Algemeen TS & Shemale Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heeft er iemand een suggestie waar je in Nederland terecht kan voor een goede shemale bdsm meesteres?
Regio is niet zo belangrijk, maar wel dat ze "echt" is. Ik bedoel dat het wel iemand is met meer dan een leren broek en een zweepje; een professionele meesteres/dominatrix dus

Ook bekend als Rosalinda in de Barndesteeg. Voor zover ik weet, is zij een echte bdsm meesteres/dominatrix.
 
Heeft iemand deze een bezoek gebracht?

Deze dame heb ik een half jaar geleden bezocht. Ze is niet de knapste maar was erg geil en deed alles wat ik vroeg. Erg vriendelijk ook, wat ik altijd waardeer in een dame. Voor mij geen herhalingsgevaar verder, maar prima voor een lekkere beurt.
 
@TomSizemoreX
Even zoeken op advertentienummer levert meerdere resultaten op oa deze
 
@TomSizemoreX
Even zoeken op advertentienummer levert meerdere resultaten op oa deze
Bedankt voor de tip. Alhoewel ik niet kan checken of het om dezelfde dame gaat. Vermoed dat adv offline is nu. Ik moet ook ruim een uur rijden dus denk er nog even over na ;-)
 
Hier staat toch ook een recensie
 

Iemand al eens bij deze mooie Bya Lessa geweest?
Hey man lees idd mijn recensie, link staat hierboven.
Eerste 1x bij haar was super goed 2x heeft ze me voor niks laten wachten dus dat was jammer.
Ik ga dan ook niet meer naar haar toe omdat ze er heel erg nonchalant mee omging.
 
Iemand enig idee of Semmy/Sammy/Kelly nog actief is in de Bloedstraat? Alleen in de avond? Maar ben al een tijdje niet meer geweest laat staan in de avond
Dat is lang geleden zeg , volgens mij heb ik haar in 2005 voor het laatst bezocht , dus ik denk van niet maar nu ben ik geen ramen-liefhebber dus misschien dat de echte wandelaars je verder kunnen helpen , weet nog wel lang/groot/Nederlandse/ blond/grote pik/ en zeer zakelijk maar daar hoeft niks mis mee te zijn
 
Dat is lang geleden zeg , volgens mij heb ik haar in 2005 voor het laatst bezocht , dus ik denk van niet maar nu ben ik geen ramen-liefhebber dus misschien dat de echte wandelaars je verder kunnen helpen , weet nog wel lang/groot/Nederlandse/ blond/grote pik/ en zeer zakelijk maar daar hoeft niks mis mee te zijn
Ik heb d'r begin vorig jaar, nog achter haar vaste raam, in de Bloedstraat gezien. In de tussenliggende periode niet meer, maar dat zegt eigenlijk ook niet zoveel.

Volgens mij werkte ze vooral in de late avond en nacht, in het weekend.
 
Bonny/gabi en nu Agatha. Ze heeft nu gezicht foto geplaats. Weet iemand of dit echt is en ervaring heeft met haar.
Persoonlijk geen ervaring met haar , ze is wel ontzettend knap zo te zien echter... de foto met de rechterhand om het zeer grote geslachtsdeel is al van iemand anders , die zag ik eerder deze week op twitter voorbijkomen , ik probeer even te achterhalen van wie maar zeker niet van de dame Bonny/Gaby/Agatha/blablabla die momenteel op Kinky adverteert dus dat is al bedenkelijk mijns inziens
 
Bonny/gabi en nu Agatha. Ze heeft nu gezicht foto geplaats. Weet iemand of dit echt is en ervaring heeft met haar.

Deze foto's zie ik zo vaak voorbij komen. De meeste foto's zijn nep, of iig van iemand anders.
 
Terug
Bovenaan Onderaan