Algemeen TS & Shemale Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Amsterdam centrum (post) en geen naam, maar ook niet actief als dvp voor zover ik weet.

Zoals boven genoemd redelijk arrogant maar als je het laat genoeg probeert kan je best raak schieten. Best een lekkere dame foto's zijn wel heel goed maar nog altijd geil. Zou je persoonlijk liever voor betalen zodat je de kapsones niet hoeft te pikken
 
Op Grindr vragen random trans en, toch ook gewoon geld? Eventueel in natura, denk hierbij aan kleding, dure club, of luxe uit eten. #JustSaying

Klopt, op grindr zitten genoeg (TVP) op die sex aanbieden tegen betaling of dergelijke. Dan mag tuurlijk hier over posten. Maar hebt ook sommige trans die niet TVP zijn, maar soms vragen om uit eten en cadeautje. Dan vind ik beetje stap te ver om hierover posten.
#JustSaying
 
Heren, was een tijdje geband maar heb in de tussentijd wel wat dingetjes meegemaakt haha.

Ik was vd week bij een shemale (eigenlijk travestiet) in Almere die, op de foto, behaarde armen heeft. Ik kan alleen dr advertentie niet vinden (naam begint volgens mij met een A) en ze heeft me inmiddels geblokt op Grindr (de reden leg ik nog uit als ik dr advertentie heb.

Ze is vd week als t goed is naar Arnhem gegaan voor een paar dagen.
 
Op Grindr vragen random trans en, toch ook gewoon geld? Eventueel in natura, denk hierbij aan kleding, dure club, of luxe uit eten. #JustSaying

Ik heb nog nooit betaalt voor een trans via Grindr. Er is me ook nog nooit gevraagd om kleding of andere cadeautjes

Ja soms vragen ze een sixpack bier of wiet ofzo. Maar meer krijgen ze niet van me haha
 
Ik heb nog nooit betaalt voor een trans via Grindr. Er is me ook nog nooit gevraagd om kleding of andere cadeautjes

Ja soms vragen ze een sixpack bier of wiet ofzo. Maar meer krijgen ze niet van me haha

Denk dat ze dat weer moeten compenseren via betaalde dates. Zie nu steeds vaker 150 euro voor een half uur. Ze zijn de waarde van geld helemaal kwijt. Zoiets verdienen de meeste advocaten en chirurgen niet eens. En enige wat ze moeten kunnen is hun pik omhoog houden, en dat lukt sommige al niet.
 
Denk dat ze dat weer moeten compenseren via betaalde dates. Zie nu steeds vaker 150 euro voor een half uur. Ze zijn de waarde van geld helemaal kwijt. Zoiets verdienen de meeste advocaten en chirurgen niet eens. En enige wat ze moeten kunnen is hun pik omhoog houden, en dat lukt sommige al niet.

Haha, maar die 150€ vragen die date ik echt zelden tot nooit via Grindr. Het zijn nooit de lekkerste maar vaak wel de geilste.

Ik heb echt uitzonderlijk een geweldig mooie en lekkere shemale ontmoet via Grindr. En die ik wel heb gehad stonden vaak helemaal stijf van de coke en dat is ook niet altijd lekker.
 
Denk dat ze dat weer moeten compenseren via betaalde dates. Zie nu steeds vaker 150 euro voor een half uur. Ze zijn de waarde van geld helemaal kwijt. Zoiets verdienen de meeste advocaten en chirurgen niet eens. En enige wat ze moeten kunnen is hun pik omhoog houden, en dat lukt sommige al niet.
Uitgaande van een uurloon van €150 netto. Dan kom je uit op een maandsalaris van ruim €4.000 netto (€ 6.500+ bruto) dat zal een junior advocaat of chirurg best binnen harken, al moeten die er wel een flink aantal uren meer voor werken.
 
Laatst bewerkt:
Uitgaande van een uurloon van €150 netto. Dan kom je uit op een maandsalaris van ruim €4.000 netto (€ 6.500+ bruto) dat zal een junior advocaat of chirurg best binnen harken, al moeten die er wel een flink aantal uren meer voor werken.

Volgens mij klopt die rekensom niet helemaal.
In een maand werken de meeste mensen gemiddeld 160 uur. 160x150= 24k.
En ze vragen 150 euro voor een half uur.
Dan zou het in theorie nog meer kunnen zijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan