Recensie Michelle Snaiders, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
65
19/04/22
67
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
20
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/3256656-michelle-snaiders
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na deze dame langere tijd niet te hebben gezien, maar weer eens de stoute schoenen aangetrokken en hier langs gegaan.
Voorheen had ik op het oudere forum al eens een review achter gelaten, toen der tijd vond ik haar geweldig.

Na een lange rit voor mij kwam ik aan, michelle deed als vanouds de deur open en herkende mij gelijk en begroette me met een zoen die al snel over ging in een tongzoen.
Na wat gepraat te hebben gingen we op bed een poos lekker zoenen.
Al snel wist ze wat ze met mij moest doen, ze knikte met haar hoofd dat ik naar beneden moest.
Gehoorzaam zoog ik haar aan haar pik, ballen en likte haar reet.

Ze is echt een top, dus doet zelf over het algemeen minder met klanten, ze neukt vooral.
Voor dat ze mij neukte heeft ze mijn ass goed doorgelikt.

Toen begon het echte werk, ik ging op mijn knieën op het bed, rook even aan de poppers.
Ze begon mij vrijwel gelijk te neuken, jeetje dit mooie keiharde ding heb ik een poos niet zo goed gehad.

Hard en dominant begon ze te stoten sloeg op mijn billen trok ze uit elkaar en overduidelijk dat ze dit gewoon lekker vind.
Na een aantal standjes afgewisseld te hebben neukte ze mij klaar lepeltje lepeltje.

Ze was zelf erg geil en neukte (ook toen ik gekomen was) nog zeker 5 minuten door. Waarna ze het condoom van haar heerlijke lul trok en haar zaad in mijn mond spoot.
 
Ik heb haar al jaaaaren niet meer achter t raam gezien, of is dit iemand anders die enorm op haar lijkt?

Zo jammer dat ze alleen top is, ze heeft echt een heerlijke ass
Ik ben jaren geleden (10/15jr), eens haar kamertje binnengewipt. Nu de kamer van Paloma -hoek Bloedstraat/Gordijnensteeg. Absoluut geen spijt van gehad. Ik herkende d'r van de tattoo foto's, bovendien stelde ze zichzelf ook als Michelle voor. Voor een Wallen ervaring, was ze bovengemiddeld en als ik mijn recensie op hookers, nog in de back-up had gehad, had ik die allang hier geplaatst.
 
Michelle heb ik ook ooit bezocht. De foto's waren echt (volgens mij gebruikt ze nog dezelfde foto's als destijds), ze is superrelaxt maar een 100% top (geen versa). Ze wil alleen neuken en geen aandacht voor haar eigen kont. Formaat pik is ook goed en spreekt redelijk engels. Ook achteraf de mogelijkheid gekregen om te douchen en samen wat te drinken in de woonkamer.
 
Michelle heb ik ook ooit bezocht. De foto's waren echt (volgens mij gebruikt ze nog dezelfde foto's als destijds), ze is superrelaxt maar een 100% top (geen versa). Ze wil alleen neuken en geen aandacht voor haar eigen kont. Formaat pik is ook goed en spreekt redelijk engels. Ook achteraf de mogelijkheid gekregen om te douchen en samen wat te drinken in de woonkamer.
Dat klopt. Michelle is echt dominant en neukt alleen maar. Ze houdt ook niet van pijpen enzo volgens mij.

Als je echt bottom bent en hiervoor in is dat top. Ze heeft me ook een keer in mn gezicht geplast vroeger haha toen ze in een domi bui was.

Ik vind trouwens dat Michelle een van de lekkerste lullen heeft, qua vorm, kleur, altijd hard, smaakt goed.
 
Laatst bewerkt:
Vind deze meid al jaren een lust voor het oog. Heb haar nog nooit ontmoet. Met name gezien de afstand en het feit dat ze bekend staat als een absolute top. Niet dat dat niet mijn ding is, in tegendeel. Maar heb nog niet echt super veel ervaring met grotere dikke formaten.

