze is dus van vrouw naar man gegaan.
En wat wil je over weten?
Maar als je haar kende van vroeger kan je ook aan haar vragen over hoe en wat. Ik denk niet dat ze dat vervelend zou vinden als op respectvolle manier omgaat.

Success.
 
Terug
Bovenaan Onderaan