Algemeen TS & Shemale Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

iemand ervaring met Ruby? Lijkt me fotoshop, maar misschien ook niet….
26 centimeter? Als die lul de 20 centimeter haalt (in het 'echie'), mag men al 'blij' zijn. Goed voorbeeld van niet al te goede photoshop, als je het mij vraagt. :unsure:
 
Ziet er wel lekker uit, maar net de korte videos effe gekeken, maar haar pik is eerder 15 - 16 cm hooguit en blijft niet echt keihard, als je de aftrekvideos bekijkt.
 
werkt kelly nog?
Ik neem aan, dat je BB-Kelly bedoeld? Haar ad op kinky, staat weer eens uit, maar op d'r insta, stond afgelopen week nog een stories, waar ze overduidelijk achter een wandelbuurt raam stond.

Pre-op Kelly uit de Bloedstraat (#3 of #5), zie ik ook nog regelmatig in de nachtdienst, met haar grote jetsers staan pronken.

Ook de pre-op Kelly uit Ecuador/Peru, is nog steeds te boeken. Het is alleen afwachten, wanneer ze Nederland weer eens aandoet. Hou voor haar, d'r insta/kinky/OF/SW in de gaten.
 
Ik neem aan, dat je BB-Kelly bedoeld? Haar ad op kinky, staat weer eens uit, maar op d'r insta, stond afgelopen week nog een stories, waar ze overduidelijk achter een wandelbuurt raam stond.

Pre-op Kelly uit de Bloedstraat (#3 of #5), zie ik ook nog regelmatig in de nachtdienst, met haar grote jetsers staan pronken.

Ook de pre-op Kelly uit Ecuador/Peru, is nog steeds te boeken. Het is alleen afwachten, wanneer ze Nederland weer eens aandoet. Hou voor haar, d'r insta/kinky/OF/SW in de gaten.
ik bedoelde indd bb kelly
 
In zijn algemeenheid ff vraagje. Binnenkort Gay Pride. Zou eerste keer worden maar als je ts dames wil ontmoeten naar welke event/straatfeest enz. moet je dan gaan? En welke dag? Meeste straatfeesten zijn overigens maar tot 00.00u, waar zijn de leuke afterparties? Of is een aparte topic beter?
 
Iemand toevallig ervaring met deze dame? (Laura, Leeuwarden)

Niet normaal hoe goed zij er uit ziet. Hoop dat het in het echt ook zo is en dat de recensies goed zijn. Dan ga ik echt wel die 100 km rijden
 
Een vraag heren, valt een post-op recensie ook onder TS posts of bij regulier?

Voor post-op: http://www.poringa.net/posts/trans/3107647/Nicoli-Vianna.html
Goede vraag. Ik denk het niet. Net als travestie en transseksueel verschillend zijn is post-op weer een andere categorie.

Is de dame in kwestie in NL te 'bestellen'?
 
Een vraag heren, valt een post-op recensie ook onder TS posts?
Beste Jeroen3040,

De posts van de bekende ned. Post up trans staat onder shemales. Was niet mijn keuze en dat is een betwistbare mening. Alleen om eenheid van deze forum aan te houden zou ik ervaringen van deze medische natuurwonderen onder shemales plaatsen. Zet in de titel "post up" neer.
 
Beste Jeroen3040,

De posts van de bekende ned. Post up trans staat onder shemales. Was niet mijn keuze en dat is een betwistbare mening. Alleen om eenheid van deze forum aan te houden zou ik ervaringen van deze medische natuurwonderen onder shemales plaatsen. Zet in de titel "post up" neer.

Ik zal mijn recensie daar plaatsen!
 
Weet er iemand een goed privehuis/club met mooie TS dames? Het liefst in de regio Breda/Antwerpen, krijg het zelf niet zo goed gevonden, ramen zijn ook goed :)

Bij Eindhoven Privé zit een mooie shemale, Natty

 
Terug
Bovenaan Onderaan