Is ze ook aardig in de omgang? Ik weet dat ze mij dolgraag wil neuken, aangezien ik haar recent wat videos stuurde en de reacties wisselde tussen "omg show me again please" (vanwege timer) "uffff your pussy", en "but why you not come and i can take that pussy". Maar heb toch een beetje koudwatervrees of ze misschien te hardhandig is gelijk. Ik bedoel met poppers en beetje rustige opbouw moet het wel lukken. Alleen ik heb wel beetje angst met naar iemand gaan voor eerste keer die bekend is als absoluut dominant, en dan dat misschien te genadeloos is? Het is wel belangrijk dat ze een beetje daarmee om kan gaan en ook een beetje een gesprek kan houden/chill is.
 
Vind deze meid al jaren een lust voor het oog. Heb haar nog nooit ontmoet. Met name gezien de afstand en het feit dat ze bekend staat als een absolute top. Niet dat dat niet mijn ding is, in tegendeel. Maar heb nog niet echt super veel ervaring met grotere dikke formaten.

Is ze ook aardig in de omgang? Ik weet dat ze mij dolgraag wil neuken, aangezien ik haar recent wat videos stuurde en de reacties wisselde tussen "omg show me again please" (vanwege timer) "uffff your pussy", en "but why you not come and i can take that pussy". Maar heb toch een beetje koudwatervrees of ze misschien te hardhandig is gelijk. Ik bedoel met poppers en beetje rustige opbouw moet het wel lukken. Alleen ik heb wel beetje angst met naar iemand gaan voor eerste keer die bekend is als absoluut dominant, en dan dat misschien te genadeloos is? Het is wel belangrijk dat ze een beetje daarmee om kan gaan en ook een beetje een gesprek kan houden/chill is.
Ik vind haar wel erg chill in de omgang. Ze is gewoon een relaxte chick waar je normaal mee kan chillen.
Op sexueel gebied is ze wel pro en dominant. Niet tot in het extreme, maar ze begint jou wel te neuken en heeft weinig interesse om zelf geneukt te worden (dat is mijn ervaring). Ik denk dat ze met beginners ook wel iets rustiger aan kan doen hoor.
 
Kleine tegenvaller. Ik had haar geld gestuurd om eerst een keer te cammen. Daar ging ze mee akkoord. Alleen een aantal dagen achter elkaar kwam het er niet van. Ik had het geld al lang gestuurd, maar zij had steeds iets waardoor ze niet kon bellen. Familiebezoek de ene avond en een kapotte geiser de andere keren waardoor ze niet thuis was. Ze heeft telkens wel met korte audioberichten haar excuses aangeboden en beloofd dat ze het niet zou vergeten. Inmiddels zijn we een week verder en volgens mij is ze weg? Sinds zondag laatst online whatsapp. Of ze is op vakantie of ze neemt lange tijd vrij, of ze werkt in het buitenland...?

Beetje jammer. Als je iets hebt afgesproken dan moet je het ook doen. Dus ik heb geen idee wanneer ze er weer is. Whatsapp berichtjes blijven op één vinkje.
 
Kan iemand mij vertellen of ze ergens in het centrum in Amsterdam ontvangt of er buiten, want ik heb het haar gevraagd, maar krijg alleen maar what time terug tsja dan weet ik nog niet veel, Valt me wel vaker op bij zowel de vrouwen als shemales dat je vraagt of ze iets wel of niet doen en dan krijg je van die standaard antwoorden die niet mijn vraag beantwoorden.
 
Nu weer online!
Hoi allen!

Nu pas terug nadat hookers.nl opgezegd was. Was wel al een maand aan het lezen ofzo maar nu pas geregistreerd 🤷.
Heb dit gemist dus blij dat ik terecht ben ♥️.

Een 3 jaar geleden Michelle ontmoet aan de raam en een geweldige 20 min gehad waar zij inderdaad dominant was. Dit slechts voor 50€ wat een kanjer. Het jaar daarna proberen een private afspraak te maken wat moeilijk was en 250€ zou kosten om haar sapje te proeven... Toch maar gepast maar ik zit er toch weer aan te denken om ze terug te bellen want ben binnenkort weer in Amsterdam 💥. Denk ook dat ze dit zeker waard is...? Vind haar echt wel super knap, stond ze nog maar eens aan het raam 🙏
 
Het is inderdaad moeilijk om met haar een afspraak te maken, maar als het lukt bijzonder de moeite waard! Ben in de RLD vaak bij haar binnengestapt en ook een aantal keren bij haar thuis. Altijd dominant, kinky en hard.
Als er meer interesse is om haar te bezoeken in de RLD dan wil ik haar wel vragen of ze weer 'ns een kamer kan huren.
 
Iemand enig idee waar Michelle is? Laatst vernomen at ze in VK of Ierland was. Maar ook die ads zijn nu weg. Ze staat al ruim een jaar op mijn wishlist om te ontmoeten. Voor mij een droomvrouw. Helaas niet gelukt afgelopen zomer.. ze is moeilijk te bereiken.

Die paar keer dat je haar bereikt is nog steeds moeilijk om af te spreken. Niet omdat ze niet wil, in tegendeel ik was volgens haar wel haar type ("nice white ass", "want to fuck you", is toch wel iets waar ik warm van word). Maar om een of andere manier is het lastig om concreet af te spreken. Nooit langer dan korte tekstberichten en als ik dan iets concreets voorstel hoor je niks meer. Daarbij zit ze wel iets verder weg, maakt het extra lastig omdat je haast voor haar deur moet staan om snel af te spreken. Als ze reageert is het meer nu gelijk i.p.v. kunnen plannen. Terwijl ik toch echt iets verder van te voren moet plannen. Zou graag eens een hotelletje boeken en samen een compleet nachtje beleven, heb het er wel voor over. Maar regelen lijkt schier onmogelijk.. tenzij iemand haar kent en me kan helpen. Maar ik gok van niet.
 
Iemand enig idee waar Michelle is? Laatst vernomen at ze in VK of Ierland was. Maar ook die ads zijn nu weg. Ze staat al ruim een jaar op mijn wishlist om te ontmoeten. Voor mij een droomvrouw. Helaas niet gelukt afgelopen zomer.. ze is moeilijk te bereiken.

Die paar keer dat je haar bereikt is nog steeds moeilijk om af te spreken. Niet omdat ze niet wil, in tegendeel ik was volgens haar wel haar type ("nice white ass", "want to fuck you", is toch wel iets waar ik warm van word). Maar om een of andere manier is het lastig om concreet af te spreken. Nooit langer dan korte tekstberichten en als ik dan iets concreets voorstel hoor je niks meer. Daarbij zit ze wel iets verder weg, maakt het extra lastig omdat je haast voor haar deur moet staan om snel af te spreken. Als ze reageert is het meer nu gelijk i.p.v. kunnen plannen. Terwijl ik toch echt iets verder van te voren moet plannen. Zou graag eens een hotelletje boeken en samen een compleet nachtje beleven, heb het er wel voor over. Maar regelen lijkt schier onmogelijk.. tenzij iemand haar kent en me kan helpen. Maar ik gok van niet.
Zit weer gewoon in Adam. https://www.kinky.nl/advertenties/3256656-michelle-snaiders
 
Haar ad op kinky is nu weer weg. Ze zat inderdaad even in IRL, dat doet ze wel vaker. Mijn ervaring is juist dat ze zegt; vanavond na 22 bijv., maar daarna blijft het meestal stil. Als er echt serieuze interesse is, stuur mij dan een pm.
Ja, en in mijn geval moet ik al 2,5 reizen om in Amsterdam te komen. Dus op goed geluk daarheen kan gewoon niet. Dat heb ik een keer geprobeerd paar jaar terug, maar toen was ze gewoon niet bereikbaar.

Volgens mij is ze geweldig in dates, maar het echt afspreken is gewoon lastig.
 
Laatst bewerkt:
Die ene keer, dat ik haar¹ in een peeskamer² op de Wallen zag en niet naar binnen ben gegaan, daar heb ik nog steeds spijt van. 😂

¹ Onmiskenbaar dezelfde plakplaatjes, dus dat kon niet missen.
² De hoekkamer in de Gordijnensteeg 7b, waar Paloma ook zit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan